abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:25:50 #1
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_117792510

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
nerovetsrethca
pi_117794935
Een tijd lang hoor ik bij meerdere documentaires hetzelfde stoere nummer. KRO's Brandpunt is een recent voorbeeld:


Vanaf 0:59 tot 1:25 en weer vanaf 12:27 tot 12:54.
Alvast bedankt.
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_117795114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Being het volgende:
Een tijd lang hoor ik bij meerdere documentaires hetzelfde stoere nummer. KRO's Brandpunt is een recent voorbeeld:


Vanaf 0:59 tot 1:25 en weer vanaf 12:27 tot 12:54.
Alvast bedankt.
Het zit ook in lock stock en staat op de CD van de film. Weet zo 1-2-3 de titel niet. Maar zo moet het te vinden zijn :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117795852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Het zit ook in lock stock en staat op de CD van de film. Weet zo 1-2-3 de titel niet. Maar zo moet het te vinden zijn :)
Bedankt voor je reactie. Ik heb de hele soundtrack doorzocht, maar ben je verward met dit nummer?:

Dit lijkt er op, maar is niet hetzelfde.
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_117795888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Being het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Ik heb de hele soundtrack doorzocht, ben je verward met dit nummer:

Dit lijkt er op, maar is niet hetzelfde.
Ben nu ook druk aan het zoeken. Heb het nummer zelf ook eens opgezocht. Zit in Snatch/Lock stock of een van de Ocean films :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117795924
Snatch dan maar even nagaan.... ;)
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_117796157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Being het volgende:
Snatch dan maar even nagaan.... ;)
Al gevonden? :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117796241
Haha, nee, maar droog genoeg herken ik veel muziek van andere docu's en commercials...
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_117796384
Enorm lekkere muziek in die films. :)
Begin nu ook te balen dat ik het niet meer kan vinden :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117796545
Ik geef het op voor vandaag. Ben misschien zelfs geneigd Brandpunt te mailen. :X
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:19:48 #11
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_117798581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef based het volgende:

[..]

De eerste 12 seconden van je filmpje is van Ludovico Einaudi. Dat nummer heet La Nascita Delle Cose Segrete.
Daarna komen er violen bij, maar dat zit niet in het originele nummer.
Bedankt!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_117807996
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0d3714eb-34f1-454c-b032-53585d586760

Vanaf 14.45 Weet iemand hoe dit nummer heet? Super vette achtergrond muziek. Soundhound kan helaas niks vinden.
pi_117809046
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen nog weet hoe de clip ongeveer gaat. Is een kaal 'hooligan uitziend' jongetje die door een Engelse stad/dorp loopt. Iemand die de titel van dit nummer weet?
FR1908
pi_117810788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef Teis91 het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen nog weet hoe de clip ongeveer gaat. Is een kaal 'hooligan uitziend' jongetje die door een Engelse stad/dorp loopt. Iemand die de titel van dit nummer weet?
I feel kinda Locrian today
pi_117811909
quote:
Thnx! _O_
FR1908
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:32:21 #16
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_117835365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:09 schreef Being het volgende:
Een tijd lang hoor ik bij meerdere documentaires hetzelfde stoere nummer. KRO's Brandpunt is een recent voorbeeld:


Vanaf 0:59 tot 1:25 en weer vanaf 12:27 tot 12:54.
Alvast bedankt.
Ocean's Twelve soundtrack: "$165 Million Plus Interest (Into) The Round Up" van David Holmes
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_117847333
Deze week kwam een nummer voorbij met schotse doedelzak instrument als achtergrond. Het was niet dit nummer Gary Barlow & The Commonwealth Band. Wie weet er 1 die recent is?
pi_117847814
Wat is het genre? Man of vrouw die zingt? Hoe recent is recent?

Een wild guess:

I feel kinda Locrian today
pi_117848862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:51 schreef starla het volgende:
Wat is het genre? Man of vrouw die zingt? Hoe recent is recent?

Een wild guess:

Dit zou het kunnen zijn tnx :)
pi_117849490
Beste fokkers,

Enkele jaren terug had geloof ik Claudia de Brei een onderwerp over dirty christmas carols, die op cd waren uitgebracht. Het was hilarisch, een klassiek geluid, dus met een koor. in het Engels, alleen als je goed luistererde waren het echter ranzige teksten. b.v. 'Jingle bells cock" etc.
Ik wil deze cd hebben, om mijn schoonouders te shoqueren.

Groetjes.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_117849519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
Beste fokkers,

Enkele jaren terug had geloof ik Claudia de Brei een onderwerp over dirty christmas carols, die op cd waren uitgebracht. Het was hilarisch, een klassiek geluid, dus met een koor. in het Engels, alleen als je goed luistererde waren het echter ranzige teksten. b.v. 'Jingle bells cock" etc.
Ik wil deze cd hebben, om mijn schoonouders te shoqueren.

Groetjes.
Daar is dit topic alleen niet voor bedoeld ;)
I feel kinda Locrian today
pi_117854902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Ocean's Twelve soundtrack: "$165 Million Plus Interest (Into) The Round Up" van David Holmes
Bedankt kaassouffle, echt zo'n nummer om als undercover agent s'nachts door een stad te rijden, langs prostituees, gang members etc.... 8-)
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_117856765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
Beste fokkers,

Enkele jaren terug had geloof ik Claudia de Brei een onderwerp over dirty christmas carols, die op cd waren uitgebracht. Het was hilarisch, een klassiek geluid, dus met een koor. in het Engels, alleen als je goed luistererde waren het echter ranzige teksten. b.v. 'Jingle bells cock" etc.
Ik wil deze cd hebben, om mijn schoonouders te shoqueren.

Groetjes.
Goh, daar werd vorige maand ook al om gevraagd :P

Je moet op Amazon op zoek gaan naar de serie kerst-CD's van Bob Rivers.
quote:
Twisted Christmas is a humorous Christmas album recorded by Bob Rivers and his Comedy Corp. It is the first in a line of Christmas-themed parody albums from Rivers, with later entries including I Am Santa Claus, More Twisted Christmas, Chipmunks Roasting on an Open Fire, and White Trash Christmas.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117856826
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Being het volgende:

[..]

Bedankt kaassouffle, echt zo'n nummer om als undercover agent s'nachts door een mijn stad te rijden, langs prostituees, gang members etc.... 8-)
Fixed ^O^ :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117864443
Misschien een beetje een rare omschrijving, maar ik zoek een nummer waarvan ik altijd denk dat de zanger Oooooohhhhh Vienna gaat zingen zoals in Vienna van Ultravox wel gebeurt:


Het stukje ervoor lijkt dus erg op het nummer wat ik zoek. Want volgens mij zingt hij in het nummer dat ik zoek ook zoiets als de 'This means nothing to me' van Ultravox (misschien ook met de Oh erbij), maar dan zonder Vienna er achteraan. Denk dus dat het ook een 80's nummer is, en gezongen door een man.

Edit: het is een vrij bekend nummer, en heb het wel eens in de supermarkt gehoord.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')