Nee, nu doet ie ook weer normaal. Maar misschien komt dat omdat ik de rekening nog niet heb betaald lolquote:
Daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, nu doet ie ook weer normaal. Maar misschien komt dat omdat ik de rekening nog niet heb betaald lol
Klopt, is juist leuk hé..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie weet, het leven zit vol mysteries
Haha! Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan leuk zijn ja. Maar meestal is er niet veel magisch aan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel uhm...vreemde ervaringen gehad. Moment
Is goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die houd je van me tegoed Sammers!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus?
Chubby's unite!Waar moet ik in komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, mijn hartje huilt nog steeds.quote:Niemand.quote:Jouw gemis.quote:Goed plan dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een keer dubbeldaten
Fera woont vlakbijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging al dubbeldaten met Kaneel en Fera.Alsof er niet genoeg Kaneel is voor jullie beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja allemaal roddelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Tijn.
De spytool draait overuren de laatste week.
Wat waar is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja allemaal roddelsdus wat is waar?
Helaas zijn er geen vrijgezellige meisjes meer over voor mijquote:
Zo erg zal het niet zijn.. Alles komt goed Tijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen vrijgezellige meisjes meer over voor mijdan maar buiten Fok! zoeken
Nee nog erger buiten Fok! willen ze mij ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn.. Alles komt goed Tijn
Niemand? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee nog erger buiten Fok! willen ze mij ook niet
Dit gaat in mijn fobo.quote:
Soms heb ik dat gevoel van wel, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:
De vrouwen die hier nu posten wel.quote:
jeetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vrouwen die hier nu posten wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |