Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
Morgé Samzz.
Matig tukker. Ik heb er ook geen tijd voor/zin in.
Bezoekers is altijd goed. Nu nog clicks.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?
Ah duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.
Die houd ik liever voor me.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
Doe eens een link naar je website, dan.
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Is het staatsgeheim of zo?
Nou ja, laat maar.
De beste gebruiker is een dode gebruiker.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Complimenten gekregen over het werk dat ik heb geleverd![]()
Soms zijn gebruikers wel aardig
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die houd ik liever voor me.
Maar dan heb ik geen werk meerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
De beste gebruiker is een dode gebruiker.
Cue!
Schoenen zijn ook zo vies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen werk meer
Tuk!
Ik houd niet van ww-tokkiesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!quote:
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens isquote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!
Dan pakt ze het niet goed aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens is
Fuckquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik woon sinds 2009 in Enschede en het bevalt me uitermate goed. Vroeger in Zwolle moest ik m'n eigen bier betalen en had ik geen recht op een scootmobiel. Hier in Enschede krijg ik elke maand 450 halve liter blikken van de Stadsbank en heb ik het recht om jaarlijks een nieuwe scootmobiel uit te zoeken. Het is hier echt fantastisch."
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht, ik ga na 10 jaar voor het eerst de inboedelverzekering aanspreken, maar ik ben niet 'allrisk' verzekerd met de inboedel, dus ik krijg uiteraard niks. Gelukkig betaal ik er wel al 10 jaar voor....
Zij houdt ook niet van tokkievrienden, dus dan is het overdag nogal saai enzoquote:
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.
'uw lamp was te oud'quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.
Nice. Waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is net pas terug in nederland dus ook nog geen uitkering of iets dergelijks.
Nee, ik durfde niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Kreator het volgende:
@Cue: er kwam een lamp naar beneden...spontaan..
Yup. Maar mijn echte vrienden hadden het al op Facebook gelezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
vandaar dus die opmerkingen over lampen gister![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grimas op mijn gezicht zegt anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn niet echt grappig. Mochten jullie dat denken.
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneuquote:Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De grimas op mijn gezicht zegt anders.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
Omdat het sneu is. Ik lach ook wel eens om m'n eigen grappen terwijl niemand anders dat doet. Is toch sneu.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?
Waarom? Ben ik te ongenuanceerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom? Ben ik te ongenuanceerd?
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meer.
Is er geen stam+t subsidie?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Even wat anders. Wel over Enschede.
Wat een buld aanrijdingen daar de laatste tijd wat ik lees. Whatsup with that?
Was me nog niet opgevallen. Wellicht heeft het te maken met het grote aantal wegwerkzaamheden? Nogal wat onoverzichtelijke situaties op dit moment.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Even wat anders. Wel over Enschede.
Wat een buld aanrijdingen daar de laatste tijd wat ik lees. Whatsup with that?
Fixed.quote:
Kats!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Het is penitentiaire inrichting, Tukker.
*Weg.
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Het is penitentiaire inrichting, Tukker.
*Weg.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..
Mag ik alleen dingen lezen die grappig zijn dan? Het viel me op toen ik weg wilde klikken dus ik dacht, ik meld het even.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat je het niet grappig vindt, lees je het toch toch wel..
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat ik het niet meer grappig vind, want uitgekauwd en niet grappige commentaren.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte.
Ik hou af en toe van lekker ongenuanceerd mijn frustraties uitten. What's the fuzz about? Samzz zit toch niet dagelijks met een blik Schultenbrau te wachten in haar scootmobiel tot de Stadsbank open gaat?
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Mag ik alleen dingen lezen die grappig zijn dan?
Kut. Ik kreeg een visual en nu moet ik uitleggen waarom ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Samzz zit toch niet dagelijks met een blik Schultenbrau te wachten in haar scootmobiel tot de Stadsbank open gaat?
Dan kun je nergens meer grapjes over maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:41 schreef Troel het volgende:
Mjah, grapjes over uitkeringen zijn niet altijd heel erg leuk. Maar dat komt meer ook door mijn eigen positie op dit moment
Jawel hoor, over mannen zijn genoeg grapjes te makenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je nergens meer grapjes over maken.
Ik kende ooit iemand en die is aan zijn mannelijkheid gestorven...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel hoor, over mannen zijn genoeg grapjes te maken
Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Doe wat je wilt, ik zeg alleen dat ik het niet meer grappig vind, want uitgekauwd en niet grappige commentaren.
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent vaak wel snel klaar dit soort zaken. Ik vind het jammer.
Dat je altijd erg snel begint te mekkeren als Tukker, Krea of T op dreef is met dingen.quote:
quote:
Ik heb alle scootmobielen bij Google Images al gehad joh.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meer van die scootmobieluitvreters aub
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Sorry krijg altijd typtyfus van frikandellen.
Met dit soort zaken.
Zoals je het zelf zei: dat je iets snel uitgekauwd vindt. Dat valt me op. Je bent niet zo van de running gags of niet?
Ik en Krea vinden het duidelijk leuk. Laat ons toch...
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch? En ik zeg ook nergens dat jullie op moeten houden.
Dat wou ik net zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
Wat jij wilt manquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je na elk plaatje zegt dat het niet grappig is, gaat dat ook wel vervelen.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het sneu is.
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon niet grappig meer.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet grappig, dat mag toch?
Als antwoord op vragen van anderen, is dat lastig om te begrijpen voor je?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Running gags zijn wel leuk, maar ik hou meer van subsidie uit Enschede. Zo heb ik ook mijn auto kunnen krijgen. Er lag zelfs 450 liter schultenbrau in de kofferbak.
ICT he, dan krijg je datquote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Doe er ook eens één?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef norich het volgende:
Hebben jullie niks te doen op werk ofzo?Dat je tijd hebt voor al deze onzinverhaaltjes
Verzin jij dan een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
Nee. Zulke verhaaltjes zijn niks aan.
Dat is nog het ergste. We doen er een beetje melig en ongenuanceerd over, maar dit soort parasiterende tokkies bestaan natuurlijk echt. Helaas ken ik er een paar van (waarvan één (bijstandsmoeder) vrij goed) en ik weet derhalve wat je allemaal kan regelen uit de gemeentelijke goudpot met een grote bek, leugens, zielige verhalen en vlotte babbel.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:13 schreef Troel het volgende:
Als het nou echt onzinverhaaltjes waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |