Dan pakt ze het niet goed aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens is
Fuckquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik woon sinds 2009 in Enschede en het bevalt me uitermate goed. Vroeger in Zwolle moest ik m'n eigen bier betalen en had ik geen recht op een scootmobiel. Hier in Enschede krijg ik elke maand 450 halve liter blikken van de Stadsbank en heb ik het recht om jaarlijks een nieuwe scootmobiel uit te zoeken. Het is hier echt fantastisch."
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht, ik ga na 10 jaar voor het eerst de inboedelverzekering aanspreken, maar ik ben niet 'allrisk' verzekerd met de inboedel, dus ik krijg uiteraard niks. Gelukkig betaal ik er wel al 10 jaar voor....
Zij houdt ook niet van tokkievrienden, dus dan is het overdag nogal saai enzoquote:
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.
'uw lamp was te oud'quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook al had je wel allrisk, dan nog hadden ze je waarschijnlijk doorverwezen naar de plug/schroef/gipsplaatfabrikant. Ze gaan toch zeker niet betalen.
Nice. Waar komt ze vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is net pas terug in nederland dus ook nog geen uitkering of iets dergelijks.
Nee, ik durfde niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je trouwens op je link geklikt? Ik niet.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Kreator het volgende:
@Cue: er kwam een lamp naar beneden...spontaan..
Yup. Maar mijn echte vrienden hadden het al op Facebook gelezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
vandaar dus die opmerkingen over lampen gister![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grimas op mijn gezicht zegt anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn niet echt grappig. Mochten jullie dat denken.
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneuquote:Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De grimas op mijn gezicht zegt anders.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn niet echt grappig. Mochten jullie dat denken.
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is ook wel een beetje sneu.
Omdat het sneu is. Ik lach ook wel eens om m'n eigen grappen terwijl niemand anders dat doet. Is toch sneu.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom? Lachen is gezond en ik ben nou eenmaal best grappig, dus waarom zou het sneu zijn om om mijn eigen grappen te lachen?
Waarom? Ben ik te ongenuanceerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je momenteel niet grappig, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |