SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Apple pie running![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Oh my applepie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Correct. Had bijna ook het deelnummer aangepast naar 3.14, maar geen idee hoe de topicophoger daarop zou reageren...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Correct. Had bijna ook het deelnummer aangepast naar 3.14, maar geen idee hoe de topicophoger daarop zou reageren...!
Ja, da's even de vraag. Dan was het aan de volgende TS om er weer gewoon 315 van te maken, MOCHT 'ie moeilijk doen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Netjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef electronique het volgende:
zelfs na een week niet gelopen te hebben vandaag een persoonlijk record gevestigd!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh boy, ik heb de eerste foto van mezelf teruggevonden![]()
For the record, ik ren hier echt
Oh, en nog even respect voor deze eindbaas!!hij startte bij mij in de buurt, en tijdens het lopen moest ik nog aan hem denken. Ik hoopte zo dat hij het zou redden! En hij is gewoon gefinisht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
De enige charmante
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
no pain no gainquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hij lijkt me ietwat warm gekleed maar huldequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh boy, ik heb de eerste foto van mezelf teruggevonden![]()
For the record, ik ren hier echt
[ link | afbeelding ]
Oh, en nog even respect voor deze eindbaas!!hij startte bij mij in de buurt, en tijdens het lopen moest ik nog aan hem denken. Ik hoopte zo dat hij het zou redden! En hij is gewoon gefinisht
[ afbeelding ]![]()
niet de snelste maar wel een van de deelnemers met doorzettingsvermogen want alleen al voor het inschrijven is er veel zweet verloren neem ik aan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er waren sowieso heel veel mensen overdressed vond ik. Die dame helemaal links op mijn foto ook. En het was echt wel warm hoor!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij lijkt me ietwat warm gekleed maar hulde![]()
niet de snelste maar wel een van de deelnemers met doorzettingsvermogen want alleen al voor het inschrijven is er veel zweet verloren neem ik aan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuk die foto's!
inderdaad warme kleding... ik heb vanmorgen nog kort kort gelopen, met wandel stukjes in m'n schema.![]()
Maar 1 foto van mij bij de finishAndere foto's waar ik volgens de zoekopdracht op zou moeten staan, zijn van het meisje waar ik de laatste 3 km samen mee heb gelopen
(rechts van mij op deze foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor 6,95 kun je die 'topfoto' kopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh yeah!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuke foto's allemaal!
@gup, bij mij leek het ook of ik aan het snelwandelen was op de foto's van de Pierloop! haha!
Net Jillian ripped in 30 level 2 gedaan, OMG ze maakt me dood!![]()
echt een aanrader voor de andere Jillianners, die klaar zijn met 30 day shred!
Morgen weer lopen, heerlijk!![]()
Lekker hoor, gcjoel!! Goed bezig!Als ik een beetje hersteld ben, wil ik ook Jillian doen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jezelf zien lopen is niet leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Die hardloopvideo's van de SingelloopIk loop ZO LELIJK
![]()
![]()
![]()
Net als jezelf horen praten, brr vind dat altijd zo raar!![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezelf zien lopen is niet leuk!![]()
Net als jezelf horen praten, brr vind dat altijd zo raar!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zal best maar dan zul je wel een paar keer achter elkaar gefilmd moeten worden want anders weet je nog niet wat je 'fout' doet en wanneer je het goed doet. Ik ga mijn loopstijl in ieder geval niet veranderen omdat ik het er stom uit vind zien. Ik loop lekker en heb geen pijn dus vind het prima!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.![]()
Ik trek ook niet de meest charmante bekken, het hoort erbijquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Die hardloopvideo's van de SingelloopIk loop ZO LELIJK
![]()
![]()
Aan dat laatste ben ik wel gewend, door m'n werk. Heb mezelf al zo vaak teruggehoord dat ik daar niet meer wakker van kan liggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezelf zien lopen is niet leuk!![]()
Net als jezelf horen praten, brr vind dat altijd zo raar!
Zien hardlopen daarentegen...![]()
True that. Ik zie bijv. dat m'n bovenlichaam wat te veel heen en weer zwaait, m'n heupen t/m knieën blijven erg bij elkaar en daaronder heb ik ook een lichte zwaai naar buiten. Ga ik dus ook even bespreken met de fysio, misschien dat er wat aan m'n (gebrek aan) techniek te schaven valtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.
Niet alleen m'n hoofd, gewoon het hele lopen. Damn, wat lompquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trek ook niet de meest charmante bekken, het hoort erbij
Zegt trouwens nog niet veel, tijdens trainingen loop ik veel losser, ontspannender, hier heb ik me constant gefocust op de snelheid en tijd en liep sowieso in een veel hoger tempo...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zal best maar dan zul je wel een paar keer achter elkaar gefilmd moeten worden want anders weet je nog niet wat je 'fout' doet en wanneer je het goed doet. Ik ga mijn loopstijl in ieder geval niet veranderen omdat ik het er stom uit vind zien. Ik loop lekker en heb geen pijn dus vind het prima!
Overigens haat aan de Garmin. Wilde 'm gister updaten bij m'n ouders. Zegt ie.. nou, doe dit als ie vol zit want batterij dood tijdens de upgrade is naar Garmin service centre brengen. En daar hadden we geen zin in. Kom ik thuis, hang 'm aan de lader: 30%. FUARK!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En met resultaat!! Ben echt jaloers op jouw tijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef SEMTEX het volgende:
Zegt trouwens nog niet veel, tijdens trainingen loop ik veel losser, ontspannender, hier heb ik me constant gefocust op de snelheid en tijd en liep sowieso in een veel hoger tempo...
Ik loop, denk ik, ook wel meer ontspannen normaal gesproken. Maar nu met m'n "blessure", vermoeidheid, afstand die toch wel wat lang was gezien mijn trainingen van de afgelopen maand... En dan toch proberen enig tempo erin te houden. Rennen met gespannen armen, gebalde vuisten, alles
ik denk dat je het beste resultaat qua analyse krijgt als je niet weet dat je gefilmt wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.
Ik denk dat je, onbewust, toch anders ga lopen als je weet dat er een camera op je gericht is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb daar geen last van gehad toen ze bij ons bezig waren met een camera op je gericht om te kijken hoe je loopt en je verbeterpunten uit te zoeken. Wij liepen toen achtjes waarbij de ene helft op "wedstrijdtempo" en de andere helft op een rustig tempo. Dan zie je vervolgens heel goed hoe je loopt. En doordat je ook anderen ziet lopen kan je heel veel info tot je nemen mbt loopvormen, wat goed/fout is. Megaboeiend vond ik het iig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat je het beste resultaat qua analyse krijgt als je niet weet dat je gefilmt wordt.
Ik denk dat je, onbewust, toch anders ga lopen als je weet dat er een camera op je gericht is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, loopgroepavondje weer gehad. 60/70 min duurloop op tempo 1 a 2.
We hebben het behoorlijk rustig aan gedaan (), werden wel 600 meter 'losgelaten', wat wel ff lekker was. Kon ff stukje lopen op 5:50 min/km ipv constante 7:15-7:30.. Misschien toch maar eens een groepje hoger gaan kijken..Mensen uit m'n groep vragen me nu ook continu wat ik nog in deze groep doe..
Oh ja: Avg HR 155. Aardig verschil met m'n HR van 200 2 maanden geleden.
Facts:
http://www.endomondo.com/workouts/p7QaoWDC9ZM
http://connect.garmin.com/activity/228997213![]()
Klinkt lekker, GotC!! Maar idd misschien wel tijd om een keertje proef te draaien bij een groep hogerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
Zo, loopgroepavondje weer gehad. 60/70 min duurloop op tempo 1 a 2.
We hebben het behoorlijk rustig aan gedaan (), werden wel 600 meter 'losgelaten', wat wel ff lekker was. Kon ff stukje lopen op 5:50 min/km ipv constante 7:15-7:30.. Misschien toch maar eens een groepje hoger gaan kijken..Mensen uit m'n groep vragen me nu ook continu wat ik nog in deze groep doe..
Oh ja: Avg HR 155. Aardig verschil met m'n HR van 200 2 maanden geleden.
Facts:
http://www.endomondo.com/workouts/p7QaoWDC9ZM
http://connect.garmin.com/activity/228997213
Hoe was je avg hr 2 maanden geleden?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
is ook boeiend Slacker,
en juist een goede coach weet met kleine veranderingen je loophouding een heel stuk te verbeteren.
Ik denk dat wij hier in dit forum niet al te veel baat hebben bij een uitgebreide, puur technische, analyse over hoe of wat maar meer zo van: kijk, je zwaai je arm veel te veel naar achter, of je land met je linkerbeen veel te veel naar voren, probeer dat niet te doen omdat......"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
Misschien toch maar eens een groepje hoger gaan kijken..Mensen uit m'n groep vragen me nu ook continu wat ik nog in deze groep doe..
Die update duurt iets van 25min. Dus ergens snap ik m wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.
Overigens haat aan de Garmin. Wilde 'm gister updaten bij m'n ouders. Zegt ie.. nou, doe dit als ie vol zit want batterij dood tijdens de upgrade is naar Garmin service centre brengen. En daar hadden we geen zin in. Kom ik thuis, hang 'm aan de lader: 30%. FUARK!!!veiligheid voor alles!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen of woensdag weer lopen; dit topic blijft me inspireren! Goed bezig mensen! Ik wil de komende tijd echt toe gaan werken naar de voor mij toch wel magische grens van 20k, zin in!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wel leuk om te zien, vanaf het moment dat ik bij de loopgroep zit is het aardig gezakt. Random LDL's van de afgelopen maanden:quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt lekker, GotC!! Maar idd misschien wel tijd om een keertje proef te draaien bij een groep hoger
Hoe was je avg hr 2 maanden geleden?
Juni: 182 bpm (11,6 km)
Juli: 167 bpm (10,7 km)
Augustus: 165 bpm (10,63 km)
Geen LDL gelopen met HRM![]()
![]()
Daar verschillen wij dan van mening in aangezien ik denk dat een ieder die hier post wat met de info kan als ze deze krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
is ook boeiend Slacker,
en juist een goede coach weet met kleine veranderingen je loophouding een heel stuk te verbeteren.
Ik denk dat wij hier in dit forum niet al te veel baat hebben bij een uitgebreide, puur technische, analyse over hoe of wat maar meer zo van: kijk, je zwaai je arm veel te veel naar achter, of je land met je linkerbeen veel te veel naar voren, probeer dat niet te doen omdat......"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ben het met je eens dat een ieder er iets mee kan, alleen de manier waarop het gebracht wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan van mening in aangezien ik denk dat een ieder die hier post wat met de info kan als ze deze krijgen.
Vaak gaat het om kleine tips (al dan niet op basis van een video) waardoor wij hier in dit topic vooral "makkelijker en plezieriger" lopen en misschien een nieuw PR ...ik verwacht niet dat er iemand hier opeens, op basis van een videoanalyse de 10km in een sub30 gaat lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het niet over PR's gehad? Het ging over jezelf terug zien op video en er wat van leren...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat een ieder er iets mee kan, alleen de manier waarop het gebracht wordt.
Vaak gaat het om kleine tips (al dan niet op basis van een video) waardoor wij hier in dit topic vooral "makkelijker en plezieriger" lopen en misschien een nieuw PR ...ik verwacht niet dat er iemand hier opeens, op basis van een videoanalyse de 10km in een sub30 gaat lopen
In related nieuws, m'n footpod doet er 17 dagen over om me te bereiken... GRRRRRRRRRRRRRIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, dat ik niet naar de loopgroep durfde?
loopgroepen zijn imo een van de beste motivators die je kunt hebben.
Ik zit nog steeds te twijfelen over de haalbaarheid van mijn marathon, maar als je dan, zoals afgelopen zaterdag "mee mag lopen" met ervaren marathoners en ultra's en die zeggen dat je het makkelijk moet kunnen halen dan geef je de moed gewoon niet op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, daar had ik het ook over Slacker, alleen had ik het in eerdere posts het er ook over hoe de analyse wordt overgebracht... en daarvoor is imo juist een goede coach erg belangrijk die zo'n video kan "lezen" en het idiotproof op ons leken kan overbrengen zonder te verzanden in termen waar velen van ons nog nooit gehoord hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging over jezelf terug zien op video en er wat van leren...
[ Bericht 21% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-10-2012 21:35:27 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag in de sportschool half uurtje crosstrainer opbouwende oefening en zat op 3,14km
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wist dat het er veeeeeeeel te warm voor zou zijn, maar ik kon het niet laten om vanavond met mn nieuwe jasje te lopen
F means you're fucked![]()
poserquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
Ik wist dat het er veeeeeeeel te warm voor zou zijn, maar ik kon het niet laten om vanavond met mn nieuwe jasje te lopen
fair enough, I would have done the samequote:
niet relevante vraag.... posing it is!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw, wat een verschil!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien, vanaf het moment dat ik bij de loopgroep zit is het aardig gezakt. Random LDL's van de afgelopen maanden:
Juni: 182 bpm (11,6 km)
Juli: 167 bpm (10,7 km)
Augustus: 165 bpm (10,63 km)
Geen LDL gelopen met HRM![]()
Ik moet bij jouw loopgroep, of iig iets leren van jouw trainingen... Mijn avg HR is echt véél te hoog, als ik dat zo vergelijk...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
hahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet relevante vraag.... posing it is!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Dus: hoe staat 'ie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet relevante vraag.... posing it is!!
This thread is worthless without pics
QFTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
This thread is worthless without pics'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nooitquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
Er hebben inmiddels wel genoeg foto's van mij in dit topic gestaan![]()
![]()
zei Gotc met haar nieuwe thermo undies aan vlak voor bedtijd......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
En hardloopcorsetJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is het al thermo undies hardloopweer?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
![]()
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennenquote:
F means you're fucked![]()
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi op tijd! Ik loop niet mee, vertrek zo richting werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!F means you're fucked![]()
Ik normaal gesproken ook ware het niet dat mijn neus nu al drie dagen lekt als een vergietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poeh! Respect!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!
Ik vond de wekker om 6 uur al zo vroeg
Het was niet eens de wekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 06:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Poeh! Respect!
Ik vond de wekker om 6 uur al zo vroeg
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop. Natuurlijk moet ik rustig aan doen, ik heb er ook al wat midalgan op gesmeerd. Nog meer tips? Eega lief aankijken en laten masseren? Ik kan er geen blessure bij gebruiken op de HM (de 14e okt.), maar eigenlijk ook nog wel wat trainen voor de HM. Conditioneel houd ik het prima vol, alleen mijn spieren zijn nu de storende factor
Natuurlijk is dit pas de tweede dag na de wedstrijd. Wat is wijsheid?
Dat is wel heel vroeg!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!![]()
Ik ben ook net terug:
http://www.endomondo.com/workouts/uBV6O8nhKRI
Laatste km beetje snel voor mij maar ik was een beetje laat en wilde mijn vriend nog een kus geven voor hij weg ging!En dat is gelukt!
![]()
Nu douchen en ontbijten![]()
Een lekkere massage en een heel rustig, kort loopje op je dooie gemak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop. Natuurlijk moet ik rustig aan doen, ik heb er ook al wat midalgan op gesmeerd. Nog meer tips? Eega lief aankijken en laten masseren? Ik kan er geen blessure bij gebruiken op de HM (de 14e okt.), maar eigenlijk ook nog wel wat trainen voor de HM. Conditioneel houd ik het prima vol, alleen mijn spieren zijn nu de storende factor
Koelen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop.
![]()
Zou dat de reden zijn dat ik regelmatig hardlopers in vol winter ornaat voorbij zie komen? Allemaal nieuwe kleding aan het uitproberen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
Ik wist dat het er veeeeeeeel te warm voor zou zijn, maar ik kon het niet laten om vanavond met mn nieuwe jasje te lopen![]()
je zit nu in je taperfase, je kunt dus sowieso het aantal kilometers en tempo drastisch terug gaan brengen...ik zou zeggen, nog en paar dagen rust en dan de laatste 10 dagen om de dag een half uurtje of drie kwartier in rustig jog tempoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is de taperfase? Ik ga ál jullie adviezen opvolgen...(al denk ik dat koelen op dit moment niet meer zo'n zin heeft) en misschien morgen of overmorgen op mijn allerdooiste gemakje een rustig rondje 'joggen'. Ik wil niet dat ik die HM met pijn uitloop, maar onderweg zoveel mogelijk kan genietenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zit nu in je taperfase, je kunt dus sowieso het aantal kilometers en tempo drastisch terug gaan brengen...ik zou zeggen, nog en paar dagen rust en dan de laatste 10 dagen om de dag een half uurtje of drie kwartier in rustig jog tempo
Dat is de fase dat je rust neemt voor je wedstrijd, dat je wel loopt, maar heel rustig. Spieren los houden, chillen en voorbereiden op de komende inspanning.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat is de taperfase? Ik ga ál jullie adviezen opvolgen...(al denk ik dat koelen op dit moment niet meer zo'n zin heeft) en misschien morgen of overmorgen op mijn allerdooiste gemakje een rustig rondje 'joggen'. Ik wil niet dat ik die HM met pijn uitloop, maar onderweg zoveel mogelijk kan genieten![]()
http://www.hiddetangerman.nl/artikelen/taperen.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is de fase dat je rust neemt voor je wedstrijd, dat je wel loopt, maar heel rustig. Spieren los houden, chillen en voorbereiden op de komende inspanning.
http://www.hiddetangerman.nl/artikelen/taperen.htmlHeel nuttig stuk tekst om te lezen. Scheelt weer veel gepieker over of ik het allemaal wel goed doe
Vanavond weer lopen. Zou nu al wel willen, het ziet er erg lekker uit buiten![]()
Ga mezelf maar vast eens voorzichtig inlezen in een schema voor 5 - 10 kilometer![]()
![]()
Schaamteloze crosspost: Te koop: Garmin forerunner 210 inclusief HRM
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
MaleDuck had toch interesse?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:19 schreef Griebus het volgende:
Schaamteloze crosspost: Te koop: Garmin forerunner 210 inclusief HRMF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:48 schreef gcjoel het volgende:
Laatste km beetje snel voor mij maar ik was een beetje laat en wilde mijn vriend nog een kus geven voor hij weg ging!En dat is gelukt!
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Heb je Garmin topic doorgestuurd naar iemand die er volgens mij een zoekt..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Klopt maar die wilde wat minder besteden dan dat ik in mijn hoofd had.quote:dankjewel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je Garmin topic doorgestuurd naar iemand die er volgens mij een zoekt..Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Een bekende in beeld na 1 minuutquote:![]()
![]()
Waarom wil ik altijd hardlopen als ik er geen tijd voor heb.
Liefde is nog steeds oneerlijk
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Klinkt herkenbaar, ik ga morgenochtend, vandaag geen tijd meer..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef Finland. het volgende:
Waarom wil ik altijd hardlopen als ik er geen tijd voor heb.
Liefde is nog steeds oneerlijk“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Kijk, dat klinkt al stukken beter dan vorige weekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!
Vanmiddag weer lopen! Heb er wonderbaarlijk genoeg weer zin in! 8km![]()
![]()
Ik wil mijn agressie er uit rennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik ga morgenochtend, vandaag geen tijd meer...
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Vraag: er zijn light weight running handschoenen en thermal, iemand die me kan adviseren wat het beste is om aan te schaffen? Ik ben persoonlijk wel iemand die snel transpireert op handen en tussen de vingers.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gewoon zonder handschoenen, pas als het -15 is aan gaan denkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Vraag: er zijn light weight running handschoenen en thermal, iemand die me kan adviseren wat het beste is om aan te schaffen? Ik ben persoonlijk wel iemand die snel transpireert op handen en tussen de vingers.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
ik liep afgelopen zondag al met dunne handschoenenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gewoon zonder handschoenen, pas als het -15 is aan gaan denken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Zolang het zo rond die 15 graden is loop ik gewoon in korte broek en t-shirtje.
Neemt niet weg dat ik maar eens wat spul voor in de winter moet kopen.
Oh ja de laatste keer hardlopen (afgelopen vrijdag) was niet zo'n succes.
Ik wilde eens kijken of ik een korte afstand op hoge snelheid kon afleggen, na 2 km op 14,5 km/h kon ik gaan wandelen wegens steken in m'n buik.
Ach ja, weet ik weer waar m'n grenzen liggen.
♫![]()
Weet verder niet hoe je aan het trainen bent en wat je doel is, maar: doe de volgende keer dan eens 1 km op 14 km/h, dan 1 km op <10 km/h etc etc. Houd je waarschijnlijk wel volquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:25 schreef knep het volgende:
Zolang het zo rond die 15 graden is loop ik gewoon in korte broek en t-shirtje.
Neemt niet weg dat ik maar eens wat spul voor in de winter moet kopen.
Oh ja de laatste keer hardlopen (afgelopen vrijdag) was niet zo'n succes.
Ik wilde eens kijken of ik een korte afstand op hoge snelheid kon afleggen, na 2 km op 14,5 km/h kon ik gaan wandelen wegens steken in m'n buik.
Ach ja, weet ik weer waar m'n grenzen liggen.
![]()
![]()
Het ligt ook aan het tijdstip van lopen en of de zon schijnt, maar eind deze week kruipen de temperaturen al naar max 12 graden overdag, de herfst/winter komt er dus rap aan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
korte broek sowieso tot het vriest. Maar thermoshirt en dunne handschoenen zijn wel lekker, zeker als je veel in de schaduw en met wind loopt. Anders loop je (ik) het grootste gedeelte te blauwbekkenAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Nou, ik hoef ook niet meer te hardlopen. Het is uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef Finland. het volgende:
Trek je kleding aan ipv uit als je wilt rennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef Finland. het volgende:
Ren het van je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
wat was dat zwaar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Voor het lopen onder winterse omstandigheden heb ik een dunne muts en dunne wielrenhandschoenen. Tijdens de midwintermarathon droeg ik verder een lange tight met daarboven een loopshirt met korte mouwen, een loopshirt met lange mouwen en een hardloopjasje.
Het was die middag -5 °C, maar vanwege de zon en weinig wind was het hardloopjasje niet nodig geweest.![]()
6,4 km @ 5:58.quote:
maar de dokter heeft gelijk, griep is killing voor je conditie...
ik liep bijna te hyperventileren op het einde
http://www.endomondo.com/workouts/96936120Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik zag iemand bij de Singelloop in de volle zon ook rennen met winterhandschoenen
Vandaag een dunne lange tight gehaald bij de H&M, maar nog niet echt een geschikt iets met langere mouwen gevonden. Vanaf wanneer gaan jullie over naar warmere kleren? Ik heb maandag rond 11 uur gelopen in een 3kwart tight en een mouwloos shirtje. Was wel fris toen ik naar buiten ging maar tijdens het lopen goed te doen.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik heb nu al warme kleren aan als ik al die kort-kort lopers hier mag gelovenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag een dunne lange tight gehaald bij de H&M, maar nog niet echt een geschikt iets met langere mouwen gevonden. Vanaf wanneer gaan jullie over naar warmere kleren? Ik heb maandag rond 11 uur gelopen in een 3kwart tight en een mouwloos shirtje. Was wel fris toen ik naar buiten ging maar tijdens het lopen goed te doen.Ik heb gewoon een sweater aan met capuchon. Maar ik kan ook niet lang en veel lopen dus en ik loop meestal tegen zonsondergang, dan is het alweer kouder dan overdag.
Ik heb ook een lange tight van de H&M, van de kinderafdeling, die waren precies hetzelfde, zelfde materiaal etc, maar dan 12 euro goedkoper![]()
En als ik deze in de winkel zie weet ik niet of ik em kan laten hangenIk vind hem alleen te kort voor nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Een mooie gouden regel: Kleed je alsof het 10 graden warmer isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag een dunne lange tight gehaald bij de H&M, maar nog niet echt een geschikt iets met langere mouwen gevonden. Vanaf wanneer gaan jullie over naar warmere kleren? Ik heb maandag rond 11 uur gelopen in een 3kwart tight en een mouwloos shirtje. Was wel fris toen ik naar buiten ging maar tijdens het lopen goed te doen.
Ik heb nu nog gewoon kort-kort aan tussen 19:00 en 20:30
Pas rond de 8 a 9 graden over op lange mouwen en rond de 3 a 4 graden naar lange tight![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: