Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
ooooh dat leek me echt hylarischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Casanova bootcamp is op!! Past wel in dit topic
Stomme UPCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zenders doen t niet.... stom upc kabel
Ik ben kapster in spé! *hint hint*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ben er nog niet uit... tis namelijk niet heel lelijk, maar ook niet wak wilde....
Wat heeft thuis er mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk meer om gezeik thuis te voorkomen
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkopquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Zelfs met zo'n kop kom je aan een vriendin...als je op basketbal gaat!"
Maar da's vast een andere van Dirkjan
Helaas werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat heeft thuis er mee te maken?
"hoi ik kom niet thuis vannacht kthanksbye" *klik* *tuut* *tuut* *tuut*
Ja is het zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat leek me echt hylarisch
Oh. Raar. Hier welquote:
Hehehe. Ik wist niet dat je krullen hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde eigenlijk asymetrisch met een lok... heb nu eigenlijk een volle krullenkop
ja... t begon met haperingen in beeld (blokjes en geluid wat wegviel) en toen vielen sbs6 en veronica uit, en nu ook alle rtl zenders... radio blijft staan op "even geduld"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stomme UPCtelefoon en internet wel?
Ja, dat zie ik ook nog wel voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan zie je zo'n poster met de tekst "reis naar de zon' en dan komen die aliens waarschuwen dat mensen dat niet zullen overleven.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
als je een keer model nodig hebt (en niet zo ver weg woont) wil ik best hoor... vind t wel leuk .. heb me ook een keer zwaar opgeofferd voor een les hoofdmassagequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben kapster in spé! *hint hint*
En het blijft zelfs niet altijd bij die twee, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
praktisch overal. Behalve bij kimberliedje en benzin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Noujazeg, mijn mama is gewoon heel bezorgd hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |