Je wordt nog steeds genegeerd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik zal 'm zelf beantwoorden: ja, alles lijkt hier nog wel bij het oude te zijn.
Niks mis mee. Sommige dingen hoeven niet te veranderen
Geen man he.quote:
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.quote:
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?
Zeg dan dat je geen konthaar hebt. Als vliegen op de stroop jonguh, ik zweer hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen man he.
[..]
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.
Zoveel dingen zijn verstandiger. Is dat ook wat je zelf wilt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dirk Janquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Slecht bed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Het kan ook de andere kant op werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Conclusie: weg met het neukertje, op naar een echte vent
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Als ik er geld bij krijg, misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken jullie ook veronica?
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf. Tevreden met je haar?
Jij bent niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.
Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
ooooh dat leek me echt hylarischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
Stomme UPCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabel
Ik ben kapster in spé! *hint hint*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
Wat heeft thuis er mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomen
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkopquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"
Maar da's vast een andere van Dirkjan
Helaas werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat heeft thuis er mee te maken?
"hoi ik kom niet thuis vannacht kthanksbye" *klik* *tuut* *tuut* *tuut*
Ja is het zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat leek me echt hylarisch
Oh. Raar. Hier welquote:
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkop
ja... t begon met haperingen in beeld (blokjes en geluid wat wegviel) en toen vielen sbs6 en veronica uit, en nu ook alle rtl zenders... radio blijft staan op "even geduld"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stomme UPCtelefoon en internet wel?
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan zie je zo'n poster met de tekst "reis naar de zon' en dan komen die aliens waarschuwen dat mensen dat niet zullen overleven.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassagequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
Ik studeer in Eindhoven..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassage
En bij jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoor
Whutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook krullenIs echt flink stuk vanaf. en nu dus krullen. En ik vind het niets
Vrijdag gaat de stijltang er over
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
als t korter is wel.... en t krult nooit goed, altijd lekker eigenwijs alle kanten op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen had
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een wereld met veel domme vrouwen.
Dit soort types kan je geen vrouwen noemen benzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn 14 jarige aandachthoertjes met het niveau waar een zak aardappelen zich nog voor zou schamen. Hun kamer hangt vol met posters van derderangs artiesten wiens kutmuziek ze verheerlijken. Ze maken continu foto's van hun zelf in de badkamer spiegel om de aandacht te vergaren die papa ze nooit heeft gegeven omdat papa liever de secetaresse neukt dan mama trouw bleef. Omdat ze daar na 5 jaar nog steeds niet overheen zijn maken kutvlogs waar ze door middel van kaartjes willen vertellen hoe zwaar ze het hebben omdat ze gepest werden en daarom hun hele arm onder de krassen zit.
Dat zijn geen vrouwen dus.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb vorige week gekeken. Maar als ik dan zie hoe goed die coaches zijn dan zakt de moed al in mijn schoenen.
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jouw mama moet leren dat 'r kleine meissie groot geworden is. Daar hoort een bak rellen en drama bij. Kom op, je ben 18, je mag autorijden en stemmen en zuipen and what not, maar zelf bepalen waar je de nacht doorbrengt is teveel? Of woont je FWB onder een brugquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hier weten van mijn thuissituatie, en het waarom erachter, en zo.
oh.. das toch wel een endje uit de buurtquote:
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die coaches doen gewoon een slecht toneelstukje
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. das toch wel een endje uit de buurt(kom bij rdam vandaan)
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij mag toch wel bij een meisje blijven slapen
Met de rollende r?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar komt een kant van mijn familie vandaan die ik liever niet ken..
Maar ik kan wel Rotterdams
Oehquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt verstop je m nu t nog kan
Of je daar nu trost op moet zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl is
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.
Maar je kende 'm wel, die met het basketbal?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Als je van jezelf weet dat je zo werkt, zou ik het geen probleem noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
Hehe, mijn dialect is ook zo plat als watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Ik kan dat wel. Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Msn? Bestaat dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegelijk met wat...?
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Het ziet er echt uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.
Dit topic bij houden en msnen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...![]()
tegelijk met wat...?
Sja de garantie is nog niet verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaan
That'll teach her
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit topic bij houden en msnen dus
Oude lullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je elkaar alleen in het weekend ziet en aan de andere kant van het land woont
Mijn moeder drinkt alleen koffiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja de garantie is nog niet verlopen
[..]
"Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"
That'll teach her
Nooit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voeren)
Het heeft voor mij dezelfde geloofwaardigheid als het nieuws dat Belgie een wereldmacht is.quote:
Goeie moederquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt alleen koffie
hierover zou ik zelfs een microob neukenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?![]()
Of FB chatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |