Sommige dialecten zijn inderdaad totaal niet te volgen. Dus denk dat jij je daar als 10 jarig knulletje niet voor hoeft te schamen haha. Ik ben 23 en versta ze vaak ook niet haha.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij mij verschuift de 50% naar Nederland
Verschillen we toch nog
Engeland is tof ja, al kan ik ze soms amper verstaan. Weet dat ik daar op bezoek ging als tienjarige, helemaal trots dat ik wat engels sprak. Maarja, dat je engels spreekt wil nog niet zeggen dat je scouce verstaat
Inmiddels ben ik de 10 reeds gepasseerd hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sommige dialecten zijn inderdaad totaal niet te volgen. Dus denk dat jij je daar als 10 jarig knulletje niet voor hoeft te schamen haha. Ik ben 23 en versta ze vaak ook niet haha.
Ik bedoelde toentertijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik de 10 reeds gepasseerd hoor!![]()
Duits spreek ik overigens niet, heb uberhaupt maar eenmaal Duitse familie ontmoet
DM ter preventie van slowchatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik bedoelde toentertijd
Ik spreek wel Duits maar minder goed dan Engels. Mijn Duitse kant woont nu voornamelijk in Nederland of is dood. En de rest is niet boeiend haha. Kom je nog wel eens in Engeland?
België bestaat niet, je bent Vlaming of Waal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
België bestaat niet, je bent Vlaming of Waal.
En zo te lezen ben je dus Vlaming.![]()
Leve de Republiek Vlaanderen.
Zie mijn onderschriftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
De Nederlanders reageren minder in het topic, omdat het saai is om gewoon te vermelden dat je Nederlander bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Cavalinho het volgende:
Toch wel opvallend dat maar ongeveer de helft (van) nederlands(e afkomst) is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |