Is goed, waar wil je eten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik iemand ga vragen mee ergens te gaan eten
ik ben blijkbaar niet zo goed in dat off the grid

Linkquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TS uitgemaakt voor fakende kuttroll. Waar ik het op zich wel mee eens ben, maar ik heb het bewijs niet

Pics van de busquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Er zit iemand achter me in de bus en zijn stem, identiek aan die van iemand die ik wel ken. Creepy!

ik ben het niet!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Er zit iemand achter me in de bus en zijn stem, identiek aan die van iemand die ik wel ken. Creepy!

uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijnquote:

ik was het gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:

Het scheelt weinig hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijn

Daarom wonen wij ook boven de rivieren. Wij hebben het verstand dat jouw slaafjes ontberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard! Daarom vind ik het nog steeds zo gek dat jullie na al die jaren nog niet gezwicht zijn

behalve dan dat mijn slaafje die naar de DDD gaat ook boven de rivieren woontquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wonen wij ook boven de rivieren. Wij hebben het verstand dat jouw slaafjes ontberen.

quote:

Wat is DDD?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat mijn slaafje die naar de DDD gaat ook boven de rivieren woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |