Leuke toelichtingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef dr.Bellows het volgende:
Overig. Mengseltje van verschillende landen en criminelen.
Gelukkig ben ik toch goed terecht gekomen.
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben, voor zover ik weet, puur Nederlands.
Uit welk land komt die ene buitenlandse ouder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef Quantic het volgende:
Tsja, half bloedje maar geboren in Nederland![]()
De oudste criminele voorouders komen uit de 16e eeuw, is gebleken uit stamboomonderzoek. Wel Nederlandse criminelen overigens. Eckte ouderwetsche roversquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
De oudste criminele voorouders komen uit de 16e eeuw, is gebleken uit stamboomonderzoek. Wel Nederlandse criminelen overigens. Eckte ouderwetsche rovers
Saoedi-Arabiëquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uit welk land komt die ene buitenlandse ouder.
Wat klopt hier niet dan:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef AppelCake het volgende:
Uit Nederland.
Net als mijn hele familie!
Ergens lieg je hier dusquote:AppelCake
Is een 14jarige Limburger.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet dan:
[..]
Ergens lieg je hier dus
We're so alikequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben een mengelmoesje Engels, Duits en Nederlands.
fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Geboren in Duitsland, maar verder een rasechte NederlanderAriër.
Een halfkwartbloedje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
Een duitse oma, maar daar merk je niks van.
Wat? Ik zeg toch dat ik nederlands ben voor zover ik weet.quote:
Nee, wel als je Marokkaan was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg toch dat ik nederlands ben voor zover ik weet.
En al was ik een Turk, had dat uitgemaakt?
Omdat ik er niet volledig nederlands uit zie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, wel als je Marokkaan was.
Maar waarom diedan?
Als ze een strafblad krijgen moeten ze wel metéén worden weggestuurd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat ik er niet volledig nederlands uit zie.
Ener zijn zat fatsoenlijke marokkanen kijk bijv.naar Jellereppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ah, ontkenningsfasequote:
Zeker alleen bij Marokkanen? Rot toch op joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ze een strafblad krijgen moeten ze wel metéén worden weggestuurd.
Als ze een strafblad krijgen voordat ze 5 jaar in dit land zijn wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zeker alleen bij Marokkanen? Rot toch op joh.
"overig"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |