Heerlijk idd!quote:
Neuh, maar wel werk dat ik zelf uitkies en leuk vind. Niet dat mijn huidige werk niet leuk is, maar toch anders als je 40 uur moetquote:
Ja of iets voor jezelf beginnenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar wel werk dat ik zelf uitkies en leuk vind. Niet dat mijn huidige werk niet leuk is, maar toch anders als je 40 uur moet.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Tegan het volgende:
Nooit meer hoeven werken lijkt me tof.
ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik zou wel willen werken wanneer IK dat wil. Niet strikte tijden ofzo.
Maar nooit meer werken dat zou ik dan weer niet willen
Inderdaad. Dat. Maar ach dromen mag altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
en als je dan denkt: goh ik neem 4 weken vrij en dan ga ik naar spanje of zo en dan ga ik daarna wel verder
Ja, dan werk je 60 uur.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja of iets voor jezelf beginnen
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik zou wel willen werken wanneer IK dat wil. Niet strikte tijden ofzo.
Maar nooit meer werken dat zou ik dan weer niet willen
Die motivatie is er hier zeker. En helemaal als de kleine er niet is. Dan kan ik genoeg doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.
Dat valt wel mee als je je ertoe zet en toch dat ritme een beetje kan houden.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ga werken wanneer IK dat wil, hou ik dat een weekje vol en dan doe ik niks meer. Er moet wel een motivatie zijn om te werken.
Ja dat ritme is goed, dat moet ik hebben. Maar ik ga echt niet gratis werken voor een ritmequote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als je je ertoe zet en toch dat ritme een beetje kan houden.
Niet zozeer vaste tijden maar wel het ritme qua zoveel uur per dag.
Ja dat is ook weer zo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |