Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat ik het niet meer grappig vind, want uitgekauwd en niet grappige commentaren.
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.
Dat je altijd erg snel begint te mekkeren als Tukker, Krea of T op dreef is met dingen.quote:
quote:
Ik heb alle scootmobielen bij Google Images al gehad joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meer van die scootmobieluitvreters aub
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Sorry krijg altijd typtyfus van frikandellen.
Met dit soort zaken.
Zoals je het zelf zei: dat je iets snel uitgekauwd vindt. Dat valt me op. Je bent niet zo van de running gags of niet?
Ik en Krea vinden het duidelijk leuk. Laat ons toch...
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.
Dat wou ik net zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
Wat jij wilt manquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn niet echt grappig. Mochten jullie dat denken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het sneu is.
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meer.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch?
Als antwoord op vragen van anderen, is dat lastig om te begrijpen voor je?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Running gags zijn wel leuk, maar ik hou meer van subsidie uit Enschede. Zo heb ik ook mijn auto kunnen krijgen. Er lag zelfs 450 liter schultenbrau in de kofferbak.
ICT he, dan krijg je datquote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Doe er ook eens één?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Verzin jij dan een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Zulke verhaaltjes zijn niks aan.
Dat is nog het ergste. We doen er een beetje melig en ongenuanceerd over, maar dit soort parasiterende tokkies bestaan natuurlijk echt. Helaas ken ik er een paar van (waarvan één (bijstandsmoeder) vrij goed) en ik weet derhalve wat je allemaal kan regelen uit de gemeentelijke goudpot met een grote bek, leugens, zielige verhalen en vlotte babbel.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:13 schreef Troel het volgende:
Als het nou echt onzinverhaaltjes waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |