Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
Morgé Samzz.
Matig tukker. Ik heb er ook geen tijd voor/zin in.
Bezoekers is altijd goed. Nu nog clicks.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat komt wel weer bij mij. Wel een aantal bezoekers gekregen, dat dan weer wel.
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen / doelgroepen als ik vragen mag?
Ah duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
O.a. een site met een overzicht van records over een bepaald iets.
Die houd ik liever voor me.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef Samzz het volgende:
Doe eens een link naar je website, dan.
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Is het staatsgeheim of zo?
Nou ja, laat maar.
De beste gebruiker is een dode gebruiker.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Complimenten gekregen over het werk dat ik heb geleverd![]()
Soms zijn gebruikers wel aardig
www.extremegaypoopingfetish.com zou ik ook niet publiek maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die houd ik liever voor me.
Maar dan heb ik geen werk meerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
De beste gebruiker is een dode gebruiker.
Cue!
Schoenen zijn ook zo vies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De inhoud kan het daglicht niet verdragen.
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen werk meer
Tuk!
Ik houd niet van ww-tokkiesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We wonen in Enschede! Who cares? Gratis scootmobiel. Gratis geld. Huursubsidie. Beetje de hele dag sjikkeren op het van Heekplein met andere ww-tokkies.
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!quote:
Denk dat mijn werkeloze vriendin het niet echt met je eens isquote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Moraal van mijn verhaal dat je in Enschede niet hoeft te werken om toch een mooi leven te hebben. Alles is gratis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |