Liebe liebe liebelei... elke dag met de benen wijd!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef TechnoXXL het volgende:
Was namelijk net op de radio na ik geswitced ben vanaf Veronica waar Rob v Zomeren weer dom zit te lullen tot pijnstillers toe!
Kan ze ook niks aan doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Liebe liebe liebelei... elke dag met de benen wijd!
sry verkeerde button gekliktquote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Kan ze ook niks aan doen moet ook wel met zo'n lange benen want waar laat je ze berhaupt..
Als je maar niet neerstort.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef TLC het volgende:
Ik moet dit nummer echt hardop zingen wil ik het uit mn kop krijgen![]()
Zolang je de schijtversie van Michael Bolton maar niet in je hoofd hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat net Two and a Half men te kijken en daar zat dit nummer in, en ja hoor, meteen in mijn hoofd
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zolang je de schijtversie van Michael Bolton maar niet in je hoofd hebt.
Ik heb hele tijd dit nummer in mijn hoofd met Michael Boltonquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zolang je de schijtversie van Michael Bolton maar niet in je hoofd hebt.
quote:
Nu heb ik Graceland van Paul Simon in m'n hoofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef Karina het volgende:
En wederom: geen idee waar deze nou weer vandaan komt
Dan ben ik benieuwd welke je hierdoor in je kop krijgt:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu heb ik Graceland van Paul Simon in m'n hoofd.
Prins Friso met Dreaming of a white christmasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welke je hierdoor in je kop krijgt:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prins Friso met Dreaming of a white christmas
Dan zou je eerder aan The A-Team denken tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Was net Ikea spullen in elkaar aan het zetten.
Een van de mooiste stukken muziek ooit.quote:
Wat u zegt broederquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een van de mooiste stukken muziek ooit.
Kameraad!quote:
Ook aanstekelijk nummertje ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
"Shine bright like a diamond" vooral die zin. Zo apart uitgesproken op de een of andere manier.
Huh welke reclame? Die ken ik echt niet!quote:
quote:It's the end, the end of the seventies
It's the end, the end of the century
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Net in een ander topic gepost en meteen in mijn kop natuurlijk
Hoezo stiekum???quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Net 10 seconden bij Toppop en ja hoor....;
Klik dan op een paar YouTube-linkje in dit topic, ben je d'r zo weer vanaf.quote:Op zondag 4 november 2012 01:54 schreef nicknicknickname het volgende:
Een liedje waarvan ik de tekst en titel niet ken maar wel blijf zingen in mijn hoofd
In dit topic staat hij niet.. En als ik ook maar een idee had in welke richting ik moet zoeken vind ik hem wel op YouTube.quote:Op zondag 4 november 2012 02:01 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Klik dan op een paar YouTube-linkje in dit topic, ben je d'r zo weer vanaf.
En anders: Help, ik zoek... #335![]()
quote:
Nav het overlijden van Hetty Blok neem ik aan? Ik heb om dezelfde reden "Duifies" in mijn kop, rete-irritantquote:
hihi,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dankzij de titel van jouw liedje zit nu deze bij mij in mn kop.
Probeer deze ook eens:quote:
Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Probeer deze ook eens:
Zanger van The Animals in samenwerking met een zwarte blues/soulgroep (1971).
quote:
Zodra ik de songtitel al hoor of lees gaat mijn hoofd automatisch dit liedje zingen, in mijn hoofd.quote:
Daar krijg ik deze van in m'n kop...quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Daar krijg ik deze van in m'n kop...
... oftewel Phil Lynott als de dominee...
quote:
Hier ookquote:
Misschien zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Hoe kom je er weer van af?
Goed nummer!quote:
Daarbij is Dingadong nog een tekstueel meesterwerk...quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je het weer op ging zoeken toen de zangeres overleden bleek te zijn
Ik heb dezelfde 'fout' gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|