inderdaad, daar had ik het ook over Slacker, alleen had ik het in eerdere posts het er ook over hoe de analyse wordt overgebracht... en daarvoor is imo juist een goede coach erg belangrijk die zo'n video kan "lezen" en het idiotproof op ons leken kan overbrengen zonder te verzanden in termen waar velen van ons nog nooit gehoord hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging over jezelf terug zien op video en er wat van leren...
poserquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
Ik wist dat het er veeeeeeeel te warm voor zou zijn, maar ik kon het niet laten om vanavond met mn nieuwe jasje te lopen
fair enough, I would have done the samequote:
niet relevante vraag.... posing it is!!quote:
Wauw, wat een verschil!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien, vanaf het moment dat ik bij de loopgroep zit is het aardig gezakt. Random LDL's van de afgelopen maanden:
Juni: 182 bpm (11,6 km)
Juli: 167 bpm (10,7 km)
Augustus: 165 bpm (10,63 km)
Geen LDL gelopen met HRM
hahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet relevante vraag.... posing it is!!
quote:
Dus: hoe staat 'ie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet relevante vraag.... posing it is!!
QFTquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
This thread is worthless without pics
Nooitquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
Er hebben inmiddels wel genoeg foto's van mij in dit topic gestaan
zei Gotc met haar nieuwe thermo undies aan vlak voor bedtijd......quote:
quote:
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennen
Mooi op tijd! Ik loop niet mee, vertrek zo richting werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!
Ik normaal gesproken ook ware het niet dat mijn neus nu al drie dagen lekt als een vergietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik wel zin in de winterkou en om daar lekker in te rennen
Poeh! Respect!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
En mensen vroegen zich af (niet hier) waarom ik om 22 uur ging slapen. 4:50 werd ik wakker.. Dus, LOPEN!
Het was niet eens de wekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 06:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Poeh! Respect!
Ik vond de wekker om 6 uur al zo vroeg
Dat is wel heel vroeg!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
Een lekkere massage en een heel rustig, kort loopje op je dooie gemak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop. Natuurlijk moet ik rustig aan doen, ik heb er ook al wat midalgan op gesmeerd. Nog meer tips? Eega lief aankijken en laten masseren? Ik kan er geen blessure bij gebruiken op de HM (de 14e okt.), maar eigenlijk ook nog wel wat trainen voor de HM. Conditioneel houd ik het prima vol, alleen mijn spieren zijn nu de storende factor
Natuurlijk is dit pas de tweede dag na de wedstrijd. Wat is wijsheid?
Koelen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop.
Zou dat de reden zijn dat ik regelmatig hardlopers in vol winter ornaat voorbij zie komen? Allemaal nieuwe kleding aan het uitproberen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef YUR het volgende:
Ik wist dat het er veeeeeeeel te warm voor zou zijn, maar ik kon het niet laten om vanavond met mn nieuwe jasje te lopen
je zit nu in je taperfase, je kunt dus sowieso het aantal kilometers en tempo drastisch terug gaan brengen...ik zou zeggen, nog en paar dagen rust en dan de laatste 10 dagen om de dag een half uurtje of drie kwartier in rustig jog tempoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff heb mezelf wel kapot gerend zondagIk heb nog steeds zo'n nasty stukje waar mijn bovenbeen overgaat in mijn heup dat niet lekker voelt, en dat ik ook voel als ik normaal sta/loop. Natuurlijk moet ik rustig aan doen, ik heb er ook al wat midalgan op gesmeerd. Nog meer tips? Eega lief aankijken en laten masseren? Ik kan er geen blessure bij gebruiken op de HM (de 14e okt.), maar eigenlijk ook nog wel wat trainen voor de HM. Conditioneel houd ik het prima vol, alleen mijn spieren zijn nu de storende factor
Natuurlijk is dit pas de tweede dag na de wedstrijd. Wat is wijsheid?
Wat is de taperfase? Ik ga ál jullie adviezen opvolgen...(al denk ik dat koelen op dit moment niet meer zo'n zin heeft) en misschien morgen of overmorgen op mijn allerdooiste gemakje een rustig rondje 'joggen'. Ik wil niet dat ik die HM met pijn uitloop, maar onderweg zoveel mogelijk kan genietenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zit nu in je taperfase, je kunt dus sowieso het aantal kilometers en tempo drastisch terug gaan brengen...ik zou zeggen, nog en paar dagen rust en dan de laatste 10 dagen om de dag een half uurtje of drie kwartier in rustig jog tempo
Dat is de fase dat je rust neemt voor je wedstrijd, dat je wel loopt, maar heel rustig. Spieren los houden, chillen en voorbereiden op de komende inspanning.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat is de taperfase? Ik ga ál jullie adviezen opvolgen...(al denk ik dat koelen op dit moment niet meer zo'n zin heeft) en misschien morgen of overmorgen op mijn allerdooiste gemakje een rustig rondje 'joggen'. Ik wil niet dat ik die HM met pijn uitloop, maar onderweg zoveel mogelijk kan genieten![]()
Thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is de fase dat je rust neemt voor je wedstrijd, dat je wel loopt, maar heel rustig. Spieren los houden, chillen en voorbereiden op de komende inspanning.
http://www.hiddetangerman.nl/artikelen/taperen.html
MaleDuck had toch interesse?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:19 schreef Griebus het volgende:
Schaamteloze crosspost: Te koop: Garmin forerunner 210 inclusief HRM
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:48 schreef gcjoel het volgende:
Laatste km beetje snel voor mij maar ik was een beetje laat en wilde mijn vriend nog een kus geven voor hij weg ging!En dat is gelukt!
![]()
Klopt maar die wilde wat minder besteden dan dat ik in mijn hoofd had.quote:
dankjewel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je Garmin topic doorgestuurd naar iemand die er volgens mij een zoekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |