Ja, dat is zoquote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het je werk is, moet je het wel een beetje leren. Dus daar ben ik nog elke dag mee bezig
Yup, bevalt nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is zo. Bevalt het nog goed dan?
Ik heb zelf totaal geen zin om het te leren, hoewel ik het wel wil kunnen.
ITquote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, bevalt nog wel
Voor m'n plezier zou ik het niet snel gaan doen
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Ik word al moe als ik naar HTML kijkquote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, bevalt nog wel
Voor m'n plezier zou ik het niet snel gaan doen
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 450 scootmobielen zijn u voor geweest. Waar wacht u nog op? U hoeft zelfs niet te lopen, want regel het online via de website van de gemeente Enschede:
www.enschede.nl/wmo/scootmobiel-450/
Zo, herkenbaarquote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hello IT... have you tried turning it off and on again?"
Heb ik ook maar eens gedaanquote:
Dan wil je deze code helemaal niet zienquote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Ik word al moe als ik naar HTML kijk.
Nee, dat denk ik ook niet. En dat terwijl HTML nog simpel is.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wil je deze code helemaal niet zien
Zelfde met php hoor, genoeg online over te vinden. Jquery/javascript/ajax is ook genoeg over te vinden, maar ben ik nog relatief onhandig in.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef Troel het volgende:
html gaat wel, als je kan vinden waar je moet zoeken kan je bijna alles
Php gaat maar heeeeeeel weinig hier
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
C++ moet ik binnenkort mee aan de slag, maar nog weinig zin
Ik heb gisteren nog een ouderwerse brief met postzegel gekregenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef ACT-F het volgende:
Blergh, lamme bek na een bezoekje aan de tandartsNog voordat ik er heen ging werd ik belaagd door kindergespuis die hun kinderpostzegels willen slijten. Ga weg, ik doe alles via e-mail
Wauwquote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren nog een ouderwerse brief met postzegel gekregen!
Ditquote:Echter hoef ik geen kinderpostzegels.
En al helemaal niet met die inteeltkinderen er op.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter hoef ik geen kinderpostzegels.
Dus slechts 450 regels code per dag, dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Kreator het volgende:
Programmeren is echt te dodelijk saai.
Gelukkig ben ik tegenwoordig half programmeur. Dat scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik kreeg een getypte uitnodiging en een parkeerkaartquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WauwIk begin dit jaar, en handgeschreven
[..]
DitVooral omdat ik nog een rol postzegels heb van 39 cent, ergens uit 2002. Ik krijg ze maar niet op
Ja, hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Ja, dat mag ik zeggen...
Ik kocht laatst postzegels met een waarde van één 'iets'. Snapte er geen drol van.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
DitVooral omdat ik nog een rol postzegels heb van 39 cent, ergens uit 2002. Ik krijg ze maar niet op
Parkeerkaart?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik niet, ik kreeg een getypte uitnodiging en een parkeerkaart. Dat was wel jammer. Mijn naam en adres was wel handgeschreven (verkeerd), dat dan weer wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |