Heb geen inspiratiequote:Op woensdag 26 september 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzin jij dan een leuk verhaaltje

Doe net als Krea en Tukker, haal inspiratie uit je eigen leven.quote:

Je plaatje doet het niet hierquote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens vind ik het wel jammer dat ik niet 100% afgekeurd ben, maar met deze scootmobiel maak ik wel de blits tussen de uitkeringstrekkers en doen we hele dagen wedstrijdje omdat ik weinig anders kan. Gisteren hadden we een Rondje om het Park en de winnaar kreeg een tray Schültenbrau, dat vind 'ie echt fantastisch! Ik ga nu even hangjongeren streng aanspreken want luieren en geld vangen, dát kan natuurlijk niet als je zo jong bent!

quote:

Wat slechtquote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef norich het volgende:
[ afbeelding ]
MIT DIESEM SCOOTMOBIEL FAHRE ICH 450 KM PRO STUNDE AUF DEM AUTOBAHN. DAS IST FANTASTISCH SCHNELL!

450 trays natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens vind ik het wel jammer dat ik niet 100% afgekeurd ben, maar met deze scootmobiel maak ik wel de blits tussen de uitkeringstrekkers en doen we hele dagen wedstrijdje omdat ik weinig anders kan. Gisteren hadden we een Rondje om het Park en de winnaar kreeg een tray Schültenbrau, dat vind 'ie echt fantastisch! Ik ga nu even hangjongeren streng aanspreken want luieren en geld vangen, dát kan natuurlijk niet als je zo jong bent!

Waarschijnlijk hetzelfde gevoel als niet weten waarom photoshop iets niet wil doen wat hij wel kan, maar niet meer weten hoe je het ook weer moet doen, zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. weten dat je code ergens gebruikt hebt, maar geen idee meer waar

Lokaal opgeslagen natuurlijk. 8 jaar werk weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega krijgt zo een hersenbloeding. Er ging iets mis met zijn excelsheet.

Erger!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde gevoel als niet weten waarom photoshop iets niet wil doen wat hij wel kan, maar niet meer weten hoe je het ook weer moet doen, zeker?

De horrorquote:

Heb het gevondenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
De horror. Goed nadenken
.
Ik heb het ook zelf weer bedacht.

Dat is vervelend zoeken, jaquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het gevonden
Gelukkig ken ik de bestanden steeds beter, maar het zijn er nog altijd zo'n 50 waar het in zou kunnen zitten

Valt reuze mee. Hooguit een halve dag. Maar aan de reactie te zien is het heel erg. 300x zuchten en steunen, schelden, beeldscherm schudden. Gaat bijna mis hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lokaal opgeslagen natuurlijk. 8 jaar werk weg.

Beetje php/jquery/html programmerenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
Dat is vervelend zoeken, ja.
Waar ben je mee bezig?

Beeldscherm schudden, ja dat schiet opquote:Op woensdag 26 september 2012 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Hooguit een halve dag. Maar aan de reactie te zien is het heel erg. 300x zuchten en steunen, schelden, beeldscherm schudden. Gaat bijna mis hier.

Ik kan alleen htmlquote:Op woensdag 26 september 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje php/jquery/html programmeren

Als het je werk is, moet je het wel een beetje leren. Dus daar ben ik nog elke dag mee bezigquote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
Ik kan alleen html. En niet zo heel goed.
Tof dat je dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |