Je wordt nog steeds genegeerd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik zal 'm zelf beantwoorden: ja, alles lijkt hier nog wel bij het oude te zijn.
Niks mis mee. Sommige dingen hoeven niet te veranderen
Geen man he.quote:
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.quote:
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?
Zeg dan dat je geen konthaar hebt. Als vliegen op de stroop jonguh, ik zweer hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen man he.
[..]
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.
Zoveel dingen zijn verstandiger. Is dat ook wat je zelf wilt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dirk Janquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Slecht bed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Het kan ook de andere kant op werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Conclusie: weg met het neukertje, op naar een echte vent
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Als ik er geld bij krijg, misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken jullie ook veronica?
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf. Tevreden met je haar?
Jij bent niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |