Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Oh boy, ik heb de eerste foto van mezelf teruggevonden
For the record, ik ren hier echt
Oh, en nog even respect voor deze eindbaas!! hij startte bij mij in de buurt, en tijdens het lopen moest ik nog aan hem denken. Ik hoopte zo dat hij het zou redden! En hij is gewoon gefinisht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Oh, en nog even respect voor deze eindbaas!! hij startte bij mij in de buurt, en tijdens het lopen moest ik nog aan hem denken. Ik hoopte zo dat hij het zou redden! En hij is gewoon gefinisht [ afbeelding ]
hij lijkt me ietwat warm gekleed maar hulde niet de snelste maar wel een van de deelnemers met doorzettingsvermogen want alleen al voor het inschrijven is er veel zweet verloren neem ik aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
hij lijkt me ietwat warm gekleed maar hulde niet de snelste maar wel een van de deelnemers met doorzettingsvermogen want alleen al voor het inschrijven is er veel zweet verloren neem ik aan
Er waren sowieso heel veel mensen overdressed vond ik. Die dame helemaal links op mijn foto ook. En het was echt wel warm hoor!!
Maar 1 foto van mij bij de finish Andere foto's waar ik volgens de zoekopdracht op zou moeten staan, zijn van het meisje waar ik de laatste 3 km samen mee heb gelopen (rechts van mij op deze foto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's allemaal! @gup, bij mij leek het ook of ik aan het snelwandelen was op de foto's van de Pierloop! haha!
Net Jillian ripped in 30 level 2 gedaan, OMG ze maakt me dood! echt een aanrader voor de andere Jillianners, die klaar zijn met 30 day shred! Morgen weer lopen, heerlijk!