Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzo
Good for you.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Ja Kaneel. De wereld is een stuk minder kwaadaardig nu
Zo zwart- wit bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook alleen maar de opties lief en kuthoer.
Geen dank.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.
En het is jezelf.
Uiteraard, daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schattige bitch, best of both worlds.
Bekvechtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.
Ruzie in een relatie houdt het gezond.
Waarom moet je eigenlijk perse ruzie hebben in een relatie? En wat is de definitie van ruzie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zwart- wit bedoelde ik het niet.Zal voortaan iets specifieker zijn.
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.
En het is jezelf.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je hele scheve verhoudingen van idd. Niet gezond.
Ruzie in een relatie houdt het gezond.
Mening.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.![]()
Klinkt goed, ik hou niet van bekvechten, een meid moet gewoon haar klep houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzo
Maar waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit.
Nu voel ik me ongemakkelijk.
Dat is een hele geruststelling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Monopoly het volgende:
Kaneel: Dat zien we nog welAls er bier in de kneiter zit ziet de wereld er weer anders uit hahaha
Laat mij gewoon lief zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mening.![]()
Overigens is iedereen wel ergens onzeker over.
Ik denk dat jij ook wel weet dat dit soort uitspraken toch niet helpen, hequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar Samzz. Jij hebt geen reden tot onzeker zijn.![]()
Stomme troll.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik hou niet van bekvechten, een meid moet gewoon haar klep houden
Ja, dat weet ik. Uit ervaring. Maar soms kreeg ik toch een warm gevoel als iemand dat tegen me zei.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel weet dat dit soort uitspraken toch niet helpen, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |