Dat soort dingen zijn leuk hè.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Monopoly het volgende:
@Fera
Leuk meisje ontmoet, diepe gesprekken gevoerd, en ben er vannacht blijven slapen.Vlinders in de buik nu
Jeetje dat had wel heel extreem geweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was al bijna weer gaan werken.
Ik ben geen kuthoer.quote:
Dan kan je inderdaad beter alle vrouwen gewoon over een kam scheren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Naja Samz, het is ook wel wat overdreven, maar gewoon veel vrouwen hebben mij echt genaaid of hart gebroken. Kon er weinig vertrouwen in houden
Een heeeeel eng moment.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje dat had wel heel extreem geweest
Wauw, een vrouw die zichzelf geen kuthoer vindt, dat bewijst mijn ongelijk wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen kuthoer.
Maar goed, als jij zo wilt denken, veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Ja Samz, vreemd als mannen zulke emoties tonen he
Normaal weg gelegd voor vrouwenIk snap wel dat mannen emoties tonen, doe niet zo mal. Maar zeggen dat alle vrouwen kuthoeren zijn is gewoon kortzichtig en daar heb je alleen jezelf maar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf lekker je pessimistische zelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een heeeeel eng moment.
[..]
Wauw, een vrouw die zichzelf geen kuthoer vindt, dat bewijst mijn ongelijk wel.De rest vond het ook van zichzelf enzo.
![]()
. Je komt er vast wel een keer eentje tegen die ook zo over mannen denkt, jackpot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tering, anders neem je het allemaal niet zo enorm serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
Blijf lekker je pessimistische zelf. Je komt er vast wel een keer eentje tegen die ook zo over mannen denkt, jackpot.
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Nee vrouwen die lief zijn daar heb je altijd wat aan.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind jou wel lief.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Tuurlijk zijn die mannen er, ik kan ze voor je aanwijzenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering, anders neem je het allemaal niet zo enorm serieus.![]()
Maar je snapt natuurlijk dat jouw opmerking kant nog wal raakt.
Ik durf er zo 1k op in te zetten dat er een aantal mannen zijn die jou een enorme kuthoer vinden.
Schattige bitch, best of both worlds.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Er zijn natuurlijk ook alleen maar de opties lief en kuthoerquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Ben je zo enorm onzeker dat je daar zo fel op moet duiken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die mannen er, ik kan ze voor je aanwijzen. Maakt dat meteen alle vrouwen kuthoeren, nee
.
Maar whatever.
Nee. Altijd lief zijn kan nadelig zijn. Soms wil je gewoon een potje bekvechten en dan heb je een chick die lief is en alles goed wil maken en onderdanig wordt blablabla enzoquote:
Vind je dit fel? Ik vind het gewoon een stomme uitspraak. En ja, ik ben heel erg onzeker, dank je voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je zo enorm onzeker dat je daar zo fel op moet duiken?
Of denk je dat je je zelf gewoon als een enorme kuthoer hebt gedragen, dat je dat toch goed wil praten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |