Ik studeer in Eindhoven..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassage
En bij jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoor
Whutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook krullenIs echt flink stuk vanaf. en nu dus krullen. En ik vind het niets
Vrijdag gaat de stijltang er over
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
als t korter is wel.... en t krult nooit goed, altijd lekker eigenwijs alle kanten op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen had
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een wereld met veel domme vrouwen.
Dit soort types kan je geen vrouwen noemen benzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn 14 jarige aandachthoertjes met het niveau waar een zak aardappelen zich nog voor zou schamen. Hun kamer hangt vol met posters van derderangs artiesten wiens kutmuziek ze verheerlijken. Ze maken continu foto's van hun zelf in de badkamer spiegel om de aandacht te vergaren die papa ze nooit heeft gegeven omdat papa liever de secetaresse neukt dan mama trouw bleef. Omdat ze daar na 5 jaar nog steeds niet overheen zijn maken kutvlogs waar ze door middel van kaartjes willen vertellen hoe zwaar ze het hebben omdat ze gepest werden en daarom hun hele arm onder de krassen zit.
Dat zijn geen vrouwen dus.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jouw mama moet leren dat 'r kleine meissie groot geworden is. Daar hoort een bak rellen en drama bij. Kom op, je ben 18, je mag autorijden en stemmen en zuipen and what not, maar zelf bepalen waar je de nacht doorbrengt is teveel? Of woont je FWB onder een brugquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hier weten van mijn thuissituatie, en het waarom erachter, en zo.
oh.. das toch wel een endje uit de buurtquote:
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukje
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. das toch wel een endje uit de buurt(kom bij rdam vandaan)
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Met de rollende r?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..
Maar ik kan wel Rotterdams
Oehquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kan
Of je daar nu trost op moet zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl is
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.
Maar je kende 'm wel, die met het basketbal?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Als je van jezelf weet dat je zo werkt, zou ik het geen probleem noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |