Oké.quote:
Ik zie hier geen great minds, hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij begrijpen elkaar. Great minds think alike i suppose
als ik chantals schedeldakje oplicht kan je wel een kleintje zien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie hier geen great minds, hoor.
Wat nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom moet nou net zo'n meid het voor mij opnemen weerwat doe ik fout
Dan moet ik eens gaan leren in het donker te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Zal wel vaak gebeuren, als ik jou zie.
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpenquote:
Misschien wel helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik chantals schedeldakje oplicht kan je wel een kleintje zien?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpen
tip doe normaal al je wil blijven leven فلاح gek
Kan ook op de tast. Ik help je wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik eens gaan leren in het donker te kijken.
Пойдем, я оторвать челюсть от вашего черепаquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
bek digt ik sloop je huiz swa جو مودر معاك إيك دود سوا الإسلام الله موتين غروت جودين دودين إيك haat جو my broerالعاصمة.m كرازبين krazpen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook op de tast. Ik help je wel.
Let's go, neem ik mijn kaak uit uw schedelquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Пойдем, я оторвать челюсть от вашего черепа
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]____!
Ik denk dat ik mijn advocaat maar even inschakel, doodsbedreigingen. HW, kom er maar in.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Let's go, neem ik mijn kaak uit uw schedel
Dat zeg je toch wel netjes
Bestaat stormfront nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.
Zal wel een topic over lopen op stormfront denk ik.
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen op zijn zolderkamertje
boehoeeee
Coolquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dit is volgens mij weer zo'n PVVer die zich voordoet als allochtoon om ze in een slecht daglicht te stellen, soort amenth en gulmez ofzo.
Dan had ze geen chantal geheten denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaat stormfront nog_!?
chantal heeft nog een kraspen voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* gaat krassen op zijn zolderkamertje
boehoeeee
Meedenkend ben je tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doenquote:
Jij bent niet liefquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je te hard krast en je sterft bijna, kun je dan naar buiten springen? Anders gaat je huis zo stinken, niet zo prettig voor de buren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doen
Waarom geen swastika'squote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets had gelezen dat het verboden was ofzo, of misschien alleen dat ze geen hakenkruizen en hitlertjes meer mochten doen
Valt me mee dat je m'n topic niet hebt gejat voor een eerbetoon.quote:
Omdat die ooit een keer op een nare manier gebruikt zijn, en nu niemand ooit meer mag weten waar het origineel voor stond.quote:
Oh ja. Stel je voor zeg, mensen die weten waar ze vandaan komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat die ooit een keer op een nare manier gebruikt zijn, en nu niemand ooit meer mag weten waar het origineel voor stond.
die is nu naar me onderweg denk ik.quote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je m'n topic niet hebt gejat voor een eerbetoon.
Of naar mij. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is nu naar me onderweg denk ik.
[..]
Been there, done that.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar mij. Dat kan ook nog.
Maar ik hoop jou, jij wilt het zo graag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
die is nu naar me onderweg denk ik.
[..]
Been there, done that.
Jullie zitten nu mijn chickie te hosselen? Weet wel dat ze voor mij ging vanaf het begin héquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar mij. Dat kan ook nog.
Maar ik hoop jou, jij wilt het zo graag.
Kusje op je verveeldheid.quote:
Nee, ik hoef geen IQ-loze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jullie zitten nu mijn chickie te hosselen? Weet wel dat ze voor mij ging vanaf het begin hé
Dat zeg je alleen maar omdat ze voor mij ging en niet voor jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusje op je verveeldheid.
[..]
Nee, ik hoef geen IQ-loze.
Ja, ik denk dat het dat is. Ik was zo jaloers toen ik zag dat iemand die niet normaal kan doen mij niet koos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze voor mij ging en niet voor jou
Niet huilen, plaats genoeg bij mij voor 2quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het dat is. Ik was zo jaloers toen ik zag dat iemand die niet normaal kan doen mij niet koos.
Ik ga even in foetushouding in een hoekje huilen. Momentje.
Half maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik een half harde verveeldheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |