Probeer het nog eens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half maar? Dan doe ik iets niet goed.
Ik moet vaak wel lachen om de politiek incorrecte grappen daarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
Wacht, even m'n lippen opwarmen.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stormfront is niet meer zo leuk als vroeger
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een bruinhemd
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIRquote:
FUTURISTA!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet links, niet rechts, maar REVOLUTIONAIR
Wat is deze?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
FUTURISTA!
Fuck all of you who said I wouldn't make it
Who said I was a loser
They said I was a no-one
They said I was a fuckin' psycho
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide
Futurista
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werd als scheldwoord gebruikt voor NSB'ers.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste klopt volgens mij niet. De NSB liep naar mijn weten in het zwart. Net als de Landwacht, die vervolgens wel als bijnaam/scheldwoord 'Jan Hagel' kregen. De lui van de Landwacht werden nog meer gehaat dan de NSB zelfs.
Juist.quote:
quote:Ik ben zelf een mediterraanse Arier vanwege mijn Mediterraanse achtergrond, maar wat zou ik graag lichtblond haar en kristalblauwe ogen hebben. Gelukkig is vaders stamboom wel volledig Germaans.
Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t825506/
[..]!
wtf, als honden
Mijn moeder is Duits, ben ik nu nog wel germaanse arier?
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ik zou hebben gedaan in oorlogstijd. Net als een groot deel van m'n familie in het verzet, of niks doen.
Dit iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens af. Of ik wel moedig genoeg was geweest voor het verzet.
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee maar ik sowieso wel. Ben erg moedig dus ja
Ja ik wel. Ben daar ook gewoon eerlijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, daar ben ik gewoon eerlijk in
Dat is helemaal mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
Een soort van Carice van Houten in Zwartboek. Alleen dan niet Joods.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef STING het volgende:
Dit is Radio Oranje. De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Ik denk dat ik niks zou doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet veel gedaan had, maar ik zou het me ook echt niet voor kunnen stellen.
Ik heb maar 1 verdiepingquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik zit op een bankje naar m'n hondje te kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou zeggen: Die Fokkers? Die zitten allemaal op zolder!
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi met al die verhalen van vroeger dat iedereen in het verzet zat.
Ik heb wel Italianen als voorouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
Ik zou trouw volgeling van Mussert zijn.
Ah verraders dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Hij zei Mussert, niet Mussoliniquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel Italianen als voorouders.
Goed richten en veel laten drogen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Ik heb liever een parelketting.
Ze zouden me hebben vermoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
Ik had jullie allemaal aangegeven voor 2 florijnen.
Mijn opa wilde er niks over kwijt, behalve dat hij een hekel had aan de Duitsers en dat ze bloembollen hadden gegeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens van mijn familie. Mocht niet over gepraat worden volgens mij.Het enige wat ik hoorde was "Eet je bord leeg, want oma heeft de oorlog meegemaakt".
Lees eens wat ik zeiquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]google.
Ik vind het wel mooi altijd, iedereen: ja ik zou in het verzet zitten.
Ik geloof er geen fuck van.
Ik dacht dat het een bijnaam was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]google.
Ik vind het wel mooi altijd, iedereen: ja ik zou in het verzet zitten.
Ik geloof er geen fuck van.
Ik vind het altijd wel fijn om zo op de buik te mikken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. Ik heb liever een parelketting.
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zouden me hebben vermoord.
[..]
Mijn opa wilde er niks over kwijt, behalve dat hij een hekel had aan de Duitsers en dat ze bloembollen hadden gegeten.
Andere kant van de familie zat in Indonesië.
wellicht met een kaassausje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.
Buik of kont.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om zo op de buik te mikken.
Het ging over Indonesië.quote:
Wel ontvangen.quote:
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook geen pretje, om het even zacht uit te drukken.
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.
Overgrootvader daar omgekomen in de oorlog. Overgrootmoeder heeft het met de 7 kinderen de kampen overleefd en zijn naar Nederland gekomen.
[..]
OMGFap ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wel een getuige.quote:
Soms, moet ik echt in de mood zijn. Erg lekker is het namelijk niet.quote:
Is het ook niet. Maar je bent wel meteen van de troep afquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms, moet ik echt in de mood zijn. Erg lekker is het namelijk niet.
Mag wel hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedwingen, niet de vrije loop laten.
En het is gezondquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar je bent wel meteen van de troep af.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een getuige.
Maar ik douche mezelf, als je dat niet erg vindt.
Wat dan wel?quote:
Ik ben altijd zo, aangenaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn de meiden hier altijd zo of alleen vandaag?
Je hebt een max. van 1 keer per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
Nee, maar ik probeer me in te houden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt een max. van 1 keer per dag?
Vanavond misschien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Om te bewaren bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar ik probeer me in te houden.
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te houden.
[..]
Vanavond misschien.M'n haar. Dat is heilig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe durft zequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.
Dat vind jij heul niet erg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een bioloog in ons midden, die discussie kan best hoog worden gehouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.quote:
Ja.quote:
Dat moet wel lukken.quote:
O ja, m'n ogen. Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.
[..]
Ja.
[..]
Dat moet wel lukken.
Neuh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met kaneelstokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |