Exactly.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee...
Ik ben in deze ook de impulsievequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben (ook) vrij impulsief, dus
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly.
[..]
Ik ben in deze ook de impulsieveDus wij zouden goed matchen
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren onze 2e date gehad. Hij is lief, leuk, goed in bed enzovoort.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegdquote:Ik ben de impulsiefste!
- Nee, ik!
*allebei super-impulsief doen*
*kontneukn*
Seriously, een strijd aangaan over wie de meest impulsieve is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegd
Hahaha, okequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.
Ik kan beter met mensen die ook impulsief zijn, dan mensen die zo'n controlfreak zijn als hij. Jemigdepemigquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dan krijg je alleen maar wrijving.
Komt hij ook weer aan met z'n kontneuk'n...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het wel goedkomen, eerlijk gezegd
Het gebeurt vaker dan je denkt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously, een strijd aangaan over wie de meest impulsieve is?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met z'n kontneuk'n...
En sowieso, kontneuken, neequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt!
Daarom ben ik de impulsiefste, en sneller ook, want voor je het beseft zit 'ie erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En sowieso, kontneuken, nee
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje net als ik dus. Behalve dat ik waardeloos ben in bed.
Liever een lekkere rimjob, wat jij!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En sowieso, kontneuken, nee
Ik date eigenlijk nooit, vind er geen klap aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij hoort Justin ook altijd "Sorry, je bent een leuke jongen, maar ik kontneuk niet op de eerste date" op z'n eerste dates...
Dan wordt dat echt niks met ons. Laat maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom ben ik de impulsiefste, en sneller ook, want voor je het beseft zit 'ie erin.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wordt dat echt niks met ons. Laat maar
Als ik ergens een bloedhekel aan heb, is het dat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik date eigenlijk nooit, vind er geen klap aanM'n vriendinnen waren toevalstreffers of super spontaan impulsief d'r op af gaan (Carina bijv., kende haar al 2 jaar van de vriendengroep en stuurde haar op een zatte avond op msn dat ik d'r op de bek wilde pakken. Antwoord: "dan moet je NU langskomen!". 10 min later was ze m'n meisje
).
Sorry snoes!quote:
Misschien is Nath een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe weet je nou na 2 dates of iemand goed is in bed.... Dan weet je hooguit dattie een piemel heeft en ermee kan bewegen.
Dit is mogelijk. Het klonk wel een beetje alsof ze elkaar al 34x hadden besmegmatiseerd, in die 2 dates.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien is Nath een ervaringsdeskundige?
Ik geef die knul geen ongelijk. Ik zou Nath ook minimaal 10x doppen in 2 dagen (ben al wat op leeftijd hč, dus die 34x ga ik niet trekken)...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is mogelijk. Het klonk wel een beetje alsof ze elkaar al 34x hadden besmegmatiseerd, in die 2 dates.
34x is een eitje. Die 2 dagen is wel een probleem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geef die knul geen ongelijk. Ik zou Nath ook minimaal 10x doppen in 2 dagen (ben al wat op leeftijd hč, dus die 34x ga ik niet trekken)...
Zelfs 2 maanden is optimistisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
34x is een eitje. Die 2 dagen is wel een probleem.
2 jaar vind ik ook nog wel wat kort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs 2 maanden is optimistisch.
Nog steeds die knobbel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Kreator het volgende:
29 oktober moet ik geopereerd worden door de plastisch chirurg trouwens..
Ze moest overigens wel lachen. Ze vroeg 'zo, wat kan ik voor u doen?' en ik zei 'ik wil graag een borstvergroting...'
Ja nog steeds. Die verdwijnt niet vanzelf hč.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog steeds die knobbel?Wil hem gerust voor je wegsnijden met een stanleymes...
Ik zou eerder de 'ik wil graag een penisverkleining'-grap maken.
Wat is deze KPN?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey willen jullie niet zo lomp doen tegenover Nathalie.
Anders komt de KPN langs bij jullie
KnokPloeg Nijverdalquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is deze KPN?
En Nath kan wel wat hebben.
Omdat ik gewoon allebei de dates uren seks met hem heb gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe weet je nou na 2 dates of iemand goed is in bed.... Dan weet je hooguit dattie een piemel heeft en ermee kan bewegen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon allebei de dates uren seks met hem heb gehad.
Nou, zo gemeen doen ze niet, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey willen jullie niet zo lomp doen tegenover Nathalie.
Anders komt de KPN langs bij jullie
Nee weet ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, zo gemeen doen ze niet, toch?
In de plaatjes ben ik wel de mooie dame, en zijn zij de lelijke kerels. Dus ik zie het meer als compliment
Laat em nou. Hij wilde je beschermen tegen de boze internetmannen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, zo gemeen doen ze niet, toch?
In de plaatjes ben ik wel de mooie dame, en zijn zij de lelijke kerels. Dus ik zie het meer als compliment
En of!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat em nou. Hij wilde je beschermen tegen de boze internetmannen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hm daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
Ik wil ook naar huis. Dan direct door naar de huisdealer en 3 gram crack kopen.
Voor minder dan crack steel ik geen autoradio's.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hm daar kan ik je niet mee helpen.
Special K of Meth nodig?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lolquote:
ik herken mij hier bijna 100% inquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Impulsief. Soms ben ik het maar soms ben ik ook net een autist die niet tegen verandering kan.
Altijd feest bij mij.
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
ik herken mij hier bijna 100% in![]()
je hebt veranderingen en veranderingenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
Ik kan heel goed tegen veranderingen. Maar ik ben dan ook geen autist.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt veranderingen en veranderingen![]()
Aaaw.. Ik wil je ook wel een keer pmen anders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef Mdrop het volgende:
Krijg ik voor het eerst in jaren een PM werkt die hele box niet.
kleine veranderingen zijn meestal geen probleem en hoe erg de verandering is ligt ook aan op welk gebied het isquote:
In het paradijs beginnen, staan wat aardige huisjes.quote:[img]http://i.fokzine/t/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik las vandaag in de krant ook iets over project-x almelo![]()
dat ze dus daar en in een aantal plaatsen meer ook zoiets wouden organiseren.
Maar wat kunnen ze nu in almelo nog afbreken![]()
Het wordt er dan alleen nog maar mooier op denk ik![]()
![]()
Will Ferrell is baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"I'm gonna put my nut sack, on your drumset..."
Matig. Niet echt verder mee bezig geweest wegens tijdgebrek.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
Hoe is het trouwens met je websites, tukker.
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
Morgé Samzz.
Matig tukker. Ik heb er ook geen tijd voor/zin in.
Bezoekers is altijd goed. Nu nog clicks.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?
Ah duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.
Die houd ik liever voor me.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
Doe eens een link naar je website, dan.
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Is het staatsgeheim of zo?
Nou ja, laat maar.
De beste gebruiker is een dode gebruiker.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Complimenten gekregen over het werk dat ik heb geleverd![]()
Soms zijn gebruikers wel aardig
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die houd ik liever voor me.
Maar dan heb ik geen werk meerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
De beste gebruiker is een dode gebruiker.
Cue!
Schoenen zijn ook zo vies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen werk meer
Tuk!
Ik houd niet van ww-tokkiesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!quote:
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens isquote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!
Dan pakt ze het niet goed aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens is
Fuckquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik woon sinds 2009 in Enschede en het bevalt me uitermate goed. Vroeger in Zwolle moest ik m'n eigen bier betalen en had ik geen recht op een scootmobiel. Hier in Enschede krijg ik elke maand 450 halve liter blikken van de Stadsbank en heb ik het recht om jaarlijks een nieuwe scootmobiel uit te zoeken. Het is hier echt fantastisch."
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht, ik ga na 10 jaar voor het eerst de inboedelverzekering aanspreken, maar ik ben niet 'allrisk' verzekerd met de inboedel, dus ik krijg uiteraard niks. Gelukkig betaal ik er wel al 10 jaar voor....
Zij houdt ook niet van tokkievrienden, dus dan is het overdag nogal saai enzoquote:
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.
'uw lamp was te oud'quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.
Nice. Waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is net pas terug in nederland dus ook nog geen uitkering of iets dergelijks.
Nee, ik durfde niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Kreator het volgende:
@Cue: er kwam een lamp naar beneden...spontaan..
Yup. Maar mijn echte vrienden hadden het al op Facebook gelezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
vandaar dus die opmerkingen over lampen gister![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grimas op mijn gezicht zegt anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn niet echt grappig. Mochten jullie dat denken.
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneuquote:Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De grimas op mijn gezicht zegt anders.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
Omdat het sneu is. Ik lach ook wel eens om m'n eigen grappen terwijl niemand anders dat doet. Is toch sneu.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?
Waarom? Ben ik te ongenuanceerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom? Ben ik te ongenuanceerd?
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meer.
Is er geen stam+t subsidie?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Even wat anders. Wel over Enschede.
Wat een buld aanrijdingen daar de laatste tijd wat ik lees. Whatsup with that?
Was me nog niet opgevallen. Wellicht heeft het te maken met het grote aantal wegwerkzaamheden? Nogal wat onoverzichtelijke situaties op dit moment.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Even wat anders. Wel over Enschede.
Wat een buld aanrijdingen daar de laatste tijd wat ik lees. Whatsup with that?
Fixed.quote:
Kats!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Het is penitentiaire inrichting, Tukker.
*Weg.
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Het is penitentiaire inrichting, Tukker.
*Weg.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..
Mag ik alleen dingen lezen die grappig zijn dan? Het viel me op toen ik weg wilde klikken dus ik dacht, ik meld het even.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat ik het niet meer grappig vind, want uitgekauwd en niet grappige commentaren.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte.
Ik hou af en toe van lekker ongenuanceerd mijn frustraties uitten. What's the fuzz about? Samzz zit toch niet dagelijks met een blik Schultenbrau te wachten in haar scootmobiel tot de Stadsbank open gaat?
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Mag ik alleen dingen lezen die grappig zijn dan?
Kut. Ik kreeg een visual en nu moet ik uitleggen waarom ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Samzz zit toch niet dagelijks met een blik Schultenbrau te wachten in haar scootmobiel tot de Stadsbank open gaat?
Dan kun je nergens meer grapjes over maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:41 schreef Troel het volgende:
Mjah, grapjes over uitkeringen zijn niet altijd heel erg leuk. Maar dat komt meer ook door mijn eigen positie op dit moment
Jawel hoor, over mannen zijn genoeg grapjes te makenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je nergens meer grapjes over maken.
Ik kende ooit iemand en die is aan zijn mannelijkheid gestorven...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel hoor, over mannen zijn genoeg grapjes te maken
Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat ik het niet meer grappig vind, want uitgekauwd en niet grappige commentaren.
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.
Dat je altijd erg snel begint te mekkeren als Tukker, Krea of T op dreef is met dingen.quote:
quote:
Ik heb alle scootmobielen bij Google Images al gehad joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meer van die scootmobieluitvreters aub
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Sorry krijg altijd typtyfus van frikandellen.
Met dit soort zaken.
Zoals je het zelf zei: dat je iets snel uitgekauwd vindt. Dat valt me op. Je bent niet zo van de running gags of niet?
Ik en Krea vinden het duidelijk leuk. Laat ons toch...
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.
Dat wou ik net zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
Wat jij wilt manquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het sneu is.
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meer.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch?
Als antwoord op vragen van anderen, is dat lastig om te begrijpen voor je?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Running gags zijn wel leuk, maar ik hou meer van subsidie uit Enschede. Zo heb ik ook mijn auto kunnen krijgen. Er lag zelfs 450 liter schultenbrau in de kofferbak.
ICT he, dan krijg je datquote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Doe er ook eens één?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Verzin jij dan een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Zulke verhaaltjes zijn niks aan.
Dat is nog het ergste. We doen er een beetje melig en ongenuanceerd over, maar dit soort parasiterende tokkies bestaan natuurlijk echt. Helaas ken ik er een paar van (waarvan één (bijstandsmoeder) vrij goed) en ik weet derhalve wat je allemaal kan regelen uit de gemeentelijke goudpot met een grote bek, leugens, zielige verhalen en vlotte babbel.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:13 schreef Troel het volgende:
Als het nou echt onzinverhaaltjes waren
Heb geen inspiratiequote:Op woensdag 26 september 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzin jij dan een leuk verhaaltje
Doe net als Krea en Tukker, haal inspiratie uit je eigen leven.quote:
Je plaatje doet het niet hierquote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens vind ik het wel jammer dat ik niet 100% afgekeurd ben, maar met deze scootmobiel maak ik wel de blits tussen de uitkeringstrekkers en doen we hele dagen wedstrijdje omdat ik weinig anders kan. Gisteren hadden we een Rondje om het Park en de winnaar kreeg een tray Schültenbrau, dat vind 'ie echt fantastisch! Ik ga nu even hangjongeren streng aanspreken want luieren en geld vangen, dát kan natuurlijk niet als je zo jong bent!
quote:
Wat slechtquote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef norich het volgende:
[ afbeelding ]
MIT DIESEM SCOOTMOBIEL FAHRE ICH 450 KM PRO STUNDE AUF DEM AUTOBAHN. DAS IST FANTASTISCH SCHNELL!
450 trays natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens vind ik het wel jammer dat ik niet 100% afgekeurd ben, maar met deze scootmobiel maak ik wel de blits tussen de uitkeringstrekkers en doen we hele dagen wedstrijdje omdat ik weinig anders kan. Gisteren hadden we een Rondje om het Park en de winnaar kreeg een tray Schültenbrau, dat vind 'ie echt fantastisch! Ik ga nu even hangjongeren streng aanspreken want luieren en geld vangen, dát kan natuurlijk niet als je zo jong bent!
Waarschijnlijk hetzelfde gevoel als niet weten waarom photoshop iets niet wil doen wat hij wel kan, maar niet meer weten hoe je het ook weer moet doen, zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. weten dat je code ergens gebruikt hebt, maar geen idee meer waar
Lokaal opgeslagen natuurlijk. 8 jaar werk weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega krijgt zo een hersenbloeding. Er ging iets mis met zijn excelsheet.
Erger!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde gevoel als niet weten waarom photoshop iets niet wil doen wat hij wel kan, maar niet meer weten hoe je het ook weer moet doen, zeker?
De horrorquote:
Heb het gevondenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
De horror. Goed nadenken
.
Ik heb het ook zelf weer bedacht.
Dat is vervelend zoeken, jaquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het gevonden
Gelukkig ken ik de bestanden steeds beter, maar het zijn er nog altijd zo'n 50 waar het in zou kunnen zitten
Valt reuze mee. Hooguit een halve dag. Maar aan de reactie te zien is het heel erg. 300x zuchten en steunen, schelden, beeldscherm schudden. Gaat bijna mis hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lokaal opgeslagen natuurlijk. 8 jaar werk weg.
Beetje php/jquery/html programmerenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
Dat is vervelend zoeken, ja.
Waar ben je mee bezig?
Beeldscherm schudden, ja dat schiet opquote:Op woensdag 26 september 2012 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Hooguit een halve dag. Maar aan de reactie te zien is het heel erg. 300x zuchten en steunen, schelden, beeldscherm schudden. Gaat bijna mis hier.
Ik kan alleen htmlquote:Op woensdag 26 september 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje php/jquery/html programmeren
Als het je werk is, moet je het wel een beetje leren. Dus daar ben ik nog elke dag mee bezigquote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
Ik kan alleen html. En niet zo heel goed.
Tof dat je dat kan.
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het je werk is, moet je het wel een beetje leren. Dus daar ben ik nog elke dag mee bezig
Yup, bevalt nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is zo. Bevalt het nog goed dan?
Ik heb zelf totaal geen zin om het te leren, hoewel ik het wel wil kunnen.
ITquote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, bevalt nog wel
Voor m'n plezier zou ik het niet snel gaan doen
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Ik word al moe als ik naar HTML kijkquote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, bevalt nog wel
Voor m'n plezier zou ik het niet snel gaan doen
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 450 scootmobielen zijn u voor geweest. Waar wacht u nog op? U hoeft zelfs niet te lopen, want regel het online via de website van de gemeente Enschede:
www.enschede.nl/wmo/scootmobiel-450/
Zo, herkenbaarquote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello IT... have you tried turning it off and on again?"
Heb ik ook maar eens gedaanquote:
Dan wil je deze code helemaal niet zienquote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Ik word al moe als ik naar HTML kijk.
Nee, dat denk ik ook niet. En dat terwijl HTML nog simpel is.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wil je deze code helemaal niet zien
Zelfde met php hoor, genoeg online over te vinden. Jquery/javascript/ajax is ook genoeg over te vinden, maar ben ik nog relatief onhandig in.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef Troel het volgende:
html gaat wel, als je kan vinden waar je moet zoeken kan je bijna alles
Php gaat maar heeeeeeel weinig hier
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
C++ moet ik binnenkort mee aan de slag, maar nog weinig zin
Ik heb gisteren nog een ouderwerse brief met postzegel gekregenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef ACT-F het volgende:
Blergh, lamme bek na een bezoekje aan de tandartsNog voordat ik er heen ging werd ik belaagd door kindergespuis die hun kinderpostzegels willen slijten. Ga weg, ik doe alles via e-mail
Wauwquote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren nog een ouderwerse brief met postzegel gekregen!
Ditquote:Echter hoef ik geen kinderpostzegels.
En al helemaal niet met die inteeltkinderen er op.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter hoef ik geen kinderpostzegels.
Dus slechts 450 regels code per dag, dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Kreator het volgende:
Programmeren is echt te dodelijk saai.
Gelukkig ben ik tegenwoordig half programmeur. Dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik kreeg een getypte uitnodiging en een parkeerkaartquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WauwIk begin dit jaar, en handgeschreven
[..]
DitVooral omdat ik nog een rol postzegels heb van 39 cent, ergens uit 2002. Ik krijg ze maar niet op
Ja, hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Ja, dat mag ik zeggen...
Ik kocht laatst postzegels met een waarde van één 'iets'. Snapte er geen drol van.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
DitVooral omdat ik nog een rol postzegels heb van 39 cent, ergens uit 2002. Ik krijg ze maar niet op
Parkeerkaart?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik niet, ik kreeg een getypte uitnodiging en een parkeerkaart. Dat was wel jammer. Mijn naam en adres was wel handgeschreven (verkeerd), dat dan weer wel
.
Ja, dat is nieuw, met die éénheden. Postquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kocht laatst postzegels met een waarde van één 'iets'. Snapte er geen drol van.
Zoiets. Alleen dan geldig op zondag 7 oktober op het terrein van het asielquote:
Op FOK! had ik toch op z'n minste een foto verwacht...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
Brandweer haalt Fransman van 320 kilo uit huis
Jezus fuck___!
Begrijpelijk, leuke taal qua mogelijkheden maar een klote taal om mee te werkenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
C++ moet ik binnenkort mee aan de slag, maar nog weinig zin
Er wordt momenteel een applicatie voor ons gebouwd door externen. Deze week hebben we de code ontvangen om in te kijken / mee te spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Mdrop het volgende:
Begrijpelijk, leuke taal qua mogelijkheden maar een klote taal om mee te werken.
Hier Stampot Wortelen op 't vuur, winterquote:
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Er wordt momenteel een applicatie voor ons gebouwd door externen. Deze week hebben we de code ontvangen om in te kijken / mee te spelen.
Uiteindelijk krijgen we namelijk zelf het beheer erover en dienen we zelf de applicatie uit te kunnen breiden / verbeteren enzo.
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier Stampot Wortelen op 't vuur, winter!
[..]
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?
Vast werkquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Mdrop het volgende:
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?
Stamppot zuurkool opbakken en dat op brood, nieuw voor mequote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekker.
Mogen opbakken en op een broodje.
Lekker manquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool opbakken en dat op brood, nieuw voor me.
Vergeet de jus nietquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oké, binnenkort is proberen, met spekjes.
Nee op een bolletje. Met een beetje kerriequote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekker.
Mogen opbakken en op een broodje.
Dat dusquote:
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee op een bolletje. Met een beetje kerrie
Broodje is een bolletje, ja. Boterhammen zijn die sneetjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef norich het volgende:
[..]
Als broodje hetzelfde is als bolletje, dan wel ja
Is?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oké, binnenkort is proberen, met spekjes.
Weet je wat pas triest is? Mijn zusje doet logopedie, die moet dus later mensen met problemen met spraak gaan leren hoe ze moeten praten.quote:
Bedoel je niet 'naar' ?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat pas triest is? Mijn zusje doet logopedie, die moet dus later mensen met problemen met spraak gaan leren hoe ze moeten praten.
Zelf typt ze 'me' en 'is' en 'na' wanneer er 'mijn', 'eens' en 'gaan' moet staan.
Dat es pijnluk.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat pas triest is? Mijn zusje doet logopedie, die moet dus later mensen met problemen met spraak gaan leren hoe ze moeten praten.
Zelf typt ze 'me' en 'is' en 'na' wanneer er 'mijn', 'eens' en 'gaan' moet staan.
Oh jaquote:
Sowieso erg pijnlijk van je zusje om die meuk zo te schrijven, daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op woensdag 26 september 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Ik zat helemaal met gaan naar in m'n hoofd.
Jaja dat had ik nog niet gelezen. Relax.quote:
Wat een held!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Schietsport is mijn lust en mijn leven, maar helaas werd ik vorig jaar zelf levensgevaarlijk getroffen door mijn eigen fout. Ik raakte verlamd en even leek het erop dat ik mijn hobby nooit meer zou kunnen uitvoeren. Maar gelukkig schoot gemeente Enschede te hulp met een aangepaste scootmobiel. En als klap op de vuurpijl kreeg ik 450 pijlen cadeau. Echt fantastisch!
Ja, nogal.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso erg pijnlijk van je zusje om die meuk zo te schrijven, daar gaat je geloofwaardigheid
De jeugdquote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het boeit de ander wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Mdrop het volgende:
Is Eens Als Dan, boeit mij dat in vredesnaam?
Volgens mij gaat het volautomatischquote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat een held!Hoe mikt en schiet hij eigenlijk?
meer dan 450 minuten vrijquote:
Als je bijv. "ik ga me is douchen", of "ff aan me auto sleutelen" typt kom je over als een 14-jarige snotneus.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In brieven enz. begrijp ik dat nog, maar op een forum als FOK!?
Misschien ben ik dat wel, weet jij veelquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je bijv. "ik ga me is douchen" typt kom je over als een 14-jarige snotneus.
je bent tog 12?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel, weet jij veel....
Wie dergelijke fouten op FOK! maakt, maakt ze overal, want het sluipt erin. Mijn collega maakt af en toe dezelfde fout. Als hij die fout in Whatsapp maakt doet hij het af als spreektaal (Spreek het dan ookquote:Op woensdag 26 september 2012 17:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In brieven enz. begrijp ik dat nog, maar op een forum als FOK!?
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie dergelijke fouten op FOK! maakt, maakt ze overal, want het sluipt erin. Mijn collega maakt af en toe dezelfde fout. Als hij die fout in Whatsapp maakt doet hij het af als spreektaal (Spreek het dan ook). Maar toen ik hem met die fout in een nieuwsbericht betrapte heb ik hem afgefakkeld
Epic topic is epic.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit topic![]()
Tukkers op FOK! #665; nazi's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |