Heerlijk idd!quote:
Neuh, maar wel werk dat ik zelf uitkies en leuk vind. Niet dat mijn huidige werk niet leuk is, maar toch anders als je 40 uur moetquote:
Ja of iets voor jezelf beginnenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar wel werk dat ik zelf uitkies en leuk vind. Niet dat mijn huidige werk niet leuk is, maar toch anders als je 40 uur moet.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Tegan het volgende:
Nooit meer hoeven werken lijkt me tof.
ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik zou wel willen werken wanneer IK dat wil. Niet strikte tijden ofzo.
Maar nooit meer werken dat zou ik dan weer niet willen
Inderdaad. Dat. Maar ach dromen mag altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
en als je dan denkt: goh ik neem 4 weken vrij en dan ga ik naar spanje of zo en dan ga ik daarna wel verder
Ja, dan werk je 60 uur.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja of iets voor jezelf beginnen
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik zou wel willen werken wanneer IK dat wil. Niet strikte tijden ofzo.
Maar nooit meer werken dat zou ik dan weer niet willen
Die motivatie is er hier zeker. En helemaal als de kleine er niet is. Dan kan ik genoeg doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.
Dat valt wel mee als je je ertoe zet en toch dat ritme een beetje kan houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.
Ja dat ritme is goed, dat moet ik hebben. Maar ik ga echt niet gratis werken voor een ritmequote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als je je ertoe zet en toch dat ritme een beetje kan houden.
Niet zozeer vaste tijden maar wel het ritme qua zoveel uur per dag.
Ja dat is ook weer zo..quote:
Boeken schrijvenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn motivatie zou dan gewoon zijn dat wat ik doe tof is
ander onderwerpquote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe is het nou gegaan met je scriptie?
maar als je het geld niet nodig heb.... dan zou je die tijd ook kunnen spenderen aan elke hobby die je maar kan bedenken....quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
Straks als ze naar school gaat heb ik zat tijd om bijvoorbeeld meer te werken. En dat ga ik dan ook zeker doen.
Omdat werken mn hobby is?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
maar als je het geld niet nodig heb.... dan zou je die tijd ook kunnen spenderen aan elke hobby die je maar kan bedenken....
waarom zou je dan toch gaan werken?
Ik ben echt een lui mormelquote:
Mja ik kan lui zijn. Maar ik vind het hier leuk. Als ik lekker kan werken. En ik heb niet van die kut directe collega's vind ik een werkdag heerlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een lui mormel
Misschien zou ik een paar weken naar de Galapagos gaan om zeeschildpadden te redden ofzo.
Ik zou een bedrijf willen beginnen dat echt goede shit maakt voor dieren, maar dan ook tofquote:Op donderdag 27 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een lotterij zou winnen en dus niet meer hoef te werken voor mijn inkomen zou ik wel mijn eigen bedrijf beginnen
Als je het bij 'tijd' houd is er niets mis..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Die motivatie is er hier zeker. En helemaal als de kleine er niet is. Dan kan ik genoeg doen.
Als de kleine thuis is dan steek ik bijna al mijn tijd in haar.
Ziek.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef MrV het volgende:
[..]
Als je het bij 'tijd' houd is er niets mis..
je bent zwanger toch? dan mogen al die dingen gewoon! ik zeg doenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik eet waarschijnlijk vanavond brood. Zal ik dan nu een vette hap nemen op het werk?
ik zou wel iets cutes voor mijn snoezel kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een bedrijf willen beginnen dat echt goede shit maakt voor dieren, maar dan ook tofGrote kooien, grote wieltjes voor hamsters enzo, leuke hondenvoerbakken met soort Pip-motief, leuke halsbanden, grappige speeltjes, verantwoordelijk voer voor knaagdieren en honden en katten
Als mensen hun chihuahua's aankleden kunnen ze vast ook wel een hondenbak met blij bloemetjesmotief waarderen.
En wat zou je gaan verkopen dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een lotterij zou winnen en dus niet meer hoef te werken voor mijn inkomen zou ik wel mijn eigen bedrijf beginnen
hij is 12 of zo... hij post vooral in PUBquote:
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wat zou je gaan verkopen dan?
Ja en dan 20 kilo aankomen zeker onder het mom van MAAR IK BEN ZWANGER.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent zwanger toch? dan mogen al die dingen gewoon! ik zeg doen
Als dat zo is zou ik gewoon gelijk beginnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik nietwant het is een serieus gat in de markt en als ik uit gestudeerd ben wil ik er alsnog wat mee doen denk ik
Maar volgens mij verdien ik er dan niets mee want mensen willen geen grote dure kooien voor hun beestjes maar proppen ze liever in kleine kakkooitjes zo groot als een stoeptegel.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou wel iets cutes voor mijn snoezel kopen
hoewel dat van vriendlief niet mag maar die heeft dan pech
Struisvogelenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en dan 20 kilo aankomen zeker onder het mom van MAAR IK BEN ZWANGER.
Het moet er ook weer vanaf he
Precies. Gewoon dieetpillen, coke, Sonja Bakkeren af en toe ene keer kotsen (niet alleen 's ochtends)quote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn er toch al wel?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een bedrijf willen beginnen dat echt goede shit maakt voor dieren, maar dan ook tofGrote kooien, grote wieltjes voor hamsters enzo, leuke hondenvoerbakken met soort Pip-motief, leuke halsbanden, grappige speeltjes, verantwoordelijk voer voor knaagdieren en honden en katten
Als mensen hun chihuahua's aankleden kunnen ze vast ook wel een hondenbak met blij bloemetjesmotief waarderen.
Ik zeg ook altijd "Nee in dat buikje zit een baby" maar in werkelijkheid is dat dan gewoon mijn lunchquote:Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en ik ben niet eens zwanger.
tijd en geld zijn een beetje een obstakelquote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik gewoon gelijk beginnen.
nee joh! dan heb je een vent en kindersquote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
ik wil best een cute mandje of zo dat bij mijn interieur pastquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar volgens mij verdien ik er dan niets mee want mensen willen geen grote dure kooien voor hun beestjes maar proppen ze liever in kleine kakkooitjes zo groot als een stoeptegel.
O, droom spat uiteenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er toch al wel?
Wij hebben twee van die zaken in de straat die dat soort dingen verkoopt
Ik had een keer een website gezien met krabpalen als een soort boom, met takken die langs de muren gingen voor de katten en waar ze helemaal in konden kruipen. Was wel je halve kamer vol.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
vrienden van ons hebben een krabpaal van zo'n 200 euro dus daar valt ook wel wat te verdienen
Ach er kan nog meer bij! En je hebt toch miljoenen dan!quote:
Maar hondenkleding gaat me te ver hoor. Was laatst in België en daar waren kleine keffers blijkbaar een statussymbool ofzo, en hadden mensen een soort klein kinderwagentje speciaal voor de hond.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze dus o.a.:
http://www.hippehond.nl/
voor katten hebben ze al geen mandjesquote:Op donderdag 27 september 2012 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze dus o.a.:
http://www.hippehond.nl/
Ik zag vorige zomer met 30 graden een vrouwtje in heel kort rokje en topje... en haar bulldog in een fokking fleece trainingspak rondhijgen... toen werd ik toch een beetje boos wel hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hondenkleding gaat me te ver hoor. Was laatst in België en daar waren kleine keffers blijkbaar een statussymbool ofzo, en hadden mensen een soort klein kinderwagentje speciaal voor de hond.
zou je acteren leuk vinden?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Ik ben trouwens een rol aangeboden, op toneel... als vervanger van... Tygo
Whehehe. Uhm. Ik heb nog nooit op toneel gestaan! Ja. Dansend ja.
HELP!
Ik heb een kaassoufle genomen hoor!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh! dan heb je een vent en kinders
gewoon je haar af knippen en jezelf compleet laten gaan
oooh niks aan de hand!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een kaassoufle genomen hoor!
Die ik vervolgens netjes in de pot heb gedeponeerd onder het mom van "ochtend"ziek.
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh niks aan de hand!
de voordelen van boulimia zonder de nadelen
Ik heb in een korte film gespeeld (vanaf 11 okt op dvd!) en ik heb 3 repetities van een ander stuk van deze regisseur meegedaan. Dat was wel leukquote:Op donderdag 27 september 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je acteren leuk vinden?
dan gewoon doen!!
Ze hebben vertrouwen in je! Dus dan mag jij dat ook in jezelf hebben hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in een korte film gespeeld (vanaf 11 okt op dvd!) en ik heb 3 repetities van een ander stuk van deze regisseur meegedaan. Dat was wel leukMaar dit is dus meteen een heel stuk
en dan ook nog eens invallen voor ene ervaren acteur *slik*
Mja. Tis' gewoon engquote:Op donderdag 27 september 2012 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze hebben vertrouwen in je! Dus dan mag jij dat ook in jezelf hebben hoor
Komt helemaal goed! Tof zo'n nieuwe uitdagingquote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Tis' gewoon eng
Het is een stuk over borderline, en ik ben haar geweten.
Nou scheelt het misschien dat ik iemand ken met borderline, iemand ken die bij een opvang werkt voor borderliners en een actrice ken die gespesialiseerd is in het spelen van ziektebeelden en dan met name borderline. Hulp overal!
Ik zit nog een beetje in de eerstziendangeloven-modusquote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed! Tof zo'n nieuwe uitdaging
gefeliciteerd!!
Kun je nog kijken hoe hij het doetquote:Op donderdag 27 september 2012 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje in de eerstziendangeloven-modus
Zeker omdat het vorige project is stopgezet. Maar dit lijkt al een veel verder stadium, aangezien 4 okt de try-out is.
Dan kan ik niet (sowieso niet, maar ik heb ook geen hele rol uit m'n kop gestampt in een week) dus voor mij zou het dan pas vanaf januari zijn. En als Tygo niet kan dus
hoe ver ben je nu eigenlijk inmiddels?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een kaassoufle genomen hoor!
Die ik vervolgens netjes in de pot heb gedeponeerd onder het mom van "ochtend"ziek.
10,5 week. Officieel nog anderhalve week tot ik van de meeste misselijkheid af moet zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe ver ben je nu eigenlijk inmiddels?
Beetje tijd verdrijf enzo.. ik ben nooit serieus hier. moet kunnen toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik nietwant het is een serieus gat in de markt en als ik uit gestudeerd ben wil ik er alsnog wat mee doen denk ik
goed gequote!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef MrV het volgende:
[..]
Beetje tijd verdrijf enzo.. ik ben nooit serieus hier. moet kunnen toch?
nee nog nietquote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
Rhubje heb je al een boodschappenlijstje gemaakt voor de Bijenkorf?
Alsie wel door gaat dan weet je dat het niet voorbestemd was. Daarin tegen als hij afgelast word.......quote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee nog niet
ik weet nog niet zeker of ik ga
mijn college gaat wel niet door op de dag dat ik wil gaan... misschien is dat een teken?
ja precies! het is verzet!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsie wel door gaat dan weet je dat het niet voorbestemd was. Daarin tegen als hij afgelast word.......
Hoezo als de haarband leuk staat waarom lozen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
cowboy laarsjes, jurkje en een haarbandje met een strik
to much? haarbandje lozen?
veeeuuul kortingquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
Wat is er toch met die Dol Dwaze Dagen, daar ben ik echt nog nooit geweest?
Allemaal dwazen die koopjes willen die niet echt koopjes zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
Wat doe je? Hup je presentatie! Succes!quote:
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal dwazen die koopjes willen die niet echt koopjes zijn.Oude collectie verkoop.
Kan ook onlinequote:Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef dawg het volgende:
daar moet je voor naar buiten teegje.
Sorry, wel oude collectie dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dekbed dat ik wil is wel een koopje want daarvan weet ik de oorspronkelijke prijs omdat ik er al een paar jaar over loop te kwijlen
Ik moet er dit jaar ook weer aan geloven.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaan
Hilarisch om te zien!
ga dan niet mee?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet er dit jaar ook weer aan geloven.
Zie me lachen.
Ja, wel de oude collectie en goedkoper dan bij de andere winkelsquote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, wel oude collectie dus.![]()
Ga kopen muts.
ja preciesquote:
Ik koop vorige week een bak druiven voor 1,69 bij de Albert Heijn. Deze week in de aanbieding: de tweede gratis. En dat voor maar 2,49.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaan
Hilarisch om te zien!
De witlof was ook in de aanbieding, nu voor 99 cent. Kostte vorige week 79 maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koop vorige week een bak druiven voor 1,69 bij de Albert Heijn. Deze week in de aanbieding: de tweede gratis. En dat voor maar 2,49.
Dat hangt van het formaat af.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
is dit ook een typische wijven SC waar geen enkele man iets tussen kan krijgen ?
Mannenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ik werd altijd wijs gemaakt dat het formaat niet uit maakte
* MissMSX geeft wat chocola aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu ik dit weet ga ik wel in een hoekje zitten met een doos tissue's
ik wil ook schoenen!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
Pure chocolade neem ik aan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geeft wat chocola aan.
Welkom bij de club
Picsquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
quote:
Dat zeggen ze uit melij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ik werd altijd wijs gemaakt dat het formaat niet uit maakte
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruitquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk wat een dotje!
http://www.knipmode.nl/me(...)twork-applicatie.pdf
ik denk dat ik er een tasje van ga maken!
met echte oogjes? Of oogjes er op photoshoppen? (nou ja kijken of iemand dat kan)
of mooie glitter stenen als oogjes
Duh.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
is dit ook een typische wijven SC waar geen enkele man iets tussen kan krijgen ?
In het echt zijn ze dus nog leukerquote:
Dure helaas ook zelden overigensquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het echt zijn ze dus nog leuker
Jammer alleen dat ik rare voeten heb en el cheapo schoenen eigenlijk nooit passen
Jij hebt ook altijd wat hequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zulke schoenen van S. Oliver, zitten na drie jaar nog steeds lekker
En ik heb zoiets van Tamaris, maar dan zonder hakje, en die knelden in het begin nogal en nu heb ik al twee maanden blauwe plekken onder m'n teennagels die maar niet weggaan
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruit
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Nu Q er niet is, doe ik het wel:
Bijna weekend
De laatste die hier regelmatig over voetbal begon is uiteindelijk maar naar een ander forum gestapt. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.quote:
Is 't hem gelukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.
Het verschil tussen 'elders' en 'verder' is in the eye of the beholder, ben ik bang.quote:
Voeren aan de poes (no pun)quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
m'n muis is aan het overlijden en ik tyf hem zo uit het raam uit
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hem maar een paar dagen, dan ga ik zelf loesoe!
Oeh lekker man!quote:
Zeker. Ben er ook echt aan toe. Beetje chillen aan het zwembad, cocktails zuipen, stukje cultuur meepakken. Veel seks. Heurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker. Ben er ook echt aan toe. Beetje chillen aan het zwembad, cocktails zuipen, stukje cultuur meepakken. Veel seks. Heurlijk!
Bij gebrek aan Q:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog leuke plannen dit weekend?
Datzelfde wilde ik net zeggen!quote:
Vanavond naar Ted. Voor de rest moet ik het nog bekijken. Iig flink wat tijd stoppen in Faster Than Lightquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ben vorige week naar Ted geweest. Vond m erg grappig, maar hoe het hele publiek erop reageerde was wel wat overdreven, maar ja Rotterdam he..quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar Ted. Voor de rest moet ik het nog bekijken. Iig flink wat tijd stoppen in Faster Than Light
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik mag(laatste vakantie (festivals niet meegerekend) was ook alweer vorig jaar juni)
Zwollequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben vorige week naar Ted geweest. Vond m erg grappig, maar hoe het hele publiek erop reageerde was wel wat overdreven, maar ja Rotterdam he..De halve bios zat vol marokkaantjes.
ik ga off the gridquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Dan zal ik het wel meer verdienen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenEn nee, dan tel ik die zoon-vrije week in juli niet mee, aangezien ik de hele dag door werd gebombardeerd met 'ik wil naar huihuuuuis' berichtjes van 'm.
Nuhuhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel meer verdienen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenEn nee, dan tel ik die zoon-vrije week in juli niet mee, aangezien ik de hele dag door werd gebombardeerd met 'ik wil naar huihuuuuis' berichtjes van 'm.
Ja het was een traumatische week, voor ons allebei.quote:
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuu.
Tof toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuu.
Nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?
quote:
Beetje maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?
Ohja, truequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel alle toffe dingen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje maar. Denk dat ik een beetje bindingsangst heb
. Zolang het casual is vind ik er niets engs aan en mag het voor altijd zo blijven
. Hem meenemen naar een verjaardag, mijn moeder ontmoeten, zijn ouders ontmoeten, het mensen uberhaupt vertellen, huuuuuu!
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ohja, true. Het is ook zo krom in mijn hoofd. Ik ben allemaal benieuwd wat mensen van hem gaan vinden enzo. Terwijl het zeg maar ook niets zou veranderen als ze hem nou echt niets zouden vinden.
Ik heb wel nare dingen meegemaakt met vrienden die de dates van andere vrienden niet accepteerdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.
Zijn ouders en oma zijn zeg maar het gezin die ik nooit hadquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet er ook nog aan wennen dat ik schoonfamilie heb enzo, alles is zijn moeder, zijn zus enzonet of dat alleen geldt als je getrouwd bent terwijl dat onzin is maar toch
"slimme mensen"quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel nare dingen meegemaakt met vrienden die de dates van andere vrienden niet accepteerden
Mja, en ik zou ook nooit gemeen zijn tegen een partner van iemand ofzo, ookal vond ik diegene irritant ofzo. Maar het is anders omdat ik nooit echt vriendjes mee naar huis nam enzo, en dit dus de eerste echte die ik voorstel voor mijn zus enzo. Vrienden dat doet me helemaal niets ofzo. Want daarvan weet ik wel hoe ze op vorige dates reageerden enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.
Sociale mensen. Mensen waar je wél mee om wilt gaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook door enkele "vrienden" van mn vriend niet geaccepteerd, jammer voor hen
Naja wat een kinderachtig gedoe zeg..quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n nicht net met haar huidige man had, hadden haar vrienden hem schunnige sms'jes gestuurd vanaf een geblokkeerd telefoonnummer en mocht hij niet mee met vriendenuitjes enzo. Hij werd totaal niet geaccepteerd.
jaloezie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Toen lief's beste vriendinnetje hoorde van mij werd ze boos en ging ze zich bezatten. Gelukkig wel weer goed gekomen, maar mijn eerste indruk was niet zo'n goede..
Ja beetje wel denk ik. Ze was ook bang dat ze 'm nooit meer zou zien ofzo.quote:
Ja, lief had het ook meteen gezegd, die kan niks voor zich houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik hoorde t ook via mijn vriend, die is veel te eerlijken hij is ook best boos geworden tegen 1 van die vrienden erom, die ging echt te ver (jaloezie is a bitch)
best fijn welquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lief had het ook meteen gezegd, die kan niks voor zich houden
Ja enorm.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best fijn wel
ik ga werken 12.30-22
gameweekend!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar bij mij was het nergens op gebaseerd, vond ik wel erg onzinnig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik zal altijd netjes blijven maar binnen mijn vriendengroep zijn er ook partners die ik niet zie zitten en daar ben ik heel open over.
Dat vind ik ook vriendschap
whehehequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faster Than Light!
Eerste game binnen 2 minuten Game Over
De eerste add-on die ik niet ga kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe![]()
nee, MoP voor mij. En torchlight 2. laatste kan ik je van harte aanbevelen, zeker voor 19 euro.
niet dat ik het idee heb dat jij niet tof bent of zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het nergens op gebaseerd, vond ik wel erg onzinnig.
hij is stukken beter dan Cata kan ik je vertellen. bergen sfeerquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste add-on die ik niet ga kopen
Torchlight 1 heb ik wel gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Voelde op een gegeven moment toch te random.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet dat ik het idee heb dat jij niet tof bent of zomaar dat denken de personen in kwestie vast ook van mijn bezwaren
Whehe wat een sukkelquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een frigging stalker in de PM die mij aanspreekt op een post van 2,5 jaar geleden waar hij het niet mee eens is
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een frigging stalker in de PM die mij aanspreekt op een post van 2,5 jaar geleden waar hij het niet mee eens is
jijquote:
Dan heeft ie wat te doen dit weekend als ie al je posts gaat controleren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Neen. Maar het was wel leuk stappenquote:
Maar toch wel over de desbetreffende, vreselijke post van je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet zo over de inhoud van pm's praten he
WoW ligt in mijn verledenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is stukken beter dan Cata kan ik je vertellen. bergen sfeer![]()
Heb in TL1 de main questline 2x uitgespeeld, maar geen toons gemaxed.
TL2 zit wat meer lijn in heb ik het gevoel en het voelt ook niet zo repetetief als D3 bijvoorbeeld.
In de rij staan om te zwemmen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Godver sta al 10 minuten in de rij (met maar 1 step voor me) om te gaan zwemmen
en ik had al geen zin
iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen. Maar het was wel leuk stappen
oh nee kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet zo over de inhoud van pm's praten he
binnen komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de rij staan om te zwemmen?
Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee klopt
laten we allemaal compleet random gaan linken naar oude posts
Oh wat had ze uitgespookt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komen
nvm!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komen
linkje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nvm!
Die is wel euhm apart he?
Maar goed ik ben binnen! Ga lekker plonzen!
TS uitgemaakt voor fakende kuttroll. Waar ik het op zich wel mee eens ben, maar ik heb het bewijs nietquote:
Relnichtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS uitgemaakt voor fakende kuttroll. Waar ik het op zich wel mee eens ben, maar ik heb het bewijs niet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?
Is goed, waar wil je eten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik iemand ga vragen mee ergens te gaan eten
ik ben blijkbaar niet zo goed in dat off the grid
Linkquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS uitgemaakt voor fakende kuttroll. Waar ik het op zich wel mee eens ben, maar ik heb het bewijs niet
Pics van de busquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Er zit iemand achter me in de bus en zijn stem, identiek aan die van iemand die ik wel ken. Creepy!
ik ben het niet!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Er zit iemand achter me in de bus en zijn stem, identiek aan die van iemand die ik wel ken. Creepy!
uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijnquote:
ik was het gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Het scheelt weinig hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijn
Daarom wonen wij ook boven de rivieren. Wij hebben het verstand dat jouw slaafjes ontberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijn
behalve dan dat mijn slaafje die naar de DDD gaat ook boven de rivieren woontquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wonen wij ook boven de rivieren. Wij hebben het verstand dat jouw slaafjes ontberen.
quote:
Wat is DDD?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat mijn slaafje die naar de DDD gaat ook boven de rivieren woont
Afrika.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaafjes? Waar kan ik die krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |