quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Bam, en opeens heb je het! Samzz en Fera, 2 toffe dames!
Nee alleen wanneer ze willen bekvechten zoals jij nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Suggereer jij dan niet dat vrouwen niets mogen zeggen.
Ik moet altijd wel blozen als iemand dat in het echt tegen me zegtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik snap wat je bedoeld Samzz, heel goed zelfs. Maar toch, sommige mensen kunnen mij even laten geloven dat ik echt geen reden heb om me zo te voelen. Dat maakt me wel blij.
Haha murquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond haar lief en woest aantrekkelijk bij die post.
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te jankenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef chantal123 het volgende:
Doe anders is ff normaal tege hiergaanwedan
GROUP HUG.quote:
Ik mag jou wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef chantal123 het volgende:
Doe anders is ff normaal tege hiergaanwedan
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel blozen als iemand dat in het echt tegen me zegt.
Ik had hem toch in moeten koppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te janken?
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.
Dan doen we het licht uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te janken?
Hoe lang loop je er al mee? Ik had het vroeger wel erger dan nu, maar ik heb het al sinds ik klein was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.
Ik moet van mezelf wat zelfverzekerder worden, maar dat lukt niet zo goed.
Hier ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef chantal123 het volgende:
[..]
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeft
het is toch relaties en spychologie, of heb ik het fout, ben nieuw hier sorrry anders open ik eei eigen topic maar dan krijg ik toch alleen maar sarcastische opmerkingen
gwn meer pik zuigenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.
Ik moet van mezelf wat zelfverzekerder worden, maar dat lukt niet zo goed.
Bah. Maak eens een opmerking waardoor ik niet ga happen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee alleen wanneer ze willen bekvechten zoals jij nuZe mogen wel praten als ze me complimentjes willen geven bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Eens het is dat iedereen het is eens eens het nog niet goed
ik kan niet tegen onrechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee daar doe ik niet aan. Sommige mensen mogen me gewoon bij de eerste blik al
Die sarcastische opmerkingen krijg je hier ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef chantal123 het volgende:
[..]
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeft
het is toch relaties en spychologie, of heb ik het fout, ben nieuw hier sorrry anders open ik eei eigen topic maar dan krijg ik toch alleen maar sarcastische opmerkingen
Jonge hou andres ff je kk bek ik prik jou broer heeft kraspek jewtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het ook beter bij het aanrecht houden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Eens het is dat iedereen het is eens eens het nog niet goed
Noh mocrosletje kom dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Jonge hou andres ff je kk bek ik prik jou broer heeft kraspek jewt
Hoe laat DH centraal?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef chantal123 het volgende:
[..]
den haag represent, geef je adres dan sloeber
Oké.quote:
Ik zie hier geen great minds, hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij begrijpen elkaar. Great minds think alike i suppose
als ik chantals schedeldakje oplicht kan je wel een kleintje zien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie hier geen great minds, hoor.
Wat nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom moet nou net zo'n meid het voor mij opnemen weerwat doe ik fout
Dan moet ik eens gaan leren in het donker te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Zal wel vaak gebeuren, als ik jou zie.
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpenquote:
Misschien wel helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik chantals schedeldakje oplicht kan je wel een kleintje zien?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpen
tip doe normaal al je wil blijven leven فلاح gek
Kan ook op de tast. Ik help je wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik eens gaan leren in het donker te kijken.
Пойдем, я оторвать челюсть от вашего черепаquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook op de tast. Ik help je wel.
Let's go, neem ik mijn kaak uit uw schedelquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Пойдем, я оторвать челюсть от вашего черепа
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]____!
Ik denk dat ik mijn advocaat maar even inschakel, doodsbedreigingen. HW, kom er maar in.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Let's go, neem ik mijn kaak uit uw schedel
Dat zeg je toch wel netjes
Bestaat stormfront nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.
Zal wel een topic over lopen op stormfront denk ik.
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen op zijn zolderkamertje
boehoeeee
Coolquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.
Dan had ze geen chantal geheten denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaat stormfront nog_!?
chantal heeft nog een kraspen voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen op zijn zolderkamertje
boehoeeee
Meedenkend ben je tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doenquote:
Jij bent niet liefquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doen
Waarom geen swastika'squote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doen
Valt me mee dat je m'n topic niet hebt gejat voor een eerbetoon.quote:
Omdat die ooit een keer op een nare manier gebruikt zijn, en nu niemand ooit meer mag weten waar het origineel voor stond.quote:
Oh ja. Stel je voor zeg, mensen die weten waar ze vandaan komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat die ooit een keer op een nare manier gebruikt zijn, en nu niemand ooit meer mag weten waar het origineel voor stond.
die is nu naar me onderweg denk ik.quote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je m'n topic niet hebt gejat voor een eerbetoon.
Of naar mij. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is nu naar me onderweg denk ik.
[..]
Been there, done that.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar mij. Dat kan ook nog.
Maar ik hoop jou, jij wilt het zo graag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is nu naar me onderweg denk ik.
[..]
Been there, done that.
Jullie zitten nu mijn chickie te hosselen? Weet wel dat ze voor mij ging vanaf het begin héquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar mij. Dat kan ook nog.
Maar ik hoop jou, jij wilt het zo graag.
Kusje op je verveeldheid.quote:
Nee, ik hoef geen IQ-loze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jullie zitten nu mijn chickie te hosselen? Weet wel dat ze voor mij ging vanaf het begin hé
Dat zeg je alleen maar omdat ze voor mij ging en niet voor jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusje op je verveeldheid.
[..]
Nee, ik hoef geen IQ-loze.
Ja, ik denk dat het dat is. Ik was zo jaloers toen ik zag dat iemand die niet normaal kan doen mij niet koos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze voor mij ging en niet voor jou
Niet huilen, plaats genoeg bij mij voor 2quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het dat is. Ik was zo jaloers toen ik zag dat iemand die niet normaal kan doen mij niet koos.
Ik ga even in foetushouding in een hoekje huilen. Momentje.
Half maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik een half harde verveeldheid.
Probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half maar? Dan doe ik iets niet goed.
Ik moet vaak wel lachen om de politiek incorrecte grappen daarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
Wacht, even m'n lippen opwarmen.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een bruinhemd
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIRquote:
FUTURISTA!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIR
Wat is deze?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
FUTURISTA!
Fuck all of you who said I wouldn't make it
Who said I was a loser
They said I was a no-one
They said I was a fuckin' psycho
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide
Futurista
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werd als scheldwoord gebruikt voor NSB'ers.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.
Juist.quote:
quote:Ik ben zelf een mediterraanse Arier vanwege mijn Mediterraanse achtergrond, maar wat zou ik graag lichtblond haar en kristalblauwe ogen hebben. Gelukkig is vaders stamboom wel volledig Germaans.
Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t825506/
[..]!
wtf, als honden
Mijn moeder is Duits, ben ik nu nog wel germaanse arier?
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ik zou hebben gedaan in oorlogstijd. Net als een groot deel van m'n familie in het verzet, of niks doen.
Dit iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee maar ik sowieso wel. Ben erg moedig dus ja
Ja ik wel. Ben daar ook gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk in
Dat is helemaal mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
Een soort van Carice van Houten in Zwartboek. Alleen dan niet Joods.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef STING het volgende:
Dit is Radio Oranje. De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Ik denk dat ik niks zou doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet veel gedaan had, maar ik zou het me ook echt niet voor kunnen stellen.
Ik heb maar 1 verdiepingquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik zit op een bankje naar m'n hondje te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi met al die verhalen van vroeger dat iedereen in het verzet zat.
Ik heb wel Italianen als voorouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
Ik zou trouw volgeling van Mussert zijn.
Ah verraders dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Hij zei Mussert, niet Mussoliniquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
Goed richten en veel laten drogen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Ik heb liever een parelketting.
Ze zouden me hebben vermoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
Ik had jullie allemaal aangegeven voor 2 florijnen.
Mijn opa wilde er niks over kwijt, behalve dat hij een hekel had aan de Duitsers en dat ze bloembollen hadden gegeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Lees eens wat ik zeiquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]google.
Ik vind het wel mooi altijd, iedereen: ja ik zou in het verzet zitten.
Ik geloof er geen fuck van.
Ik dacht dat het een bijnaam was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]google.
Ik vind het wel mooi altijd, iedereen: ja ik zou in het verzet zitten.
Ik geloof er geen fuck van.
Ik vind het altijd wel fijn om zo op de buik te mikken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Ik heb liever een parelketting.
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zouden me hebben vermoord.
[..]
Mijn opa wilde er niks over kwijt, behalve dat hij een hekel had aan de Duitsers en dat ze bloembollen hadden gegeten.
Andere kant van de familie zat in Indonesië.
wellicht met een kaassausje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.
Buik of kont.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om zo op de buik te mikken.
Het ging over Indonesië.quote:
Wel ontvangen.quote:
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.
Overgrootvader daar omgekomen in de oorlog. Overgrootmoeder heeft het met de 7 kinderen de kampen overleefd en zijn naar Nederland gekomen.
[..]
OMGFap ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wel een getuige.quote:
Soms, moet ik echt in de mood zijn. Erg lekker is het namelijk niet.quote:
Is het ook niet. Maar je bent wel meteen van de troep afquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms, moet ik echt in de mood zijn. Erg lekker is het namelijk niet.
Mag wel hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedwingen, niet de vrije loop laten.
En het is gezondquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar je bent wel meteen van de troep af.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een getuige.
Maar ik douche mezelf, als je dat niet erg vindt.
Wat dan wel?quote:
Ik ben altijd zo, aangenaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn de meiden hier altijd zo of alleen vandaag?
Je hebt een max. van 1 keer per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
Nee, maar ik probeer me in te houden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt een max. van 1 keer per dag?
Vanavond misschien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Om te bewaren bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar ik probeer me in te houden.
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te houden.
[..]
Vanavond misschien.M'n haar. Dat is heilig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe durft zequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.
Dat vind jij heul niet erg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een bioloog in ons midden, die discussie kan best hoog worden gehouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.quote:
Ja.quote:
Dat moet wel lukken.quote:
O ja, m'n ogen. Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.
[..]
Ja.
[..]
Dat moet wel lukken.
Neuh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met kaneelstokje?
Shut up.quote:
Ok, even serieus dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben een bioloog in ons midden, die discussie kan best hoog worden gehouden.
Katten hebben ze ook. Toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, even serieus dan.
Weerhaken zijn nog enorm raar in de dierenwereld. Er zijn meerdere soorten bekend daarmee.
Ook zijn er verschillende dieren die een soort van bobbels of puntjes op de penis hebben, er wordt geloofd dat deze dienen ter seksuele stimulatie van de vrouw.
Bij de mens komen Fordyce Spots voor, waarover een theorie gaat dat dit de laatste restjes zouden zijn van deze puntjes bij aapachtigen.
Volgens facebook niet. Dus nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met kaneelstokje?
Dat leek me al logisch.quote:
KutMurquote:
Oh, dus Facebook bepaalt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens facebook niet. Dus nee.
[..]
Dat leek me al logisch.
[..]
KutMur
Nee.quote:
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je nu gelijk je status aanpassen?
Een weerhaak in je kut, ja dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.![]()
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat soort grappen werden hier redelijk vaak gemaakt.
Auwquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En w8 ff hoor. Horen mensen daar geen haken te hebben?
Ik verander mijn status nooit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.
Ik denk dat ik dan lesbisch wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En w8 ff hoor. Horen mensen daar geen haken te hebben?
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet ter stimulatie? Volgens mij doet dat echt zeer.![]()
Waar dient dat precies voor? Het weghalen van eventueel concurrerend sperma? Hoewel poezen zwanger kunnen zijn van meerdere katers.
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die na één ruzie de status op single zetten.
Ik wel ... Overigens niet gelijk of zo, hoewel ex dat deze keer wel wilde. Naja, best.quote:
Knowledge, it's there.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).
[..]
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ter stimulatie. Is inderdaad om concurrerend sperma te verwijderen. (tenminste, als ik me het goed herinner).
[..]
Heloef die weer eens post dat hij een Relatie heeft en 500 mensen die hem feliciteren.
Dan toch maar een enge vagina ...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn eikel wat stomper en minder lang.
Geeft nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Knowledge, it's there.
Verder weet ik vrij weinig.
Jij weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Van de haakjes op de penis, that is.
Wat, heb jij een enge vagina?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan toch maar een enge vagina ...![]()
* Fera huivert
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan toch maar een enge vagina ...![]()
* Fera huivert
Dieren is eigenlijk het enige waar ik vrijwillig meer over wil weten. En misschien wat psychologie/sociologie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet
Het is ook niet dat ik een hele studie naar penissen heb gedaan.
[..]
Jij weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen.
Vast wel, ik kijk er niet uitgebreid naar. Maar ik vind ze allemaal eng.quote:
Ik heb zo gelachen toen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel, ik kijk er niet uitgebreid naar. Maar ik vind ze allemaal eng.
Ik stem voor wederom een waarschuwend clam-plaatje in de OP.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
PICSquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Mooie reacties kwamen er toen.quote:
Mijn opwinding is wat gezakt nu. Mooi, want ik moet bijna werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dieren is eigenlijk het enige waar ik vrijwillig meer over wil weten. En misschien wat psychologie/sociologie.
Tenzij het bos op een vuilstortplaats is gaan groeien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelen
Ik heb geen pics nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik dan ook alles zelf doen hier.
Ik vind het haar nog het minst erge.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het enge bos weghaalt dan krijg je een mooie grasvlakte waar iedereen wel op wil spelen
Ja nou ja zoals het gezegde gaat een goede schipper vaart ook door een vuilstortplaatsquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij het bos op een vuilstortplaats is gaan groeien.
Met fappen was je sneller klaar geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Mooie reacties kwamen er toen.
[..]
Mijn opwinding is wat gezakt nu. Mooi, want ik moet bijna werken.
Wat is er dan erg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het haar nog het minst erge.
Nee, daar neem ik dan wel de tijd voor he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Met fappen was je sneller klaar geweest.
Het ding zelf, die flappen ...quote:
Geen quickies?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar neem ik dan wel de tijd voor he?
En jij bent dan natuurlijk de parel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Elke mossel kan een parel in zich krijgen.
Die flappen moet je ook naar binnen vouwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ding zelf, die flappen ...Ik vind het gewoon een vies ding. Het ziet er gewoon lelijk uit.
En die van mij vind ik zelf nog niet zo erg vergeleken met andere die ik gezien heb.
Wat een lief compliment, dank je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent dan natuurlijk de parel.
Nou ja een deel van hem is de parelquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent dan natuurlijk de parel.
DUCT-tape werkt ook. Of ijzeren staafjes, heb ik ook het één en ander over gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die flappen moet je ook naar binnen vouwen
Mooie uitspraak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel ergere gezien ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ding zelf, die flappen ...Ik vind het gewoon een vies ding. Het ziet er gewoon lelijk uit.
En die van mij vind ik zelf nog niet zo erg vergeleken met andere die ik gezien heb.
Soms. Maar als je de tijd er voor neemt, is het zoveel beter.quote:
Een roze, glimmende parel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja een deel van hem is de parel
Is dat een verkapt compliment of een verkapte belediging?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie uitspraak.
[..]
Ik heb wel ergere gezien ja.
[..]
Soms. Maar als je de tijd er voor neemt, is het zoveel beter.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een verkapt compliment of een verkapte belediging?
Oké.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een compliment lieverd
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Prachtig gesprokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
DUCT-tape werkt ook. Of ijzeren staafjes, heb ik ook het één en ander over gehoord.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.
En er dan gewoon een net nieuw gat in scheuren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even tandjes op elkaar, dan is het zo voorbij.
Ah je bent al dichtgebrandquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.
Jep, en dit keer niet door heloef, want dan heb je weer zo'n puinzooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
En er dan gewoon een net nieuw gat in scheuren?
Ging het daar niet over danquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.
Voor ons is het ook gewoon alledaags, get pussy everyday lalalaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.
Stoere baas ben jij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voor ons is het ook gewoon alledaags, get pussy everyday lalala
Nouja, je wilt er geen origami mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, je wilt er geen origami mee kunnen doen.
Nope, I don't.quote:
Ik zag eens iemand die er een bloemkool onder had hangenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
He kut, veel stoerder dan dit kan ik ook niet doen sorrynou ja heb het geprobeerd hé
Ben ik nu aan de beurt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
Nee, hij is nog in de buurt hé..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, sportschooltijd. Tot later weer stoere gasten, laat maar waaien lippen en pareltjes.
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Because I'm worth it.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee, hij is nog in de buurt hé..psst psst 2 uur vannacht.
Over het algemeen zijn ze toch lelijk. Dus je hebt een punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Ik haat mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een sociaal leven
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker weer over seks praten, dat hadden we al een tijd niet gedaan hier.
Hoe vaak sop jij per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Je bedoelt schoonmaken/dweilen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Handleiding?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?
True story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |