* MissMSX geeft wat chocola aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu ik dit weet ga ik wel in een hoekje zitten met een doos tissue's
ik wil ook schoenen!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
Pure chocolade neem ik aan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geeft wat chocola aan.
Welkom bij de club
Picsquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
quote:
Dat zeggen ze uit melij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ik werd altijd wijs gemaakt dat het formaat niet uit maakte
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruitquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk wat een dotje!
http://www.knipmode.nl/me(...)twork-applicatie.pdf
ik denk dat ik er een tasje van ga maken!
met echte oogjes? Of oogjes er op photoshoppen? (nou ja kijken of iemand dat kan)
of mooie glitter stenen als oogjes
Duh.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
is dit ook een typische wijven SC waar geen enkele man iets tussen kan krijgen ?
In het echt zijn ze dus nog leukerquote:
Dure helaas ook zelden overigensquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het echt zijn ze dus nog leuker
Jammer alleen dat ik rare voeten heb en el cheapo schoenen eigenlijk nooit passen
Jij hebt ook altijd wat hequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zulke schoenen van S. Oliver, zitten na drie jaar nog steeds lekker
En ik heb zoiets van Tamaris, maar dan zonder hakje, en die knelden in het begin nogal en nu heb ik al twee maanden blauwe plekken onder m'n teennagels die maar niet weggaan
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |