Ja, dat is nieuw, met die éénheden. Postquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kocht laatst postzegels met een waarde van één 'iets'. Snapte er geen drol van.
Zoiets. Alleen dan geldig op zondag 7 oktober op het terrein van het asielquote:
Op FOK! had ik toch op z'n minste een foto verwacht...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
Brandweer haalt Fransman van 320 kilo uit huis
Jezus fuck___!
Begrijpelijk, leuke taal qua mogelijkheden maar een klote taal om mee te werkenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
C++ moet ik binnenkort mee aan de slag, maar nog weinig zin
Er wordt momenteel een applicatie voor ons gebouwd door externen. Deze week hebben we de code ontvangen om in te kijken / mee te spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Mdrop het volgende:
Begrijpelijk, leuke taal qua mogelijkheden maar een klote taal om mee te werken.
Hier Stampot Wortelen op 't vuur, winterquote:
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Er wordt momenteel een applicatie voor ons gebouwd door externen. Deze week hebben we de code ontvangen om in te kijken / mee te spelen.
Uiteindelijk krijgen we namelijk zelf het beheer erover en dienen we zelf de applicatie uit te kunnen breiden / verbeteren enzo.
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier Stampot Wortelen op 't vuur, winter!
[..]
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?
Vast werkquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Mdrop het volgende:
Vandaar, maar je doet het als 'vast werk' of gewoon tijdelijk?
Stamppot zuurkool opbakken en dat op brood, nieuw voor mequote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekker.
Mogen opbakken en op een broodje.
Lekker manquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool opbakken en dat op brood, nieuw voor me.
Vergeet de jus nietquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oké, binnenkort is proberen, met spekjes.
Nee op een bolletje. Met een beetje kerriequote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Stamppot zuurkool is ook wel lekker.
Mogen opbakken en op een broodje.
Dat dusquote:
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee op een bolletje. Met een beetje kerrie
Broodje is een bolletje, ja. Boterhammen zijn die sneetjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef norich het volgende:
[..]
Als broodje hetzelfde is als bolletje, dan wel ja
Is?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oké, binnenkort is proberen, met spekjes.
Weet je wat pas triest is? Mijn zusje doet logopedie, die moet dus later mensen met problemen met spraak gaan leren hoe ze moeten praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |