abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2012 @ 20:22:50 #1
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117286879

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van Het Parool en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift Hard Gras op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma De Gids en voor de NPS het vooravond-programma TV3 en de Popquiz à gogo. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma Holland Sport. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
Giel Beelen, radio-dj
Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
Jort Kelder, columnist en presentator
Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist

De Wereld Draait Door-site
Wikipedia over DWDD
Uitzending DWDD gemist?

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan door een nieuw deel te openen in de reeks.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 20:23:20 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117286903
Dooorrr!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117286925
VanVelz0n.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:23:52 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_117286929
_O- Ja nu ben je ZEKER op tijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117286979
Jojanneke is tof _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_117286995
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Jivis het volgende:
Nico is geen Van Velz0n-fan volgensmij.
ik ook niet, helemaal niet zelfs. Irritant aandachtsziek ventje, blij dat ie een keer (min of meer) op zn plek gezet word.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 20:24:58 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117287004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
Jojanneke is tof _O_
Ja, ze was redelijk tot leuk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_117287022
Jojanneke deed het prima ja, goede vragen.
know'm sayin?
word? word.
pi_117287033
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, ze was redelijk tot leuk.
maar die nek :X
pi_117287036
Ik vond die Jojanneke ook wel grappig.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117287085
Ik ga naar DNA-onbekend... Doei. :W
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117287222
Allemaal leuk en aardig die Jojanneke, maar uiteindelijk is het de zoveelste presentatrice die beland bij RTL Woonmagazine.
¯ _(ツ)_/¯
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2012 @ 20:29:05 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117287259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef julian6 het volgende:

[..]

maar die nek :X
Mwoa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 20:46:55 #14
862 Arcee
Look closer
pi_117288301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef julian6 het volgende:
ik ook niet, helemaal niet zelfs. Irritant aandachtsziek ventje, blij dat ie een keer (min of meer) op zn plek gezet word.
En hij maakt ontzettende zeikmuziek. :{

Godverdomme wat is dit slecht! Wat een ongelooflijke lading gejank. _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:29:22 #15
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_117290821
Het was ironie, mensen.
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:37:19 Ja mensen. Zo ongemakkelijk voelt dat dus als je wordt gejureerd als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan. Dood aan het jureren. #DWDD reageer retweet
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:52:48 Muziek is nooit een wedstrijd, pikkies. Zo voelt dat dus als iemand over je gaat zitten lullen en op zoek is naar een winnaar reageer retweet
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:43:16 @ballendraaister Van Velzen deed iets goeds en ik deed parodie op Van Velzen. Een kut jureringNet genoeglijk kwartier met hem staan lullen. reageer retweet
pi_117294839
_O- Nico koning _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117296055
quote:
Personen in deze uitzending

Matthijs van Nieuwkerk
roel van velzen
Jan Mulder
Rotterdams Philharmonisch Orkest
Jojanneke van den Berge
Roel klein schrijven is wel heel ironisch.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 26 september 2012 @ 22:52:17 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_117296363
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_117298569
Een humorist die zijn grap uit moet leggen :')
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 07:31:03 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_117301732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Heufd het volgende:
Het was ironie, mensen.
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:37:19 Ja mensen. Zo ongemakkelijk voelt dat dus als je wordt gejureerd als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan. Dood aan het jureren. #DWDD reageer retweet
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:52:48 Muziek is nooit een wedstrijd, pikkies. Zo voelt dat dus als iemand over je gaat zitten lullen en op zoek is naar een winnaar reageer retweet
dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:43:16 @ballendraaister Van Velzen deed iets goeds en ik deed parodie op Van Velzen. Een kut jureringNet genoeglijk kwartier met hem staan lullen. reageer retweet
Ironie, maar blijkbaar vond hij het dus wel goed "als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan." dat is dan wel jammer.

Dit lees ik net op mediacourant.nl:
Het is merkwaardig dat Matthijs van Nieuwkerk tijdens een gesprek in De Wereld Draait Door over de invloed van de media op de Haren-rellen, zijn eigen programma buiten beschouwing liet. Dat vindt tv-recensent Willem Pekelder van dagblad Trouw. DWDD eindigde vrijdag, op de dag van de rellen, met een Lucky TV-filmpje waarin men opgeroepen werd naar Haren te komen. “Op dat moment stond de veldslag in het Groningse villadorp juist op uitbarsten. Een nogal wrange grap dus.“

Lucky TV is de dagelijkse humoristische rubriek van DWDD en pakte vrijdag uit met Haren. “Het is nog niet te laat. Project X Haren gaat nog de hele nacht door. Zorg dat je erbij bent! Dit mag je niet missen. Kom nu naar Haren! De hele nacht extra treinen vanaf alle grote stations, en pendelbussen naar het feestterrein. En natuurlijk een explosieve afterparty in het gemeentehuis!“, klonk het.

Ongepast, vindt Pekelder. “Het fragment is dan ook nergens (meer) te bekennen op de website van Lucky TV. De Vara is driftig aan het verdonkeremanen. Matthijs van Nieuwkerk maandagavond quasi-onnozel: ‘Waar ging het eigenlijk mis?’”

“Allerlei ‘schuldige media’ passeerden de revue, behalve zijn eigen Lucky TV. Wat hetzelfde is als de evolutietheorie bespreken en de oerknal vergeten.“
niet zo tof doen
pi_117303103
Toch was er van de week een filmpje met alle aandacht die de media er aan besteedden en daar kwam DWDD wel degelijk in voor.

Denk ook dat Lucky altijd een moeilijk geval is. Het is ironie, maar vaak begrijpen mensen dat niet en nemen het serieus.
pi_117303119
Vond Jojanneke erg goed trouwens. Leuke meid en stelt goede inhoudelijke vragen.
  donderdag 27 september 2012 @ 10:07:48 #23
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_117304256
quote:
“Allerlei ‘schuldige media’ passeerden de revue, behalve zijn eigen Lucky TV. Wat hetzelfde is als de evolutietheorie bespreken en de oerknal vergeten.“
Dat kan heel makkelijk. Domme analogie.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_117307317
Persoonlijk vind ik die Jojanneke echt schijtirritant.

Wilde ik toch nog even kwijt..
pi_117310201
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch was er van de week een filmpje met alle aandacht die de media er aan besteedden en daar kwam DWDD wel degelijk in voor.

Denk ook dat Lucky altijd een moeilijk geval is. Het is ironie, maar vaak begrijpen mensen dat niet en nemen het serieus.
En dan nog: net of die oermensen die de boel in Haren op stelten zetten DWDD kijken :'). Toen stonden ze er ook al lang trouwens. Wat heeft dat er dan mee te maken.
Amen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 14:39:18 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117312365
Sowieso is de schuld bij de media leggen al onzin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 14:58:54 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_117313003
Vanavond een boekenclubje bij DWDD:

In de uitzending van donderdag 27 september o.a.: Paul Verhoeven over het boek 'Volgens Verhoeven', de splinternieuwe rubriek 'Boek van de Maand' en muziek van niemand minder dan Tori Amos.

Boek van de Maand
Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: morgen start een panel van vier boekverkopers in DWDD met de splinternieuwe boekenrubriek ‘Boek van de Maand’. Elke laatste donderdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.

Poel Verhoeven 27-9-2012
Je zou kunnen denken dat hij zijn halve leven in de bioscoop heeft doorgebracht en misschien is dat ook wel zo: Paul Verhoeven. 65 weken lang nam hij de lezer van de Volkskrant mee op een ontdekkingstocht door de filmgeschiedenis. Op sublieme wijze ontleedde hij filmklassiekers als Casablanca, Gone With The Wind en The Godfather. Zonde natuurlijk om het bij een krantencolumn te laten. Zijn columns zijn nu gebundeld in het boek met de toepasselijke naam 'Volgens Verhoeven'. Paul Verhoeven, Nederlands grootste regisseur en wandelende cinema-encyclopedie, schuift aan om te praten over zijn 'filmbijbel'.

Muziek is er vandaag van niemand minder dan Tori Amos!

En dat Poel heb ik zo gekopieerd van de DWDD site :D
niet zo tof doen
pi_117313061
Reclame, reclame en nog eens reclame :'( :r
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_117313174
Wat een onzin, het programma gaat over media en cultuur. Dus daarin worden nieuwe boeken, c.d.'s, voorstelling etc. besproken.
pi_117313647
Zat ff op uitzendinggemist terug te kijken maar wat the fuck was die Dijkshoorn aan het doen? Naast dat het onsympathiek is om een gast zo aan te vallen (zeker een toffe gast die niets fout doet en die zelfs met een leuke act kwam) maar het sloeg ook gewoon nergens op. Volgens mij kan die Van Velzen prima tegen een geintje, maar hij was terecht geïrriteerd.

Z'n niet over komende punt was dat Van Velzen saai was en teveel van hetzelfde deed ofzo?
Hoe kun je dat nou vinden van iemand die in Crazy piano's elk soort nummer speelde en zong, zowel op festivals als in theaters staat, medebedenker van een wereldwijd succesvol tv-concept is, zowel met Barry Hay als DJ Armin van Buuren optreedt en nu weer een knappe a capella en een drum-act neerzette?

Je hoeft niet eens fan van die man of z'n muziek te zijn om deze dingen te erkennen. Saai en eenzijdig is ie in elk geval niet.
pi_117313994
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin, het programma gaat over media en cultuur. Dus daarin worden nieuwe boeken, c.d.'s, voorstelling etc. besproken.
Precies. Of wou je elke dag de hele uitzending Felix Rottenberg aan tafel over de politieke situatie?
Natuurlijk zal zo'n artiest of schrijver het niet slecht uitkomen als ie daar mag zitten, maar dat mag toch? Veel kijkers interesseert het wat Ilse deLange te vertellen heeft over haar album of wat Geert Mak over z'n nieuwe boek te melden heeft. DWDD heeft echt zelf geen belangen daarin ofzo.
pi_117319548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef kiezer het volgende:
Zat ff op uitzendinggemist terug te kijken maar wat the fuck was die Dijkshoorn aan het doen? Naast dat het onsympathiek is om een gast zo aan te vallen (zeker een toffe gast die niets fout doet en die zelfs met een leuke act kwam) maar het sloeg ook gewoon nergens op. Volgens mij kan die Van Velzen prima tegen een geintje, maar hij was terecht geïrriteerd.

Z'n niet over komende punt was dat Van Velzen saai was en teveel van hetzelfde deed ofzo?
Hoe kun je dat nou vinden van iemand die in Crazy piano's elk soort nummer speelde en zong, zowel op festivals als in theaters staat, medebedenker van een wereldwijd succesvol tv-concept is, zowel met Barry Hay als DJ Armin van Buuren optreedt en nu weer een knappe a capella en een drum-act neerzette?

Je hoeft niet eens fan van die man of z'n muziek te zijn om deze dingen te erkennen. Saai en eenzijdig is ie in elk geval niet.
Jij hebt duidelijk niet de posts een paar posts boven jouw post gelezen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117320298
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet de posts een paar posts boven jouw post gelezen
Ow ja, ik zie het nu :P

Maar naast dat bij niemand over kwam (blijkbaar staat Nico redelijk alleen hierin en herkende niemand het terug) vind ik het nog steeds niet terecht. Ondanks dat ik niets met talentenjachten heb, is nou net bij The Voice of Holland de jurering/coaching altijd aardig inhoudelijk en worden de kandidaten niet enorm bijgeschaafd in imago enzo, maar wordt vooral aan zangtechnieken gewerkt en b.v. aangeleerd hoe je je stem niet overbelast bij veel optredens, en daar is niets mis mee. Zie bijvoorbeeld die ouwe rocker van vorig seizoen, Erwin Nyhoff en ook dat harpmeisje was in de finale qua uiterlijk niet anders dan toen ze begon.

Nu was dit natuurlijk als satire bedoelt, maar het raakte kant noch wal. En ook satire moet ergens op gebaseerd zijn. Er valt best genoeg op The Voice aan te merken, maar niet de coaching/jurycommentaar. Nou ja, we zeuren er al te lang over door :P Dijkshoorn had gewoon een hele slechte dag, kan gebeuren.
pi_117321202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch ben ik het er deels wel mee eens dat het reclame is, vooral bij het boek van de maand:
quote:
Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: donderdag start een panel van vier boekverkopers in DWDD met de splinternieuwe boekenrubriek ‘Boek van de Maand’. Elke laatste donderdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Als 4 boekverkopers een boek uitkiezen als boek van de maand, dan spelen mogelijke verkoopcijfers mogelijk mee. Misschien was het beter als ze ook literair recensenten en auteurs mee lieten beslissen en praten over de boeken, en niet alleen boekverkopers.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:38:53 #35
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_117321542
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Vond Jojanneke erg goed trouwens. Leuke meid en stelt goede inhoudelijke vragen.
Ze moet spraakles.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:39:16 #36
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_117321560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef MrMiguel het volgende:
Persoonlijk vind ik die Jojanneke echt schijtirritant.

Wilde ik toch nog even kwijt..
Eens. Heel erg blij met zichzelf.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_117321703
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef kiezer het volgende:

[..]

Ow ja, ik zie het nu :P

Maar naast dat bij niemand over kwam (blijkbaar staat Nico redelijk alleen hierin en herkende niemand het terug) vind ik het nog steeds niet terecht. Ondanks dat ik niets met talentenjachten heb, is nou net bij The Voice of Holland de jurering/coaching altijd aardig inhoudelijk en worden de kandidaten niet enorm bijgeschaafd in imago enzo, maar wordt vooral aan zangtechnieken gewerkt en b.v. aangeleerd hoe je je stem niet overbelast bij veel optredens, en daar is niets mis mee. Zie bijvoorbeeld die ouwe rocker van vorig seizoen, Erwin Nyhoff en ook dat harpmeisje was in de finale qua uiterlijk niet anders dan toen ze begon.

Nu was dit natuurlijk als satire bedoelt, maar het raakte kant noch wal. En ook satire moet ergens op gebaseerd zijn. Er valt best genoeg op The Voice aan te merken, maar niet de coaching/jurycommentaar. Nou ja, we zeuren er al te lang over door :P Dijkshoorn had gewoon een hele slechte dag, kan gebeuren.
Ik ben het wel met je eens dat het nergens op sloeg van Nico ;(
  donderdag 27 september 2012 @ 19:03:50 #38
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117322462
Wat een gezeur over Nic0. Was vermakelijke televisie. Tig mensen vinden dit ook vermakelijk als ze naar the xfactor of naar the voice kijken.
pi_117323021
Leuk, Tori Anus.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:27:38 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef kiezer het volgende:
blijkbaar staat Nico redelijk alleen
Klopt.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:28:08 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323567
Nou, Matthijs, vermaak me! :Y
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:29:09 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323620
Dooorrr!
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:29:34 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323640
Dooorrrr

ik zat nog bij SI
niet zo tof doen
pi_117323671
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het nergens op sloeg van Nico ;(
Terwijl ie normaal toch wel aardig scherp kan zijn.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:30:16 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323684
Degenen die werken dan :')
niet zo tof doen
pi_117323698
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef hexje het volgende:
Wat een gezeur over Nic0. Was vermakelijke televisie. Tig mensen vinden dit ook vermakelijk als ze naar the xfactor of naar the voice kijken.
Ik vond het niet vermakelijk eerlijk gezegd. Beetje plaatsvervangende schaamte.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:30:49 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323715
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Dooorrrr

ik zat nog bij SI
Volgende week maak je goede kans, dan ben ik er niet. ;)
pi_117323740
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Degenen die werken dan :')
Hij was goed.
sig verwijderd door FA
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:31:18 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323746
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Volgende week maak je goede kans, dan ben ik er niet. ;)
Mooi ^O^
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:32:25 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323811
Matthijs ligt weer dubbel.
niet zo tof doen
pi_117323814
hah ;(
  donderdag 27 september 2012 @ 19:32:44 #52
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117323825
Jorts hoofd lijkt steeds groter te worden.
pi_117323827
Baas Goedemondt
pi_117323835
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
;(
  donderdag 27 september 2012 @ 19:33:03 #55
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117323843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef kiezer het volgende:

[..]

Ik vond het niet vermakelijk eerlijk gezegd. Beetje plaatsvervangende schaamte.
:')
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:33:04 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323844
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Tsja, íemand moet lachen.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:33:41 #57
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117323873
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, íemand moet lachen.
Hij lachte gister ook om Nic0.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:34:26 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323907
Pechtold heeft formeel gelijk, maar het is wat zurig.
pi_117323924
Kekke broek, Jort.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:34:58 #60
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:35:07 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323939
Matthijs luisterde niet eens...
niet zo tof doen
pi_117323945
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
terecht
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:35:39 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117323955
quote:
Ik ook nauwelijks. Maar ok, ik word er ook niet voor betaald.
pi_117323963
Vincent Icke *O*
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:35:56 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_117323967
Hij kan minstens doen alsof.
niet zo tof doen
pi_117323991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef BobW het volgende:
Vincent Icke *O*
Goede gast inderdaad.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:36:33 #67
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324000
quote:
Hij kan minstens doen alsof.
Hij luisterde alleen op het einde niet meer. Niet overdrijven. }:|
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:36:53 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324026
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef hexje het volgende:

[..]

Hij luisterde alleen op het einde niet meer. Niet overdrijven. }:|
Heej we zitten hier om te zeiken toch ;)
niet zo tof doen
pi_117324028
Wat weten die wetenschappers het toch altijd heerlijk klein te maken hé, voor ons kleine luyden, simpele schoenenlappers.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 27 september 2012 @ 19:37:05 #70
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324034
Ik heb liever klassieke muziek dan dit.
pi_117324041
Oh, daar waren de schoenenlappers al.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:37:26 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324055
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:

[..]

De reden van ons bestaan. :Y
pi_117324061
Het is nu al een kutshow, Vincent kan dit ook niet redden.

Matthijs is weer in zijn scholierenmodus.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:37:44 #74
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324069
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Was ik even vergeten. :@
pi_117324072
Geef verdomme een keer antwoord op de vraag van Matthijs
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:37:51 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324079
Dit vind ik dan wel weer interessant, sorry, niets te zeiken over dit onderwerp. Kun je je toch niet voorstellen dit?
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:38:02 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324088
Het wil me nog niet helemaal pakken. :@
pi_117324097
Ik vind die Icke altijd maar wat warrig.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:38:50 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324121
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik dan wel weer interessant, sorry, niets te zeiken over dit onderwerp. Kun je je toch niet voorstellen dit?
Even voorstellen Tong.

En dit is een held _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_117324128
Is Tori Amos al geweest?
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:39:14 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Even voorstellen Tong.

En dit is een held _O_

Ik zei NIET voorstellen ;)
niet zo tof doen
pi_117324148
De studio verandert weer in een klein collegezaaltje.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:39:33 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:39:45 #84
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324170
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Het wil me nog niet helemaal pakken. ;(
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:39:53 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324177
Of, om met Finkers te spreken: Je kunt er geen voorstelling van maken.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:40:45 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324214
Ja, Matthijs, het is me wat. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 19:40:54 #87
381504 JosefDettelbacher
pi_117324220
Waarom zit die minderjarige Armin kloon niet ernaast voor de kijkcijfers?
Zeker aan een nieuw album bezig.
pi_117324253
Doe mij Diederik maar.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:41:47 #89
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324268
Ik ga even zappen.
pi_117324284
Matthijs doet ook al geen moeite meer om te verbloemen dat het hem geen anus interesseert.
pi_117324285
Maar wat hebben we eraan
pi_117324299
God
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:42:25 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324307
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Tori Amos al geweest?
Bij mij zou ze zelfs in bed zijn gekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:42:56 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324330
quote:
13s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Saaie gast die nu aan het woord is :r
Nu begrijp ik onze misverstanden

pi_117324338

Sterretje.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:43:22 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324352
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
Ik ga even zappen.
Hup, terugkomen jij! De zure appel is voor ons allemaal! }:|
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:43:48 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324373
Wat een held deze man _O_

† In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:43:57 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324380
Toch wel een sympha gast hoor. :Y
pi_117324381
Hier was geen reet aan.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:44:26 #100
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324404
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hup, terugkomen jij! De zure appel is voor ons allemaal! }:|
oke :@
  donderdag 27 september 2012 @ 19:44:29 #101
381504 JosefDettelbacher
pi_117324407
Zo groot is de melkweg nou ook weer niet.

pi_117324409
Icke _O_
Maar hij is wel eens beter geweest...
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:44:35 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324411
GE is toch de oudste band allertijden? :o
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:44:46 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324418
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Tem het volgende:
Hier was geen reet aan.
Gordon is een item verderop

Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2012 @ 19:44:52 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117324424
Golden Earring. Goed excuus om de popprijs aan de geven komend jaar.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117324439
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
:Y
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:45:26 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324446
quote:
Zijn Dick Dale uit elkaar ?

Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:45:32 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324453
Dit zijn ook helden :) En Barry is :9~
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:45:47 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
Roep ik al jaren _O_

pi_117324474
quote:
De oprichting van de GE is alleen nog met de Hubble-telescoop waarneembaar.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:46:00 #111
381504 JosefDettelbacher
pi_117324478
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Dit zijn ook helden :) En Barry is :9~
Wat zou er onder die eeuwige zonnebril zitten?
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:46:26 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324498
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Iets heel lekkers denk ik ;)
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:46:40 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324511
Haaibaaike zit nu de vingerakkoorden te oefenen.

Hoor d'r soppen.

pi_117324516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Zwarte materie.
pi_117324523
Golden Earring _O_* 1000000000000000000000000000000000000000
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 27 september 2012 @ 19:46:58 #116
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324529
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Oww? Ik dacht dat dat achter de rits zat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2012 @ 19:47:07 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117324541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Roep ik al jaren _O_

Ze hebben nu een CD uit en is er een excuus om die prijs aan hun te geven :+.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:47:12 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324544
MOETEN lezen? Dat maak ik zelf wel uit.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:47:17 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De oprichting van de GE is alleen nog met de Hubble-telescoop waarneembaar.
En de vroegste 5 miljard jaar gokken we dan een beetje.
pi_117324551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Roep ik al jaren _O_

En niemand wil maar naar je luisteren hé.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:47:24 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324555
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef hexje het volgende:

[..]

Oww? Ik dacht dat dat achter de rits zat.
Dat gaan we ook nog onderzoeken :D
niet zo tof doen
pi_117324559
Ja hoor dit is gewoon schaamteloze promotie
pi_117324567
Leuk boek van de maand, denk ik
pi_117324571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
Nope, dat zou een belediging zijn om die prijs nu pas toe te kennen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:47:47 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324575
Mijn hemel, hoe voorspelbaar dat ze dit boek noemen :{
niet zo tof doen
pi_117324576
Mensen uit de provincie aan tafel? Wat is deze?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:48:10 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324590
Oh klinkt goed, vulgair, seks, drugs :9
niet zo tof doen
pi_117324607
Alsof er nog mensen zijn die boeken lezen :')
  donderdag 27 september 2012 @ 19:48:30 #129
381504 JosefDettelbacher
pi_117324609
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:48:37 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324613
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:48:57 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324634
Dit is wel het tegenovergestelde zo te horen.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:49:13 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324643
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh klinkt goed, vulgair, seks, drugs :9
En een dode vader en (ongetwijfeld) een moeilijke jeugd.
pi_117324645
Boeken :O
pi_117324662
Boekenitem in 5 minuten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2012 @ 19:49:43 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117324669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof er nog mensen zijn die boeken lezen :')
Sinds de ebook ben ik weer meer gaan lezen :+
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:49:49 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324673
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En een dode vader en (ongetwijfeld) een moeilijke jeugd.
Dat was meer het boek van net, dat moeilijke boek.

En waarom opeens die muziek erdoorheen?
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 19:49:58 #137
381504 JosefDettelbacher
pi_117324682
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Boekenitem in 5 minuten.
ratelratelratelratelratel
  donderdag 27 september 2012 @ 19:50:02 #138
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324687
Ik hoor muziek!?
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:50:06 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324692
quote:
15s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Mensen uit de provincie aan tafel? Wat is deze?
Volkszanger nieuwe tafelgast in De Wereld Draait Door.

pi_117324702
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat was meer het boek van net, dat moeilijke boek.

En waarom opeens die muziek erdoorheen?
Die plaat hoort bij het boek, let je wel op Karina? Foei!
know'm sayin?
word? word.
pi_117324705
111110_60385_IngeborgBeugel_PauwenWitteman.png
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:50:41 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef alors het volgende:

[..]

Die plaat hoort bij het boek, let je wel op Karina? Foei!
Oh dat plaatje :D Ik dacht aan een tekening toen hij plaatje zei :')
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:50:49 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324731
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
Ik hoor muziek!?
Is wel belangrijk bij muziek lijkt me.

pi_117324738
Volle klore.
pi_117324745
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
Ik hoor muziek!?
Dan doe ik nu gauw de tv uit. Voor je het weet begint Tori Amos te zingen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:51:05 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324746
Een boek vol met klore! >:O
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:51:19 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324762
Ze racen door de boeken heen.
niet zo tof doen
pi_117324764
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Volle klore.
Sproakjas!
know'm sayin?
word? word.
pi_117324766
quote:
Godverdomme! Ik schrik me de zeik tyfus.
pi_117324799
Heeft De Verschrikkelijke Monstervrouw al gepingeld?
anonieme razernist
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:52:13 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324821
Ik word hier een beetje iebel van, je ziet dat Matthijs gewoon al ongeduldig wordt omdat het te lang gaat duren.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:52:17 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324825
Ik denk dan meer aan Pieck dan aan Breughel. :@
pi_117324830
Matig item.
sig verwijderd door FA
pi_117324840
Ik vestig mijn hoop wederom op DTVDD.
pi_117324841
Leuk idee maar gaat veels te snel :/ maar dat ligt ook aan de zenuwachtige mensen geloof ik :D
  donderdag 27 september 2012 @ 19:52:50 #156
381504 JosefDettelbacher
pi_117324849
Hoe heette die francaise nou, dan ga ik dat effe opzoeken.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:53:12 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324867
Hoe kun je er nou in 3 minuten 5 boeken doorheen jassen en dan verwachten dat we er iets van meepikken? :o
pi_117324868
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Heeft De Verschrikkelijke Monstervrouw al gepingeld?
Nee, je kunt nu nog snel de tv uitzetten om haar te missen.
pi_117324875
Wat is deze?

Zit iemand hier op te wachten?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 19:53:20 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117324879
Weer een stomme DWDD aflevering
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117324892
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Norrage het volgende:
Leuk idee maar gaat veels te snel :/
Dit ja, het is echt nauwelijks een minuutje per boek en doorrrrr, beetje jammer.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:53:38 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324900
Oh het is literatuur, dan mag je het lezen, thrillers zijn voor het volk.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:53:42 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Beffie la Kut.

pi_117324908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Paul het volgende:
Weer een stomme DWDD aflevering
Zeg het ze Paul@
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:53:51 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324911
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Specularium het volgende:
Wat is deze?

Zit iemand hier op te wachten?
Diewke? :7
pi_117324915
Speedliteratuur.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:54:13 #167
14505 OProg
A Life in Music
pi_117324925
Dit komt zo niet uit de verf. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:54:21 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324932
Ah een schrijver die snel schrijft, daar houdt Matthijs wel van.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:54:41 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117324952
Nou ja, beter dan Connie Palmen in [mijmermode], dan zaten we hier over 3 weken nog.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:54:54 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_117324960
Morgen de reis over de wereld in 3 minuten.

pi_117324962
Morgen wordt het wel goed verkocht, maar daar zitten ze daar natuurlijk voor.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:54:58 #172
14505 OProg
A Life in Music
pi_117324964
Het is nog geen succes maar op deze manier hopen ze van die dozen voorraad af te komen. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  donderdag 27 september 2012 @ 19:55:07 #173
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117324969
Ik heb dwdd de eerste paar jaren trouw gekeken. Daarna een paar jaar niet. Het format was voor mij toen al klaar. Nu kijk ik het met Fok!. Zonder Fok! is het echt niet leuk.
pi_117324974
Zoveel gelul dat ik er niets van mee krijg.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:55:15 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324976
En nog lekker door elkaar lullen ook :{ Wat een drama.
niet zo tof doen
pi_117324996
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
Ik heb dwdd de eerste paar jaren trouw gekeken. Daarna een paar jaar niet. Het format was voor mij toen al klaar. Nu kijk ik het met Fok!. Zonder Fok! is het echt niet leuk.
Soort van groepstherapie, nietwaar?
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:55:45 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_117324997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Pietepietje het volgende:
Morgen wordt het wel goed verkocht, maar daar zitten ze daar natuurlijk voor.
Zou het? Het gaat zo snel dat je amper de titel meekrijgt.
niet zo tof doen
pi_117325000
:')
pi_117325007
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, beter dan Connie Palmen in [mijmermode], dan zaten we hier over 3 weken nog.
Connie schijnt stiekem al 3 jaar dood te zijn.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:56:07 #180
14505 OProg
A Life in Music
pi_117325017
Leuk voor jongeren op de middelbare school. Kunnen ze ipv het boek te lezen de animatie kijken. :P
pi_117325023
Snel-sneller-snelst :')
know'm sayin?
word? word.
pi_117325024
Nou moeten Jeroen en Witteman de avond redden.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:56:25 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325030
Ik word een beetje bang nu.
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 19:56:27 #184
381504 JosefDettelbacher
pi_117325032
Haha ik zit in dat filmpje :D
pi_117325041
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Zou het? Het gaat zo snel dat je amper de titel meekrijgt.
Inderdaad, ik weet geen 1 titel :?
pi_117325042
Wat een vuige linkse hobbie dit.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:56:48 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Haha ik zit in dat filmpje :D
:D Inderdaad.
niet zo tof doen
pi_117325050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
pi_117325079
Ik hou niet van Tori, het waren altijd de verkeerde mensen die fan waren.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:57:30 #190
381504 JosefDettelbacher
pi_117325081
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ze heette Charlotte Dematons ;) Heb het al gevonden.
pi_117325099
Zo.
anonieme razernist
pi_117325104
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik hou niet van Tori, het waren altijd de verkeerde mensen die fan waren.
Één succesvol nummer.
pi_117325113
:') die vrouw
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 19:58:38 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325126
American Football.

Touch Down.

Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:58:41 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325127
Leuk, lachen om mongolen.
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 19:59:29 #196
381504 JosefDettelbacher
pi_117325164
Oooooh dat kolere-mama appelsap!!! :r :r :r
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 19:59:30 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325165
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
En ook om die mensen met het syndroom van Down.
pi_117325173
Die kennen we al lang man :')
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 19:59:39 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325174
Gekke Belgen :D
niet zo tof doen
pi_117325187
Die kenden we al wel hoor :')
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:00:18 #201
80791 crew  Paul
pi_117325200
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Jij lacht mij ook altijd uit! ;(
pi_117325206
Alleen mensen met de NCRV-gids lachen om 'harige piemel'.
pi_117325217
Het principe van Mama Appelsap kennen we nu wel. Dat het dit keer Vlaams is doet daar niks aan af.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:00:45 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325223
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Paul het volgende:

[..]

Jij lacht mij ook altijd uit! ;(
Ik lach OM je :*
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:01:02 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325234
Nou nou.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:01:10 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325241
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Modus het volgende:
Alleen mensen met de NCRV-gids lachen om 'harige piemel'.
Laat Seth Gaaikema met rust :(

pi_117325245
Ik vond die kerel die de blaasmeter wilde opdrinken leuker.
pi_117325272
Lucille O+
know'm sayin?
word? word.
pi_117325280
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die kerel die de blaasmeter wilde opdrinken leuker.
Het is al triest zat dat ik precies weet waar je het over hebt.
pi_117325298
Aanstellers, die koters.
pi_117325299
Haring is eigenlijk wel een hele smerige vis.
pi_117325304
Rauwe vis is ook vies
pi_117325305
hahahahahahahaaaaa
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:02:46 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325309
Ingenieurs uit Haren.

Haringen.

Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:02:51 #215
80791 crew  Paul
pi_117325313
Aanstelklas ;(
pi_117325315
quote:
15s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het is al triest zat dat ik precies weet waar je het over hebt.
Dat is ook maar 9x herhaald.
pi_117325318
Die kindjes O+
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:03:04 #218
80791 crew  Paul
pi_117325326
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ingenieurs uit Haren.

Haringen.

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAIAHHIAAHIHIAHIAHIOOHOH
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:03:19 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325334
Even opletten he :D
niet zo tof doen
pi_117325337
Hahahaha
pi_117325346
Aad Burger!!! _O_ _O_
pi_117325347
Deze neger lijkt mij een prima kerel.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:03:42 #223
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325354
Tim Knol, wie kent hem niet. :')
pi_117325355
Goede TVDD :D
pi_117325357
Oh, die opa. Ook al 9x herhaald.
pi_117325365
Bij overacten denk ik meer aan Hansie
pi_117325371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:04:04 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325372
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Tim Knol, wie kent hem niet. :')
Alleen van DWDD :')
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 20:04:13 #229
381504 JosefDettelbacher
pi_117325383
quote:
Maar wel nog steeds grappig :D
pi_117325389
Aah op naar Tori huilmuziek amos
  donderdag 27 september 2012 @ 20:04:17 #231
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325390
quote:
Jij vervalt ook in herhaling.
pi_117325399
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bij overacten denk ik meer aan Hansie
Ik meer aan Jan Mulder. Zijn stijl is veel erger.
pi_117325409
Torn my anus
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2012 @ 20:04:38 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117325412
Tori Amos _O_
pi_117325429
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_117325433
Even onder het mes geweest.
pi_117325434
Ziet er wel lekker uit.
pi_117325437
Al die wegbezuinigde orkesten mogen nog een keer bij DWDD optreden. Om te laten zien dat ze echt wel toegevoegde waarde hebben.

(In het geval van het Metropole klopt dat ook wel.)
  donderdag 27 september 2012 @ 20:05:08 #239
381504 JosefDettelbacher
pi_117325442
Carice had dit beter gedaan.
pi_117325449
Doe mij maar Fiona Apple
pi_117325458
Net een pop. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 27 september 2012 @ 20:05:32 #242
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Carice had dit beter gedaan.
:N
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:05:34 #243
80791 crew  Paul
pi_117325465
:Z
pi_117325471
Sukkels.

Mama Appelsap.
pi_117325485
Er ontstaat spontaan Botox in mijn gezicht.
anonieme razernist
pi_117325488
Te kort.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:06:02 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
Net een pop. :')
TOPPOP _O_

donderdag 27 september 2012 @ 20:06:02 #248
381504 JosefDettelbacher
pi_117325493
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef hexje het volgende:

[..]

:N
Ik weet het, belachelijk he!! _O- _O-
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:06:29 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325515
Waarom moet alles een college heten?
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:06:33 #250
80791 crew  Paul
pi_117325521
PAUL
pi_117325524
Colleges :')
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:06:54 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325537
Duiding, hoe hebben we ooit zonder gekund?
pi_117325538
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik begin me er ook flink aan te irriteren.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2012 @ 20:07:00 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117325544
Ni Waar?
pi_117325546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

TOPPOP _O_

Dat is met Gerard Ekdom en de nieuwe opzet overleden.
  donderdag 27 september 2012 @ 20:07:06 #256
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325547
Eindelijk Poel. :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:07:16 #257
80791 crew  Paul
pi_117325561
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
:W
pi_117325588
Paul heeft het koud.
pi_117325597
Basic instinct :')
pi_117325598
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Zie filmpje dwdd in een minuut: 'edelachtbare voortreffelijke excellentie'.
anonieme razernist
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:08:01 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325602
Hitchcock films zijn geweldig. Ik heb ze volgens mij bijna allemaal gezien.
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2012 @ 20:08:03 #262
80791 crew  Paul
pi_117325604
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Tem het volgende:
Paul heeft het koud.
Nee hoor :D
  donderdag 27 september 2012 @ 20:08:04 #263
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Paul het volgende:

[..]

Komt van de dwdd site zelf.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:08:07 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325608
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
Het lijkt hem steeds meer moeite te kosten zijn Amerikaanse accent te cultiveren. :')
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:08:22 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325623
Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen. Truffaut interviewt Hitchcock.

Briljante man interviewt briljante ander man _O_

pi_117325636
Verhoeven held :)
pi_117325640

'Zwartboek is een echte kutfilm, gemaakt door twee vieze oude mannen. Verhoeven kan helemaal niet filmen.' Aldus Alex van Warmerdam, op 29 september 2006 te gast bij een zwetende Matthijs van Nieuwkerk, tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht.

Van Warmerdam trok van leer tegen Verhoeven toen Van Nieuwkerk hem vroeg naar zijn mening over Zwartboek. Volgens Van Warmerdam deugt Zwartboek van geen kant: 'Die nazi's hebben veel te ruime pakken. Je kan veel zeggen van de nazi's, maar die uniformen zaten perfect.'

En over de scène waarin vijftig rijke joden proberen te vluchten: 'In bontjassen en beladen met juwelen stappen ze op een dekschuit. In 1944! Ze eten zelfs gemberkoekjes, alsof het een Henri Dunant-uitstapje is. Komt er een Duitse patrouilleboot aan en die maait ze allemaal neer. Nou, ik zou zeggen: ze vroegen erom. Het is allemaal volstrekt ongeloofwaardig. Terwijl de film pretendeert het ware verhaal van de Tweede Wereldoorlog te vertellen.'
pi_117325662
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Verhoeven held :)
Ja, achter de schermen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:09:21 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325673
Warmerwie? :{w
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:09:21 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325674
Ah wat romantisch O+
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 20:10:18 #271
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325725
Wat is er met zijn bovenlip?
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:10:24 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325729
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:

'Zwartboek is een echte kutfilm, gemaakt door twee vieze oude mannen. Verhoeven kan helemaal niet filmen.' Aldus Alex van Warmerdam, op 29 september 2006 te gast bij een zwetende Matthijs van Nieuwkerk, tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht.

Van Warmerdam trok van leer tegen Verhoeven toen Van Nieuwkerk hem vroeg naar zijn mening over Zwartboek. Volgens Van Warmerdam deugt Zwartboek van geen kant: 'Die nazi's hebben veel te ruime pakken. Je kan veel zeggen van de nazi's, maar die uniformen zaten perfect.'

En over de scène waarin vijftig rijke joden proberen te vluchten: 'In bontjassen en beladen met juwelen stappen ze op een dekschuit. In 1944! Ze eten zelfs gemberkoekjes, alsof het een Henri Dunant-uitstapje is. Komt er een Duitse patrouilleboot aan en die maait ze allemaal neer. Nou, ik zou zeggen: ze vroegen erom. Het is allemaal volstrekt ongeloofwaardig. Terwijl de film pretendeert het ware verhaal van de Tweede Wereldoorlog te vertellen.'
Ken je Huub Bals nog ?

Die walgde van van Warmerdam. Toneel noemde ie zijn films.

pi_117325753
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
Die zit onder zijn neus.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:10:56 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325759
Verhoeven Floris _O_

pi_117325774
Zijn wel 2 saaie voorbeelden
  donderdag 27 september 2012 @ 20:11:16 #276
381504 JosefDettelbacher
pi_117325777
2 mannen lopen langs een kerk, het is toch allemaal ook wat he.
pi_117325778
De mooiste shotje ooit.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:11:59 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325817
Mooi shot was ook in Sid and nancy

pi_117325846
Mooi hoor :')
  donderdag 27 september 2012 @ 20:12:54 #280
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325856
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die zit onder zijn neus.
Wat is er met zijn bovenlip niet waar zit zijn bovenlip. Wat!!
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:13:00 #281
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117325863
Matthijs heeft weer haast.
pi_117325867
1954, toen was die vuige babyboomgeneratie in opmars.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:13:23 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325879
Paul Schrader nu _O_

Held die Verhoevven _O_

pi_117325892
Gelukkig is het bijna afgelopen.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:14:08 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325910
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
1954, toen was die vuige babyboomgeneratie in opmars.
Mijn favo film komt uit 53 :)

Moderator donderdag 27 september 2012 @ 20:14:21 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_117325918
Ik word bijna wagenziek als ik naar dat soort beelden kijk.
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2012 @ 20:14:34 #287
381504 JosefDettelbacher
pi_117325934
Ik heb echt het gevoel dat ik iets leer hier.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:14:36 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325935
Cultuurbarbaren hier :(

pi_117325957
Ik keek alleen voor de tieten van Sharon Stone.
pi_117325971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn favo film komt uit 53 :)

De watersnoodramp?
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:15:17 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_117325972
Films traag. Traci kwam sneller :(

pi_117325981
Fuck this shit
pi_117325989
Alsof een trage film per definitie slecht is.
  donderdag 27 september 2012 @ 20:15:36 #294
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117325991
Vandaag was het echt niks. Ik ga weer zappen.
pi_117326017
Beste shots komen uit de films van Tarantino :9~
  donderdag 27 september 2012 @ 20:16:11 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117326031
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
Slecht passend kunstgebit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_117326037
Geef eens commentaar werd even ingefluisterd bij Matthijs
pi_117326050
Hi-la-risch
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:16:49 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_117326061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beste shots komen uit de films van Tarantino :9~
Nee The Player van Altman

pi_117326073
The frens connection.
anonieme razernist
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2012 @ 20:17:39 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_117326110
Neuken ?

† In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 20:18:07 #302
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117326134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef tong80 het volgende:
Neuken ?

Vraag je dat aan Paul? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')