Leuke toelichtingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef dr.Bellows het volgende:
Overig. Mengseltje van verschillende landen en criminelen.
Gelukkig ben ik toch goed terecht gekomen.
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben, voor zover ik weet, puur Nederlands.
Uit welk land komt die ene buitenlandse ouder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef Quantic het volgende:
Tsja, half bloedje maar geboren in Nederland![]()
De oudste criminele voorouders komen uit de 16e eeuw, is gebleken uit stamboomonderzoek. Wel Nederlandse criminelen overigens. Eckte ouderwetsche roversquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
De oudste criminele voorouders komen uit de 16e eeuw, is gebleken uit stamboomonderzoek. Wel Nederlandse criminelen overigens. Eckte ouderwetsche rovers
Saoedi-Arabiëquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uit welk land komt die ene buitenlandse ouder.
Wat klopt hier niet dan:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef AppelCake het volgende:
Uit Nederland.
Net als mijn hele familie!
Ergens lieg je hier dusquote:AppelCake
Is een 14jarige Limburger.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet dan:
[..]
Ergens lieg je hier dus
We're so alikequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben een mengelmoesje Engels, Duits en Nederlands.
fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Geboren in Duitsland, maar verder een rasechte NederlanderAriër.
Een halfkwartbloedje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
Een duitse oma, maar daar merk je niks van.
Wat? Ik zeg toch dat ik nederlands ben voor zover ik weet.quote:
Nee, wel als je Marokkaan was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg toch dat ik nederlands ben voor zover ik weet.
En al was ik een Turk, had dat uitgemaakt?
Omdat ik er niet volledig nederlands uit zie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, wel als je Marokkaan was.
Maar waarom diedan?
Als ze een strafblad krijgen moeten ze wel metéén worden weggestuurd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ik er niet volledig nederlands uit zie.
Ener zijn zat fatsoenlijke marokkanen kijk bijv.naar Jellereppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ah, ontkenningsfasequote:
Zeker alleen bij Marokkanen? Rot toch op joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ze een strafblad krijgen moeten ze wel metéén worden weggestuurd.
Als ze een strafblad krijgen voordat ze 5 jaar in dit land zijn wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zeker alleen bij Marokkanen? Rot toch op joh.
"overig"quote:
Wij zijn twee exotische verrassingenquote:
indos zijn lekker de meisjes danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
Mengsel van Nederlands, Duits en Indo.
doe normaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja mattie ik heb toch ook rijbewijs en audi dan kan ik toch ook stemme
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef AliceWonder het volgende:
Roemeens. Maar dat stond er niet bij.
Op mijn 6e.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]hoe oud ben je hier naartoe verhuist?
Schalkwijk zit toch daar? of was dat haarlemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man, als je een keer hierheen komt breng ik je wel naar de ramen
Dat is haarlemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Schalkwijk zit toch daar? of was dat haarlem
Ik voel me niet Nederlands of Roemeens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
oo oke, voel je je een Nederlandse, of ben je meer verbonden met het roemeens?
Jammer dat hij er niet tussen staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:31 schreef Kola het volgende:
[..]
RussenZe hebben altijd zo'n apart herkenbaar uiterlijk, vooral mannen. Niet jammer!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Capslockie het volgende:
Waarom wel Spanje maar geen Italië?!!???!!
Aha, amateuristisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet tussen staat.
Nogmaals, Surinaams is geen afkomst...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Surinaamsjammer ik had meer verwacht
BOMBOCLATquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Surinaamsjammer ik had meer verwacht
Dat snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Nogmaals, Surinaams is geen afkomst...
Kijk, hij snapt het!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Cavalinho het volgende:
Overig. Braziliaans van gemengd bloed (nederlands, creools en indiaans)
Een surinamer kan ook van hindoestaanse afkomst zijn bv.quote:
Sabes falar Portugues?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Cavalinho het volgende:
Overig. Braziliaans van gemengd bloed (nederlands, creools en indiaans)
Veel Friezen op FOK!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fries staat er niet in
Leve de revolutie, leve de KKE!quote:
Sei, claro.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sabes falar Portugues?![]()
Nao venho do Portugal, mas trabalhei tres anos na regiao Matosinhos.![]()
Gostou muito a lingua Portugues. Nao sei escrever a lingua perfeitamente infelizmente.quote:
Maar.. Wat is de verhouding bij jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb me nog nooit zo exotisch gevoeld... ^^
A língua Portuguesa é realmente uma língua bastante linda porque é suave e melódico. Outras línguas parecem mais "agressivos" . Com excepção de Francês. Pelo menos é a minha opinião.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gostou muito a lingua Portugues. Nao sei escrever a lingua perfeitamente infelizmente.
Acho que Portugues e a lingua o mais linda dessa planeta.![]()
Que viva os paises Lusofonicas!
50% Engels 25% Duits en 25% Nederlands.quote:
Bij mij verschuift de 50% naar Nederlandquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
50% Engels 25% Duits en 25% Nederlands.
Maar ik voel me vooral Brabantseal ben ik wel graag in Engeland
Sommige dialecten zijn inderdaad totaal niet te volgen. Dus denk dat jij je daar als 10 jarig knulletje niet voor hoeft te schamen haha. Ik ben 23 en versta ze vaak ook niet haha.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij mij verschuift de 50% naar Nederland
Verschillen we toch nog
Engeland is tof ja, al kan ik ze soms amper verstaan. Weet dat ik daar op bezoek ging als tienjarige, helemaal trots dat ik wat engels sprak. Maarja, dat je engels spreekt wil nog niet zeggen dat je scouce verstaat
Inmiddels ben ik de 10 reeds gepasseerd hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sommige dialecten zijn inderdaad totaal niet te volgen. Dus denk dat jij je daar als 10 jarig knulletje niet voor hoeft te schamen haha. Ik ben 23 en versta ze vaak ook niet haha.
Ik bedoelde toentertijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik de 10 reeds gepasseerd hoor!![]()
Duits spreek ik overigens niet, heb uberhaupt maar eenmaal Duitse familie ontmoet
DM ter preventie van slowchatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik bedoelde toentertijd
Ik spreek wel Duits maar minder goed dan Engels. Mijn Duitse kant woont nu voornamelijk in Nederland of is dood. En de rest is niet boeiend haha. Kom je nog wel eens in Engeland?
België bestaat niet, je bent Vlaming of Waal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
België bestaat niet, je bent Vlaming of Waal.
En zo te lezen ben je dus Vlaming.![]()
Leve de Republiek Vlaanderen.
Zie mijn onderschriftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
De Nederlanders reageren minder in het topic, omdat het saai is om gewoon te vermelden dat je Nederlander bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Cavalinho het volgende:
Toch wel opvallend dat maar ongeveer de helft (van) nederlands(e afkomst) is.
Laat ik dan ook maar even saai vermelden dat ik nederlands ben. Overigens viel het mij op dat er helemaal geen keuze mogelijkheid voor aziaten is? terwijl dit toch een groot deel van de wereld bevolking is en er ook een behoorlijk aantal in Nederland wonen.quote:quote:
Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Cavalinho het volgende:
Toch wel opvallend dat maar ongeveer de helft (van) nederlands(e afkomst) is.
De Nederlanders reageren minder in het topic, omdat het saai is om gewoon te vermelden dat je Nederlander bent.
En mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef IShotTheMaid. het volgende:
ouders van mijn mama uit Indonesië, papa Nederlands met Amerikaans bloed.
Waarom ben je voor peejjesvee dan?quote:
Omdat ik een hekel heb aan Heerenveen en Cambuur..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Waarom ben je voor peejjesvee dan?
Want?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan Heerenveen en Cambuur..
Same hier, maar dan mijn vader die uit een Indische familie komtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nederlandse vader en moeder geboren in Nederlands Indië uit een al gemengde familie.
Dus dat maakt me iets van 65% Nederlands en 35% Indisch Nederlands?
ik ben joodquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:52 schreef jen2girl het volgende:
Wat is de gemiddelde afkomst van FOK!?
Poll: Wat is jouw afkomst?
• Nederlands
• Turks
• Marrokaans
• Hindoestaans
• Surinaams
• Engels
• Amerikaan
• Zweeds
• Duits
• Algerijn
• Spanjaard
• Pools
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mininiem verschil tussen die twee, qua cultuur en uiterlijk. Net alsof je half Nederlands, half Duits bentquote:
Geen idee.quote:Wat is jouw afkomst
niet lopen flirten jij, echte mannen eten geen kaasquote:
Qua cultuur wel meer verschil dan je denkt hoor, qua uiterlijk zie je het verschil niet nee. Toch komt de combinatie half marokkaans/half tunesisch niet vaak voor;)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Mininiem verschil tussen die twee, qua cultuur en uiterlijk. Net alsof je half Nederlands, half Duits bent
ben jij toevallig surinaams/marokkaans?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef tetouaribo het volgende:
Half marokkaans, half surinaams.
Mensen hebben altijd moeite om in te schatten wat mijn afkomst is. Ik heb van alles al gehoord: Marokkaans, turks, colombiaans, moluks, arubaans ,braziliaans etc. Ergens vind ik het wel vet.
Toevallig wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ben jij toevallig surinaams/marokkaans?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben, voor zover ik weet, puur Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |