veeeuuul kortingquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
Wat is er toch met die Dol Dwaze Dagen, daar ben ik echt nog nooit geweest?
Allemaal dwazen die koopjes willen die niet echt koopjes zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
Wat doe je? Hup je presentatie! Succes!quote:
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal dwazen die koopjes willen die niet echt koopjes zijn.Oude collectie verkoop.
Kan ook onlinequote:Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef dawg het volgende:
daar moet je voor naar buiten teegje.
Sorry, wel oude collectie dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dekbed dat ik wil is wel een koopje want daarvan weet ik de oorspronkelijke prijs omdat ik er al een paar jaar over loop te kwijlen
Ik moet er dit jaar ook weer aan geloven.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaan
Hilarisch om te zien!
ga dan niet mee?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet er dit jaar ook weer aan geloven.
Zie me lachen.
Ja, wel de oude collectie en goedkoper dan bij de andere winkelsquote:Op donderdag 27 september 2012 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, wel oude collectie dus.![]()
Ga kopen muts.
ja preciesquote:
Ik koop vorige week een bak druiven voor 1,69 bij de Albert Heijn. Deze week in de aanbieding: de tweede gratis. En dat voor maar 2,49.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's van die domme huisvrouwen bullshit waarbij de prijzen eerst omhoog gaan en daarna "ENORM AFGEPRIJSD" worden zodat ze voor openingstijd al voor de deur elkaar de koppen inslaan
Hilarisch om te zien!
De witlof was ook in de aanbieding, nu voor 99 cent. Kostte vorige week 79 maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koop vorige week een bak druiven voor 1,69 bij de Albert Heijn. Deze week in de aanbieding: de tweede gratis. En dat voor maar 2,49.
Dat hangt van het formaat af.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
is dit ook een typische wijven SC waar geen enkele man iets tussen kan krijgen ?
Mannenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ik werd altijd wijs gemaakt dat het formaat niet uit maakte
* MissMSX geeft wat chocola aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu ik dit weet ga ik wel in een hoekje zitten met een doos tissue's
ik wil ook schoenen!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
Pure chocolade neem ik aan ?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX geeft wat chocola aan.
Welkom bij de club
Picsquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, net nog een paar enige schoentjes gekocht bij de schoenenreus. Ik voel de blaren nu al ,maar sois
quote:
Dat zeggen ze uit melij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ik werd altijd wijs gemaakt dat het formaat niet uit maakte
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruitquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk wat een dotje!
http://www.knipmode.nl/me(...)twork-applicatie.pdf
ik denk dat ik er een tasje van ga maken!
met echte oogjes? Of oogjes er op photoshoppen? (nou ja kijken of iemand dat kan)
of mooie glitter stenen als oogjes
Duh.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
is dit ook een typische wijven SC waar geen enkele man iets tussen kan krijgen ?
In het echt zijn ze dus nog leukerquote:
Dure helaas ook zelden overigensquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het echt zijn ze dus nog leuker
Jammer alleen dat ik rare voeten heb en el cheapo schoenen eigenlijk nooit passen
Jij hebt ook altijd wat hequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zulke schoenen van S. Oliver, zitten na drie jaar nog steeds lekker
En ik heb zoiets van Tamaris, maar dan zonder hakje, en die knelden in het begin nogal en nu heb ik al twee maanden blauwe plekken onder m'n teennagels die maar niet weggaan
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De foto doet hem geen recht aan, maar vooruit
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Nu Q er niet is, doe ik het wel:
Bijna weekend
De laatste die hier regelmatig over voetbal begon is uiteindelijk maar naar een ander forum gestapt. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet overheersen door saaie gesprekken over voertuigen, voetbal, hard en software?
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.quote:
Is 't hem gelukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.
Het verschil tussen 'elders' en 'verder' is in the eye of the beholder, ben ik bang.quote:
Voeren aan de poes (no pun)quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
m'n muis is aan het overlijden en ik tyf hem zo uit het raam uit
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hem maar een paar dagen, dan ga ik zelf loesoe!
Oeh lekker man!quote:
Zeker. Ben er ook echt aan toe. Beetje chillen aan het zwembad, cocktails zuipen, stukje cultuur meepakken. Veel seks. Heurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker. Ben er ook echt aan toe. Beetje chillen aan het zwembad, cocktails zuipen, stukje cultuur meepakken. Veel seks. Heurlijk!
Bij gebrek aan Q:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Henk ook, maar iedereen verlaat ons om verder te komen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog leuke plannen dit weekend?
Datzelfde wilde ik net zeggen!quote:
Vanavond naar Ted. Voor de rest moet ik het nog bekijken. Iig flink wat tijd stoppen in Faster Than Lightquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ben vorige week naar Ted geweest. Vond m erg grappig, maar hoe het hele publiek erop reageerde was wel wat overdreven, maar ja Rotterdam he..quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar Ted. Voor de rest moet ik het nog bekijken. Iig flink wat tijd stoppen in Faster Than Light
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik mag(laatste vakantie (festivals niet meegerekend) was ook alweer vorig jaar juni)
Zwollequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben vorige week naar Ted geweest. Vond m erg grappig, maar hoe het hele publiek erop reageerde was wel wat overdreven, maar ja Rotterdam he..De halve bios zat vol marokkaantjes.
ik ga off the gridquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Dan zal ik het wel meer verdienen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenEn nee, dan tel ik die zoon-vrije week in juli niet mee, aangezien ik de hele dag door werd gebombardeerd met 'ik wil naar huihuuuuis' berichtjes van 'm.
Nuhuhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel meer verdienen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was veel langer geledenEn nee, dan tel ik die zoon-vrije week in juli niet mee, aangezien ik de hele dag door werd gebombardeerd met 'ik wil naar huihuuuuis' berichtjes van 'm.
Ja het was een traumatische week, voor ons allebei.quote:
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuuquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuu.
Tof toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend werken. Maar zaterdagavond heb ik een verjaardag. En ik neem date mee. Aka, onze coming out. Huuuuuu.
Nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?
quote:
Beetje maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was jij nu zo aan het twijfelkonten?
Ohja, truequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel alle toffe dingen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje maar. Denk dat ik een beetje bindingsangst heb
. Zolang het casual is vind ik er niets engs aan en mag het voor altijd zo blijven
. Hem meenemen naar een verjaardag, mijn moeder ontmoeten, zijn ouders ontmoeten, het mensen uberhaupt vertellen, huuuuuu!
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ohja, true. Het is ook zo krom in mijn hoofd. Ik ben allemaal benieuwd wat mensen van hem gaan vinden enzo. Terwijl het zeg maar ook niets zou veranderen als ze hem nou echt niets zouden vinden.
Ik heb wel nare dingen meegemaakt met vrienden die de dates van andere vrienden niet accepteerdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.
Zijn ouders en oma zijn zeg maar het gezin die ik nooit hadquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet er ook nog aan wennen dat ik schoonfamilie heb enzo, alles is zijn moeder, zijn zus enzonet of dat alleen geldt als je getrouwd bent terwijl dat onzin is maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |