quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Bam, en opeens heb je het! Samzz en Fera, 2 toffe dames!
Nee alleen wanneer ze willen bekvechten zoals jij nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Suggereer jij dan niet dat vrouwen niets mogen zeggen.
Ik moet altijd wel blozen als iemand dat in het echt tegen me zegtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik snap wat je bedoeld Samzz, heel goed zelfs. Maar toch, sommige mensen kunnen mij even laten geloven dat ik echt geen reden heb om me zo te voelen. Dat maakt me wel blij.
Haha murquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond haar lief en woest aantrekkelijk bij die post.
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te jankenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef chantal123 het volgende:
Doe anders is ff normaal tege hiergaanwedan
GROUP HUG.quote:
Ik mag jou wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef chantal123 het volgende:
Doe anders is ff normaal tege hiergaanwedan
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel blozen als iemand dat in het echt tegen me zegt.
Ik had hem toch in moeten koppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te janken?
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.
Dan doen we het licht uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat vind ik altijd vervelend, als ik bloos.
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan binnen en begint meteen te janken?
Hoe lang loop je er al mee? Ik had het vroeger wel erger dan nu, maar ik heb het al sinds ik klein was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.
Ik moet van mezelf wat zelfverzekerder worden, maar dat lukt niet zo goed.
Hier ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef chantal123 het volgende:
[..]
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeft
het is toch relaties en spychologie, of heb ik het fout, ben nieuw hier sorrry anders open ik eei eigen topic maar dan krijg ik toch alleen maar sarcastische opmerkingen
gwn meer pik zuigenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik kan dan ook minstens een kwartier niemand meer aankijken.
Ik moet van mezelf wat zelfverzekerder worden, maar dat lukt niet zo goed.
Bah. Maak eens een opmerking waardoor ik niet ga happen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee alleen wanneer ze willen bekvechten zoals jij nuZe mogen wel praten als ze me complimentjes willen geven bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Eens het is dat iedereen het is eens eens het nog niet goed
ik kan niet tegen onrechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee daar doe ik niet aan. Sommige mensen mogen me gewoon bij de eerste blik al
Die sarcastische opmerkingen krijg je hier ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef chantal123 het volgende:
[..]
relatie sc toch hier zit iedereen die wat te jankne heeft
het is toch relaties en spychologie, of heb ik het fout, ben nieuw hier sorrry anders open ik eei eigen topic maar dan krijg ik toch alleen maar sarcastische opmerkingen
Jonge hou andres ff je kk bek ik prik jou broer heeft kraspek jewtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan het ook beter bij het aanrecht houden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Eens het is dat iedereen het is eens eens het nog niet goed
Noh mocrosletje kom dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Jonge hou andres ff je kk bek ik prik jou broer heeft kraspek jewt
Hoe laat DH centraal?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef chantal123 het volgende:
[..]
den haag represent, geef je adres dan sloeber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |