vertelquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Haha ik las HEEL iets anders in de TT![]()
![]()
Trijn volgeblaftquote:
Maar waren ze lelijker, zo op het oor, da's de hamvraagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Fendy het volgende:
Er waren een hoop betere kandidaten waar skele trien niet voor draaide.
JAquote:
Whehe...kun je als kijker niet over oordelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waren ze lelijker, zo op het oor, da's de hamvraag
We hebben natuurlijk 1 buitenlander nodigquote:
Dat is wel +1quote:
Dr oude was gebrokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Trijntje heeft eindelijk een schoon vestje aan
Ik vind dit ook best zeikerig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat? Jij hoort liever een zeikstem ala Birdy
Nee. Maar ik moet hem nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet dit nummer neem ik aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzoquote:
Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzo
Dat was te voor de hand liggend denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzo
LEUK VOOR JE!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond hem een mooie stem hebben, blij dat hij door is!
Of Saaimen deed alsof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Dit keer hadden ze niet meteen door dat hij Engelstalig was?
Ja ok. Maar goed. Zo goed is ie niet. En die vorige chick had een mooiere gitaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was te voor de hand liggend denk ik
Ik vind dat jij dat mag vinden, maar ik ben het er niet mee eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond hem een mooie stem hebben, blij dat hij door is!
Ja 2x geadopteerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Had iemand hem nog geadopteerd? Ik zat al vol.
Doet me denken aan Najib Nahaaliequote:
Maar meestal lach ik dan zo hard dat ik hem niet zie lachen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Najib Nahaalie
Die lacht ook om Marco's grappen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Najib Nahaalie
Tuurlijk.. als je je eigen grappen niet leuk vindt.......quote:
Net zo kansloos, of eigenlijk nog meerquote:
Heb je wel eens gezien hoe advocaten down under eruit zien?quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een lolbroeken met hun Albert Verlinde humor
Kennelijk iemand van tvquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie is dat mannelijke heksje?
Huuuuuuuuuquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Die kon wel eens van de andere kant zijn
Zou je denken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Die kon wel eens van de andere kant zijn
Dat ze die gaan eten enzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Fendy het volgende:
oh, nu komt vast de reclame met M&Ms ofzo
Jetset lifestylequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
"wel combineren met zang"
welke combi dan? graag Bn'er spelen?
Het blijft een jankplaatquote:
quote:
Te ge ar ti cu leerdquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Studiotje het volgende:
Oh ja, Turning Tables... fucking homo, scheer je weg, ksst!
Ik vind het een gekke opmerking, als ze alleen wil zingen riep ze wat anders, misschien toch een pietsie aandachtshoer?quote:
quote:
Ik snap de keuze ook niet altijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Lesterr het volgende:
huh deze niet door???
Zo veel slechtere mensen zijn wel door al??
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer, het was echt prachtig.
Als de gele angry bird?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef D. het volgende:
Hoe zou zij haar met haar originele neus uitzien?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zij lijkt echt qua neus op dr vriendje
Ja dat donkere chickie van net hadden we beter voor deze kunnen ruilenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Lesterr het volgende:
huh deze niet door???
Zo veel slechtere mensen zijn wel door al??
En haar ogen in de voormalige stand?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef D. het volgende:
Ja dat misschien inderdaad, als dat nog een keer komtquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Het was inderdaad wel té musical
Hij moet mee doen aan op zoek naar....
Timing was way off...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Dat musicalachtige kun je er toch wel uitkrijgen? Hij zong zuiver.
Ja dat zeker!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Het was inderdaad wel té musical
Hij moet mee doen aan op zoek naar....
Die musicaltrekjes krijg je er zó vreselijk moeilijk uit...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef Injetta het volgende:
Wat ik niet snap: hij kan dus heel goed zingen, dus ze kunnen hem dus toch goed coachen??
Precies! maar is een habbit die je er wel af kan krijgen denk ik, qua stemgeluid erggggggg mooi!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat donkere chickie van net hadden we beter voor deze kunnen ruilen![]()
Maar dat musicaluitspraakje ga je je wel echt aan ergeren in 'gewone' liedjes denk ik.
Wie? Ook met die over-gearticuleerde woorden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Iemand met diezelfde stem heeft het in de VS tot de finale van Idols geschopt...
herhaling van een herhalingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Weer all you need op reis, niet leuk.
Yupquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zit dit soms in het auditie-boek dit seizoen?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Never gonna give you up. Never gonna let you down
Ik hoorde Sandra vanavond nog even live op de radio. Goed hoor!quote:
Meestal kun je het met de afstandsbediening veranderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Het geluid is vanavond zo kut en zacht
Sandta gaat The Voice gewoon winnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde Sandra vanavond nog even live op de radio. Goed hoor!
Ja, typisch wel dat de mensen wel keihard aan de zijlijn staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meestal kun je het met de afstandsbediening veranderen.
Al voor de aflevering?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik had Floortje al
Op de uitknop drukkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meestal kun je het met de afstandsbediening veranderen.
Daar klinkt het heel anders, wij zitten op een andere feed volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
De microfoon is niet goed afgesteld. Stem valt weg in de muziek....
Deze is wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |