Ik heb wel nare dingen meegemaakt met vrienden die de dates van andere vrienden niet accepteerdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.

Zijn ouders en oma zijn zeg maar het gezin die ik nooit hadquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet er ook nog aan wennen dat ik schoonfamilie heb enzo, alles is zijn moeder, zijn zus enzonet of dat alleen geldt als je getrouwd bent terwijl dat onzin is maar toch

"slimme mensen"quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel nare dingen meegemaakt met vrienden die de dates van andere vrienden niet accepteerden

Mja, en ik zou ook nooit gemeen zijn tegen een partner van iemand ofzo, ookal vond ik diegene irritant ofzo. Maar het is anders omdat ik nooit echt vriendjes mee naar huis nam enzo, en dit dus de eerste echte die ik voorstel voor mijn zus enzo. Vrienden dat doet me helemaal niets ofzo. Want daarvan weet ik wel hoe ze op vorige dates reageerden enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het slimme mensen zijn, houden ze er rekening mee dat jij hem leuk vindt, en dat dat genoeg zou moeten zijn.

Sociale mensen. Mensen waar je wél mee om wilt gaan.quote:

quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook door enkele "vrienden" van mn vriend niet geaccepteerd, jammer voor hen

Naja wat een kinderachtig gedoe zeg..quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen m'n nicht net met haar huidige man had, hadden haar vrienden hem schunnige sms'jes gestuurd vanaf een geblokkeerd telefoonnummer en mocht hij niet mee met vriendenuitjes enzo. Hij werd totaal niet geaccepteerd.

jaloezie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Toen lief's beste vriendinnetje hoorde van mij werd ze boos en ging ze zich bezatten. Gelukkig wel weer goed gekomen, maar mijn eerste indruk was niet zo'n goede..

Ja beetje wel denk ik. Ze was ook bang dat ze 'm nooit meer zou zien ofzo.quote:

Ja, lief had het ook meteen gezegd, die kan niks voor zich houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik hoorde t ook via mijn vriend, die is veel te eerlijken hij is ook best boos geworden tegen 1 van die vrienden erom, die ging echt te ver (jaloezie is a bitch)

best fijn welquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lief had het ook meteen gezegd, die kan niks voor zich houden

Ja enorm.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best fijn wel
ik ga werken 12.30-22

gameweekend!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog leuke plannen dit weekend?

Ja, maar bij mij was het nergens op gebaseerd, vond ik wel erg onzinnig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik zal altijd netjes blijven maar binnen mijn vriendengroep zijn er ook partners die ik niet zie zitten en daar ben ik heel open over.
Dat vind ik ook vriendschap

whehehequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Faster Than Light!
Eerste game binnen 2 minuten Game Over

De eerste add-on die ik niet ga kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe![]()
nee, MoP voor mij. En torchlight 2. laatste kan ik je van harte aanbevelen, zeker voor 19 euro.

niet dat ik het idee heb dat jij niet tof bent of zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het nergens op gebaseerd, vond ik wel erg onzinnig.

hij is stukken beter dan Cata kan ik je vertellen. bergen sfeerquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste add-on die ik niet ga kopen
Torchlight 1 heb ik wel gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Voelde op een gegeven moment toch te random.

quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet dat ik het idee heb dat jij niet tof bent of zomaar dat denken de personen in kwestie vast ook van mijn bezwaren

Whehe wat een sukkelquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een frigging stalker in de PM die mij aanspreekt op een post van 2,5 jaar geleden waar hij het niet mee eens is

quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een frigging stalker in de PM die mij aanspreekt op een post van 2,5 jaar geleden waar hij het niet mee eens is

jijquote:

Dan heeft ie wat te doen dit weekend als ie al je posts gaat controleren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:

Neen. Maar het was wel leuk stappenquote:

Maar toch wel over de desbetreffende, vreselijke post van je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet zo over de inhoud van pm's praten he

WoW ligt in mijn verledenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is stukken beter dan Cata kan ik je vertellen. bergen sfeer![]()
Heb in TL1 de main questline 2x uitgespeeld, maar geen toons gemaxed.
TL2 zit wat meer lijn in heb ik het gevoel en het voelt ook niet zo repetetief als D3 bijvoorbeeld.

In de rij staan om te zwemmen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Godver sta al 10 minuten in de rij (met maar 1 step voor me) om te gaan zwemmen
en ik had al geen zin

iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen. Maar het was wel leuk stappen

oh nee kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet zo over de inhoud van pm's praten he

binnen komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de rij staan om te zwemmen?

Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee klopt
laten we allemaal compleet random gaan linken naar oude posts

Oh wat had ze uitgespookt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komen

nvm!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy trouwens dat ik je gisteren op de donder moest gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niet Adammeid te hulp komen

linkje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nvm!
Die is wel euhm apart he?
Maar goed ik ben binnen! Ga lekker plonzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |