vertelquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Haha ik las HEEL iets anders in de TT![]()
![]()
Trijn volgeblaftquote:
Maar waren ze lelijker, zo op het oor, da's de hamvraagquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:18 schreef Fendy het volgende:
Er waren een hoop betere kandidaten waar skele trien niet voor draaide.
JAquote:
Whehe...kun je als kijker niet over oordelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waren ze lelijker, zo op het oor, da's de hamvraag
We hebben natuurlijk 1 buitenlander nodigquote:
Dat is wel +1quote:
Dr oude was gebrokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Trijntje heeft eindelijk een schoon vestje aan
Ik vind dit ook best zeikerig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat? Jij hoort liever een zeikstem ala Birdy
Nee. Maar ik moet hem nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet dit nummer neem ik aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzoquote:
Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzo
Dat was te voor de hand liggend denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, had ie beter een liedje van die andere ginger kunnen nemen, Sheeran ofzo
LEUK VOOR JE!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond hem een mooie stem hebben, blij dat hij door is!
Of Saaimen deed alsof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Dit keer hadden ze niet meteen door dat hij Engelstalig was?
Ja ok. Maar goed. Zo goed is ie niet. En die vorige chick had een mooiere gitaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was te voor de hand liggend denk ik
Ik vind dat jij dat mag vinden, maar ik ben het er niet mee eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond hem een mooie stem hebben, blij dat hij door is!
Ja 2x geadopteerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Had iemand hem nog geadopteerd? Ik zat al vol.
Doet me denken aan Najib Nahaaliequote:
Maar meestal lach ik dan zo hard dat ik hem niet zie lachen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Najib Nahaalie
Die lacht ook om Marco's grappen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Najib Nahaalie
Tuurlijk.. als je je eigen grappen niet leuk vindt.......quote:
Net zo kansloos, of eigenlijk nog meerquote:
Heb je wel eens gezien hoe advocaten down under eruit zien?quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een lolbroeken met hun Albert Verlinde humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |