Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is me overkomen dus het zal wel, maar het scheelt dat opbellen en zeggen dat ik die dag niet meer thuiskom ook niet mijn stijl is
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.
Maar je kende 'm wel, die met het basketbal?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Als je van jezelf weet dat je zo werkt, zou ik het geen probleem noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
Hehe, mijn dialect is ook zo plat als watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ervan overtuigd dak redelijk abn sprak.. tot ik mezelf terug hoorde.... schrok stiekem toch wel een beetje
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Ik was vorige week onder de indruk hoe makkelijk ze in een kroeg met meisjes gesprekken begonnen. Het mooiste was dat je zag dat zowel zijzelf als de meisjes daar plezier in hadden. Heerlijk leuk, luchtig en speels en iedereen is blij.
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Daarnaast zal ze het niet zo op prijs stellen als ik dat zo zou doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze weet wel dat je met iemand date? Of afspreekt, of hoe je het wil noemen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Ik kan dat wel. Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maarre oik ga mijn vriendje maar weer inruilen, die kan echt maar een ding tegelijk, en fok bijhouden en msnen gaat dus niet samenExemplaar defect !
Msn? Bestaat dat nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegelijk met wat...?
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Het ziet er echt uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo overtuigend acteren ze he, je zou het bijna geloven.
Dit topic bij houden en msnen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kun je nu 1 ding tegelijk doen/...![]()
tegelijk met wat...?
Sja de garantie is nog niet verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, half half. Ze weet dat we de laatste tijd erg vaak met elkaar omgaan
That'll teach her
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit topic bij houden en msnen dus
Oude lullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet wat als je elkaar alleen in het weekend ziet en aan de andere kant van het land woont
Mijn moeder drinkt alleen koffiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja de garantie is nog niet verlopen
[..]
"Hee mam? Weet je? Het hoeft niet donker te zijn om keiharde dampende stomende seks te hebben! Lust je ook een kopje thee?"
That'll teach her
Nooit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan kun je dus niet meerdere dingen tegelijk.... of 1 ding per keer (laat maar, is een logica die ik graag landelijk door zou willen voeren)
Het heeft voor mij dezelfde geloofwaardigheid als het nieuws dat Belgie een wereldmacht is.quote:
Goeie moederquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt alleen koffie
hierover zou ik zelfs een microob neukenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ga JIJ nu serieus om zoiets lopen mierenneuken?![]()
Of FB chatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lullen.
We zijn allang overgestapt op WhatsApp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |