spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, je wilt er geen origami mee kunnen doen.
Nope, I don't.quote:
Ik zag eens iemand die er een bloemkool onder had hangenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
He kut, veel stoerder dan dit kan ik ook niet doen sorrynou ja heb het geprobeerd hé
Ben ik nu aan de beurt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
Nee, hij is nog in de buurt hé..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, sportschooltijd. Tot later weer stoere gasten, laat maar waaien lippen en pareltjes.
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Because I'm worth it.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee, hij is nog in de buurt hé..psst psst 2 uur vannacht.
Over het algemeen zijn ze toch lelijk. Dus je hebt een punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Ik haat mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een sociaal leven
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker weer over seks praten, dat hadden we al een tijd niet gedaan hier.
Hoe vaak sop jij per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Je bedoelt schoonmaken/dweilen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Handleiding?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?
True story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |