Haha jij wordt verboden en ik niet.quote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet echt. Ooit wat aangeklooid maar dat was niks.
Shit ik ben een manquote:
zeg ehm sterke slimme mannen mag ik zelf kiezen? Of watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. En ik ben slim
Een wereld met veel domme vrouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
In wat voor een wereld leven wij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei iets wat me aan het denken zette..quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. En ik ben slim
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een wereld met veel domme vrouwen.
Ga snel weg jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij denkt te winnen omdat hij denkt sterker te zijn. Ten eerste bestrijd ik dat, ten tweede ben ik slim. Dus zelfs als ik niet sterker ben win ik alsnogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zeg ehm sterke slimme mannen mag ik zelf kiezen? Of wat
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hij zei iets wat me aan het denken zette..
'Ik wil samen in slaap vallen en dat je niet weg gaat'
Maakte hij of jij het uit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je had zelfs nog gewonnen als je niet sterker en niet slimmer was..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij denkt te winnen omdat hij denkt sterker te zijn. Ten eerste bestrijd ik dat, ten tweede ben ik slim. Dus zelfs als ik niet sterker ben win ik alsnog
Geen piemel.quote:
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
In wat voor een wereld leven wij?
Ik moet me in de bus toch vaak luisteren naar groepjes meisjes die ook zulke stomme opmerkingen zitten te maken tegen elkaarquote:
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je wordt nog steeds genegeerd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik zal 'm zelf beantwoorden: ja, alles lijkt hier nog wel bij het oude te zijn.
Niks mis mee. Sommige dingen hoeven niet te veranderen
Geen man he.quote:
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.quote:
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En jij dacht: heeeeeeeeeeeeeelp?
Zeg dan dat je geen konthaar hebt. Als vliegen op de stroop jonguh, ik zweer hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen man he.
[..]
Jongetjes van 8 hebben ook een piemel, maakt ze nog geen mannen.
Zoveel dingen zijn verstandiger. Is dat ook wat je zelf wilt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht; In m'n eigen bed slapen is verstandiger.
Dirk Janquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een strip van Dirkjan.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Slecht bed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil niet in mijn eigen bed slapen
Het kan ook de andere kant op werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Conclusie: weg met het neukertje, op naar een echte vent
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan had je nooit aan het hele verhaal moeten beginnen. Zulke toestanden eindigen altijd in ellende omdat de een meer voor de ander gaat voelen dan andersom![]()
Als ik er geld bij krijg, misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijken jullie ook veronica?
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf. Tevreden met je haar?
Jij bent niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, ik kijk RTL5. En ik snap niet waarom.
Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
ooooh dat leek me echt hylarischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
Stomme UPCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabel
Ik ben kapster in spé! *hint hint*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
Wat heeft thuis er mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomen
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkopquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"
Maar da's vast een andere van Dirkjan
Helaas werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat heeft thuis er mee te maken?
"hoi ik kom niet thuis vannacht kthanksbye" *klik* *tuut* *tuut* *tuut*
Ja is het zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat leek me echt hylarisch
Oh. Raar. Hier welquote:
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkop
ja... t begon met haperingen in beeld (blokjes en geluid wat wegviel) en toen vielen sbs6 en veronica uit, en nu ook alle rtl zenders... radio blijft staan op "even geduld"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stomme UPCtelefoon en internet wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |