ik ook niet, helemaal niet zelfs. Irritant aandachtsziek ventje, blij dat ie een keer (min of meer) op zn plek gezet word.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Jivis het volgende:
Nico is geen Van Velz0n-fan volgensmij.
Ja, ze was redelijk tot leuk.quote:
Mwoa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
En hij maakt ontzettende zeikmuziek.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef julian6 het volgende:
ik ook niet, helemaal niet zelfs. Irritant aandachtsziek ventje, blij dat ie een keer (min of meer) op zn plek gezet word.
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:37:19Ja mensen. Zo ongemakkelijk voelt dat dus als je wordt gejureerd als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan. Dood aan het jureren. #DWDD reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:52:48Muziek is nooit een wedstrijd, pikkies. Zo voelt dat dus als iemand over je gaat zitten lullen en op zoek is naar een winnaar reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:43:16@ballendraaister Van Velzen deed iets goeds en ik deed parodie op Van Velzen. Een kut jureringNet genoeglijk kwartier met hem staan lullen. reageer retweet
Roel klein schrijven is wel heel ironisch.quote:Personen in deze uitzending
Matthijs van Nieuwkerk
roel van velzen
Jan Mulder
Rotterdams Philharmonisch Orkest
Jojanneke van den Berge
Ironie, maar blijkbaar vond hij het dus wel goed "als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan." dat is dan wel jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Heufd het volgende:
Het was ironie, mensen.twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:37:19Ja mensen. Zo ongemakkelijk voelt dat dus als je wordt gejureerd als je net iets behoorlijk goeds hebt gedaan. Dood aan het jureren. #DWDD reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:52:48Muziek is nooit een wedstrijd, pikkies. Zo voelt dat dus als iemand over je gaat zitten lullen en op zoek is naar een winnaar reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 26-09-2012 om 20:43:16@ballendraaister Van Velzen deed iets goeds en ik deed parodie op Van Velzen. Een kut jureringNet genoeglijk kwartier met hem staan lullen. reageer retweet
Dat kan heel makkelijk. Domme analogie.quote:“Allerlei ‘schuldige media’ passeerden de revue, behalve zijn eigen Lucky TV. Wat hetzelfde is als de evolutietheorie bespreken en de oerknal vergeten.“
En dan nog: net of die oermensen die de boel in Haren op stelten zetten DWDD kijkenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch was er van de week een filmpje met alle aandacht die de media er aan besteedden en daar kwam DWDD wel degelijk in voor.
Denk ook dat Lucky altijd een moeilijk geval is. Het is ironie, maar vaak begrijpen mensen dat niet en nemen het serieus.
Precies. Of wou je elke dag de hele uitzending Felix Rottenberg aan tafel over de politieke situatie?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin, het programma gaat over media en cultuur. Dus daarin worden nieuwe boeken, c.d.'s, voorstelling etc. besproken.
Jij hebt duidelijk niet de posts een paar posts boven jouw post gelezenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef kiezer het volgende:
Zat ff op uitzendinggemist terug te kijken maar wat the fuck was die Dijkshoorn aan het doen? Naast dat het onsympathiek is om een gast zo aan te vallen (zeker een toffe gast die niets fout doet en die zelfs met een leuke act kwam) maar het sloeg ook gewoon nergens op. Volgens mij kan die Van Velzen prima tegen een geintje, maar hij was terecht geïrriteerd.
Z'n niet over komende punt was dat Van Velzen saai was en teveel van hetzelfde deed ofzo?
Hoe kun je dat nou vinden van iemand die in Crazy piano's elk soort nummer speelde en zong, zowel op festivals als in theaters staat, medebedenker van een wereldwijd succesvol tv-concept is, zowel met Barry Hay als DJ Armin van Buuren optreedt en nu weer een knappe a capella en een drum-act neerzette?
Je hoeft niet eens fan van die man of z'n muziek te zijn om deze dingen te erkennen. Saai en eenzijdig is ie in elk geval niet.
Ow ja, ik zie het nuquote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de posts een paar posts boven jouw post gelezen
Toch ben ik het er deels wel mee eens dat het reclame is, vooral bij het boek van de maand:quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin, het programma gaat over media en cultuur. Dus daarin worden nieuwe boeken, c.d.'s, voorstelling etc. besproken.
Als 4 boekverkopers een boek uitkiezen als boek van de maand, dan spelen mogelijke verkoopcijfers mogelijk mee. Misschien was het beter als ze ook literair recensenten en auteurs mee lieten beslissen en praten over de boeken, en niet alleen boekverkopers.quote:Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: donderdag start een panel van vier boekverkopers in DWDD met de splinternieuwe boekenrubriek ‘Boek van de Maand’. Elke laatste donderdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Ze moet spraakles.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Vond Jojanneke erg goed trouwens. Leuke meid en stelt goede inhoudelijke vragen.
Eens. Heel erg blij met zichzelf.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef MrMiguel het volgende:
Persoonlijk vind ik die Jojanneke echt schijtirritant.
Wilde ik toch nog even kwijt..
Ik ben het wel met je eens dat het nergens op sloeg van Nicoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef kiezer het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie het nu![]()
Maar naast dat bij niemand over kwam (blijkbaar staat Nico redelijk alleen hierin en herkende niemand het terug) vind ik het nog steeds niet terecht. Ondanks dat ik niets met talentenjachten heb, is nou net bij The Voice of Holland de jurering/coaching altijd aardig inhoudelijk en worden de kandidaten niet enorm bijgeschaafd in imago enzo, maar wordt vooral aan zangtechnieken gewerkt en b.v. aangeleerd hoe je je stem niet overbelast bij veel optredens, en daar is niets mis mee. Zie bijvoorbeeld die ouwe rocker van vorig seizoen, Erwin Nyhoff en ook dat harpmeisje was in de finale qua uiterlijk niet anders dan toen ze begon.
Nu was dit natuurlijk als satire bedoelt, maar het raakte kant noch wal. En ook satire moet ergens op gebaseerd zijn. Er valt best genoeg op The Voice aan te merken, maar niet de coaching/jurycommentaar. Nou ja, we zeuren er al te lang over doorDijkshoorn had gewoon een hele slechte dag, kan gebeuren.
Klopt.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef kiezer het volgende:
blijkbaar staat Nico redelijk alleen
Terwijl ie normaal toch wel aardig scherp kan zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het nergens op sloeg van Nico
Ik vond het niet vermakelijk eerlijk gezegd. Beetje plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:03 schreef hexje het volgende:
Wat een gezeur over Nic0. Was vermakelijke televisie. Tig mensen vinden dit ook vermakelijk als ze naar the xfactor of naar the voice kijken.
Volgende week maak je goede kans, dan ben ik er niet.quote:
Mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgende week maak je goede kans, dan ben ik er niet.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef kiezer het volgende:
[..]
Ik vond het niet vermakelijk eerlijk gezegd. Beetje plaatsvervangende schaamte.
Tsja, íemand moet lachen.quote:
Hij lachte gister ook om Nic0.quote:
Ik ook nauwelijks. Maar ok, ik word er ook niet voor betaald.quote:
Hij luisterde alleen op het einde niet meer. Niet overdrijven.quote:
Heej we zitten hier om te zeiken tochquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij luisterde alleen op het einde niet meer. Niet overdrijven.
De reden van ons bestaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej we zitten hier om te zeiken toch
Was ik even vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej we zitten hier om te zeiken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |