Jezelf zien lopen is niet leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Die hardloopvideo's van de SingelloopIk loop ZO LELIJK
![]()
![]()
quote:
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezelf zien lopen is niet leuk!![]()
Net als jezelf horen praten, brr vind dat altijd zo raar!
Dat zal best maar dan zul je wel een paar keer achter elkaar gefilmd moeten worden want anders weet je nog niet wat je 'fout' doet en wanneer je het goed doet. Ik ga mijn loopstijl in ieder geval niet veranderen omdat ik het er stom uit vind zien. Ik loop lekker en heb geen pijn dus vind het prima!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.
Ik trek ook niet de meest charmante bekken, het hoort erbijquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Yuki het volgende:
Die hardloopvideo's van de SingelloopIk loop ZO LELIJK
![]()
![]()
Aan dat laatste ben ik wel gewend, door m'n werk. Heb mezelf al zo vaak teruggehoord dat ik daar niet meer wakker van kan liggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezelf zien lopen is niet leuk!![]()
Net als jezelf horen praten, brr vind dat altijd zo raar!
True that. Ik zie bijv. dat m'n bovenlichaam wat te veel heen en weer zwaait, m'n heupen t/m knieën blijven erg bij elkaar en daaronder heb ik ook een lichte zwaai naar buiten. Ga ik dus ook even bespreken met de fysio, misschien dat er wat aan m'n (gebrek aan) techniek te schaven valtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt wel, kan je van leren. Zie je precies wat je fout doet en wat verbeterd moet worden.
Niet alleen m'n hoofd, gewoon het hele lopen. Damn, wat lompquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trek ook niet de meest charmante bekken, het hoort erbij
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zal best maar dan zul je wel een paar keer achter elkaar gefilmd moeten worden want anders weet je nog niet wat je 'fout' doet en wanneer je het goed doet. Ik ga mijn loopstijl in ieder geval niet veranderen omdat ik het er stom uit vind zien. Ik loop lekker en heb geen pijn dus vind het prima!
En met resultaat!! Ben echt jaloers op jouw tijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef SEMTEX het volgende:
Zegt trouwens nog niet veel, tijdens trainingen loop ik veel losser, ontspannender, hier heb ik me constant gefocust op de snelheid en tijd en liep sowieso in een veel hoger tempo...
ik denk dat je het beste resultaat qua analyse krijgt als je niet weet dat je gefilmt wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.
Heb daar geen last van gehad toen ze bij ons bezig waren met een camera op je gericht om te kijken hoe je loopt en je verbeterpunten uit te zoeken. Wij liepen toen achtjes waarbij de ene helft op "wedstrijdtempo" en de andere helft op een rustig tempo. Dan zie je vervolgens heel goed hoe je loopt. En doordat je ook anderen ziet lopen kan je heel veel info tot je nemen mbt loopvormen, wat goed/fout is. Megaboeiend vond ik het iig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat je het beste resultaat qua analyse krijgt als je niet weet dat je gefilmt wordt.
Ik denk dat je, onbewust, toch anders ga lopen als je weet dat er een camera op je gericht is.
Klinkt lekker, GotC!! Maar idd misschien wel tijd om een keertje proef te draaien bij een groep hogerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
Zo, loopgroepavondje weer gehad. 60/70 min duurloop op tempo 1 a 2.
We hebben het behoorlijk rustig aan gedaan (), werden wel 600 meter 'losgelaten', wat wel ff lekker was. Kon ff stukje lopen op 5:50 min/km ipv constante 7:15-7:30.. Misschien toch maar eens een groepje hoger gaan kijken..Mensen uit m'n groep vragen me nu ook continu wat ik nog in deze groep doe..
Oh ja: Avg HR 155. Aardig verschil met m'n HR van 200 2 maanden geleden.
Facts:
http://www.endomondo.com/workouts/p7QaoWDC9ZM
http://connect.garmin.com/activity/228997213
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
Misschien toch maar eens een groepje hoger gaan kijken..Mensen uit m'n groep vragen me nu ook continu wat ik nog in deze groep doe..
Die update duurt iets van 25min. Dus ergens snap ik m wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ownee hoor, gewoon langzaam afspelen werkt ook. Maar in een "test"-opstelling kan je wel gericht filmen. Best leuk om dat te zien. En /care hoe het eruit ziet als je lekker loopt.
Overigens haat aan de Garmin. Wilde 'm gister updaten bij m'n ouders. Zegt ie.. nou, doe dit als ie vol zit want batterij dood tijdens de upgrade is naar Garmin service centre brengen. En daar hadden we geen zin in. Kom ik thuis, hang 'm aan de lader: 30%. FUARK!!!
Wel leuk om te zien, vanaf het moment dat ik bij de loopgroep zit is het aardig gezakt. Random LDL's van de afgelopen maanden:quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt lekker, GotC!! Maar idd misschien wel tijd om een keertje proef te draaien bij een groep hoger
Hoe was je avg hr 2 maanden geleden?
Daar verschillen wij dan van mening in aangezien ik denk dat een ieder die hier post wat met de info kan als ze deze krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
is ook boeiend Slacker,
en juist een goede coach weet met kleine veranderingen je loophouding een heel stuk te verbeteren.
Ik denk dat wij hier in dit forum niet al te veel baat hebben bij een uitgebreide, puur technische, analyse over hoe of wat maar meer zo van: kijk, je zwaai je arm veel te veel naar achter, of je land met je linkerbeen veel te veel naar voren, probeer dat niet te doen omdat......"
ik ben het met je eens dat een ieder er iets mee kan, alleen de manier waarop het gebracht wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan van mening in aangezien ik denk dat een ieder die hier post wat met de info kan als ze deze krijgen.
Ik heb het niet over PR's gehad? Het ging over jezelf terug zien op video en er wat van leren...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat een ieder er iets mee kan, alleen de manier waarop het gebracht wordt.
Vaak gaat het om kleine tips (al dan niet op basis van een video) waardoor wij hier in dit topic vooral "makkelijker en plezieriger" lopen en misschien een nieuw PR ...ik verwacht niet dat er iemand hier opeens, op basis van een videoanalyse de 10km in een sub30 gaat lopen
inderdaad!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, dat ik niet naar de loopgroep durfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |