Vind je zoiets leuk?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:12 schreef Keshet het volgende:
Hou op met 't posten van allemaal dingen die ik wil hebben.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
oh die mutsjes !![]()
linkje please ..................
WE?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Lamb29 het volgende:
Toevallig net zara aangeslingerd maar helaas is dat het niet helemaal...En zelf maken doe ik dat arme kind niet aan
Niet op de site.. Ga van de week wel even in de stad kijken daar...quote:
bij mij ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Juud79 het volgende:
Die kortingscode doet het bij mij niet bij Goedvantoen...
Hahaha, ik heb op de blauwe trui en schoenen na gister precies t zelfde besteld voor mijn kleine meneer <3quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
winterinkopen aan t doen voor Laks
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef GvT het volgende:
Dames, ik heb de kortingscode tijdelijk op non-actief geplaatst... er werd te veel misbruik van gemaakt zoals het hier en elders rondgebrieft wordtDat is nooit de bedoeling geweest!
Wordt fan op facebook, er komt wel een andere leuke actie aan vanavond
precíes. Wordt er verdorie massaal gebruik gemaakt van je actie!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef octopussy het volgende:
Die verdomde sociale media ook tegenwoordig. Tuig is het!
mmmm dan moet je ook niet zo veel flyers verspreiden. Kortingscodes worden gedeeld op internet, dat is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef GvT het volgende:
Dames, ik heb de kortingscode tijdelijk op non-actief geplaatst... er werd te veel misbruik van gemaakt zoals het hier en elders rondgebrieft wordtDat is nooit de bedoeling geweest!
Wordt fan op facebook, er komt wel een andere leuke actie aan vanavond
Thx !quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hier vind je de mutsjes, op ebay. 6 pond, geen verzendkosten, top rated seller
Je kan het ook koppelen aan je betaalrekening. Dan duurt het een paar dagen, omdat er 2 (dacht ik) bedragen worden afgeschreven en dan moet je doorgeven welke bedragen dat zijn. En dan is ie gekoppeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
Snap alleen niks van die paypalGister een acount aangemaakt en nu vragen ze om een creditcard. Maar die heb ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 26-09-2012 11:23:40 ]
Oh, was ik vergeten! Heb er een linkje van gemaakt!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Plaats ook even de link naar de store dan Spees want ze zijn leuk!
Nog in basket. Heb dat mutsje los kunnen betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedoel je dat ze nog in je Basket zitten, of dat je ze er al bij hebt besteld en ze wil annuleren?
Ja dat is het, had gisteren op kopen gedruktquote:Op woensdag 26 september 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als het bij mijn ebay staat heb je al op 'kopen' geklikt en je dus tot aankoop verbonden. Ze staan nu te wachten tot je gaat betalen.
Of je er nu nog onderuit kan moet je in de voorwaarden opzoeken, dat weet ik niet.
Die is ook van Zeeman en ze hebben 'm ook met egeltjes met felgroen en rozequote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Die is ook van Zeeman en ze hebben 'm ook met egeltjes met felgroen en roze
, staat zo cool!
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Lamb29 het volgende:
[..]vast niet in de maat van mijn dame
Da's echt een Noortje idd!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:12 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik wel heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of:
Of dees:
De Isabeau-edition vind ik ook bij Elin passen!![]()
is leuker dan deze?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.wefashion.nl/i(...)ROe&SearchParameter=
?
ja, k heb m net bekekenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Next heeft nieuwe collectie.
Deze vind ik dus helemaal Elin! Beetje het idee van het zomerjasje..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef Kleurdoos het volgende:
help! jassenjacht Elin
110
deze vindik tot dusver leuk.
piepkleine sterretjes
http://www.wehkamp.nl/kin(...)1,2,3,5,17&PI=1&SM=0
niet duur ook(en verkrijgbaar bij WE)
iemand anders nog leuke gezien?
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Nevertheless. het volgende:
Mijn meisje wordt in november 1 jaar en ben heeeeeeeeel erg op zoek naar een verjaardagsoutfit maar kan niet echt wat vinden. Of ik vind het niet bijzonder genoeg of ik heb geen flauw idee hoe ik het moet combineren..Ben wel van de jurkjes/shortjes/rokjes met een maillot maar wat?
Iemand ideeën? Oh en geen lichtroze, meisje is rossig en dat vind ik niet zo'n mooie combi..
Heb je de jas besteld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zal ik t maar gewoon doen dan? k twijfel zo omdat er nog veel meer jassen komen eerdaags, maar ik vind m wel heel erg leuk
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We hopen dat je veel plezier van je aankoop zult hebben.
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
ohhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had t van de week ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel weer even genoeg toch
hahaha jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef becky27 het volgende:
wow rebel angel, veeeeeeel, en nu alles verstoppen?
Dat gaat niet, want ze is met haar vader op stap. Bestemming geheimquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staat. Mijn blonde prulleke overigens ook!
Ja ik baalde dat hij er niet meer in 122 was...quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh die felle blauwe broek stond ook nog op mijn wensenlijstje Meimel![]()
Ik ook in maat 122quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de felblauwe van de H&M uiteindelijk besteld want goedkopermaar die moet nog bezorgd worden.
Ja ik vond de kleuren ook niet helemaal wat ik er van verwacht had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef Marrije het volgende:
Hier ook het autoshirt binnen dml, ik vind m wel heel anders als op t plaatje.
Tussen de 10 en 30 dagen zeggen ze zelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Sandous het volgende:
Dml thnxx, ben benieuwd. Hoelang duurt dat, week of twee ofso?
nee een andere, apart blauw in prima staat ook beetje rib? of heb ik gewoon niet op die knieen gelet? anyway, prachtig ding! en die met rode koordjes, man als ik die een maat groter kan vinden danquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die met die versleten knieën? Die is prachtig en lekker gevoerd maar helaas mee gekropen al door Puck.
Die met rode koordjes had ik in een korte broek versie voor deze zomer. Maar die was zo lang. Die kan volgende zomer ook nog wel mee geloof ik.
Pyjamapakken en kik kid pak mogen trouwens ook naar Lex vertrekken met pijn in mijn hart.
Ooooh Lizzepopje <3 wat een leuke dingetjes! En dat groene mutsjequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:03 schreef oeke het volgende:
Oh, dat lijken me hele lekkere jasjes KD! Voor deze winter heb ik geen winterjasje gekocht voor Liz, want die brengt ze wrs toch meestal in de doek door. En ik heb nog 1 of 2 skipakken liggen van Ko voor het geval dat.
Nog bedankt voor de Zeemantip, de appeltjesvariant van de romper vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
De paddestoeltjes wil ik eigenlijk ook nog, maar hadden ze niet meer in de juiste maat, dus ik zoek nog even verder.
[ afbeelding ]
Bij de Wibra nog een mooie kleur broek gevonden voor de peuter en bij de Hema de sterretjesromper voor mijn meisje meegenomen.
En een heel fijn elfenmutsje van groene wol gekocht, daar ben ik helemaal vlieft op, het was dan ook de duurste aankoop.
Gisteravond nog 3 paar beenwarmers gescoord via Ebay, en mijn meisje is klaar voor de winter.
Nummer 13, 15 en 16 met lieveheersbeestjes.
[ afbeelding ]
Leuk ! thx !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef oeke het volgende:
Kleinzusje, ik heb hem gekocht bij de Zaailing in Amsterdam. Maar BabyNatura heeft hem ook.
In de uitverkoop en in het rood. Een klein maatje.
Prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef oeke het volgende:
Yup! Ze hebben veel kleurtjes liggen.
En sowieso, deze collectie hebben ze ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het, ik wil het!
Maar het is een beetje te duur voor mij helaas.
Oh oeke, je wordt gek............................. zodemieters wat prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Oja, dat kan inderdaad ook, ik was al aan het kijken voor breipatronen.
Lekker zelf proberen te breien.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Goh... lijstje komt me bekend voor: http://mobiel.viva.nl/for(...)a940e75d4bcd72e513bf
Mwhihi ben jij nijnepijn daar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]Schaamteloos van hier gepikt!
Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
Leuk! EN You've ordered the right size dame! 4FF valt redelijk klein, mijn dame is een 74/80 en 86/92 zit haar helemaal goed! We willen nu natuurlijk wel een foto zien :-). Jammer was dat de bijpassende legging niet meer voorradig was. Die is er zo mooi bij!quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Nevertheless. het volgende:
[..]
Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knapquote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Rienk is 95 cm, moet ik dan 92 of toch maar 98 gaan kopen?
Ja, Maar Rienk is zo smal, het past allemaal prima, het begint alleen nu te trekken bij de mouwen en uiteindes van de pijpen. Straks eens kijken in de kast wat ik aan 98 in huis hebquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knap
Dyon is ook zoiets en heeft al even maat 98. Qua broeken is hij net overgegaan naar 98.
Naar zoiets ben ik al een tijdje aan het zoeken!! Vertel vertel, waar kun je die kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
een paar voor Elin en een paar voor lex
duuuur, niet normaal, samen 7,00
Ohquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Lamb!
en sproet, kruidvat
Zowel jas als gympen staan leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Lamb!
en sproet, kruidvat
Tof wiefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga vanmiddag even kijken voor DML en Gerb.
Dank voor.de.reviewquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Marrije het volgende:
De dino onderbroeken, 4-5 jaar, zijn 23 cm breed. En superleuk!!
En het appelpakjeIs gewoon mooi stevig katoen, niet dik, maar ook niet flut.
Maat 6-12 mnd is 61 cm van bovenkant schouder tot onderkant broekspijp.
En ongeveer 36 cm van bovenkant hals tot kruis.
Appelpakje maat 12-18 mnd is 64 cm van bovenkant schouder tot onderkant broekspijp en ongeveer 38 cm van hals tot kruis. Dat scheelt dus niet zo heel veel met maat 6-12 mnd.
Mijn dochter is over een paar dagen 6 mnd, was gisteren bij het cb 68 cm en past het pakje 6-12 maandValt mooi op de schouders, armlengte ook mooi, niet precies pas, mooi wat ruim en bij de benen ook mooi ruim. Helemaal blij mee
![]()
Supersnelle levering zeg!
Waar was dat ook alweer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dank voor.de.review![]()
Hij is ook hierheen onderweg (nou ja bestelling is geplaatst)
Ze hebben zich wel heel erg laten inspireren door andere merkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://stores.ebay.co.uk/vaenait
het is maar goed dat ik niet zwanger ben... ik zou serieus ongeveer elk plaatje geklikt en besteld hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jup letterlijk gejatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ze hebben zich wel heel erg laten inspireren door andere merkenik herken heel veel boden, letterlijk dezelfde prints
Boden voor Koreaanse prijzen dusquote:
Verschilt van niks tot 1,25 pond ongeveer wat ik gezien heb bij de bestellingen die ik gedaan heb voor een aantal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Boden voor Koreaanse prijzen dus![]()
Bodem heeft de laatste tijd goed aan mij verdiend dus misschien ga ik toch maar wat shirts bestellen. Ik kan de verzendkosten alleen zo snel niet vinden. Iemand?
En betalen met cc zeker? Even kijken hoe ik die meneer ontfutsel... Ik heb vandaag al ehm... enkele dingen gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Verschilt van niks tot 1,25 pond ongeveer wat ik gezien heb bij de bestellingen die ik gedaan heb voor een aantal.
paypalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En betalen met cc zeker? Even kijken hoe ik die meneer ontfutsel... Ik heb vandaag al ehm... enkele dingen gekocht
Merci!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja de lengte staat bij de beschrijving in inches. 1 inch is 2,54cm dus reken maar om.
Hoewel de lengte vrij kort is, lijkt ie best een stuk langer dan de jumpsuitjes die ik hier al had liggen in maat 56-62. Dus denk dat t idd wel even duurt! Vooral het lijfje lijkt best lang!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Mineola het volgende:
Nee nog niet binnen maar hoopte er al wel op, ben heeeeeeel benieuwd! Ik heb uiteindelijk dezelfde als jij besteld Spees, ook die 6-12. Hopelijk groeit hij er niet al te gek snel uit...
Aziatische pakjes zijn trouwens echt anders van maat. Ik heb een paar dingen uit Thailand/Maleisië en de armen en benen zijn even lang als NL maar de romp is veel breder. Stelletje Michelin-kinders daar!
KD stuur me maar een pm met wat je wilt hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
mocht er iemand gaan bestellen, ik heb geen paypal..dus als ik mag meebestellen dan heel graag
Welke maat heb jij genomen voor de pj's?quote:
Hier bleken ze ook 'maar' met 50% korting te zijn, 70% was op textiel. Heb er dus ook 3,- voor moeten betalenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt voor de Bambino sterren schoenen tip, ik heb ze!Niet zo goedkoop als bij Meimeltje, moest er wel 3 hele euro's voor neertellen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef miss_sly het volgende:
De mooie DPAM jas is door S zomaar alsnog afgekeurdik hoop hem nog te kunnen pluggen, en anders moeten we alsnog o zoek naar een nieuwe jas. Ze krijgt wel heel erg een mening
Gewoon een echte meid dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef miss_sly het volgende:
Ze ging vandaag niet mee. Ze had hem aan, maar ze bleef huilen, mouwen te lang, touwtjes niet mooi, geen fijne jas: die moest uit! En ik had echt niet gezegd dat ze wel een andere krijgt, hoor!
6-7 had even converters (lbs en inch) van t internet getrokken, en in die maat kan elin nogwel. voor lex 2-3quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Welke maat heb jij genomen voor de pj's?
bij elkaarwas t geloof ik 34 euroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
KD, erg leuke pyjama's!
Wat ben je nou inc verzendkosten kwijt voor 4 pyjama's als ik het vragen mag?
Daar lijkt het wel opquote:
Groot gelijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op
Een eventuele nieuwe jas zoekt ze maar mooi zelf mee uit
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmmmm dan twijfel ik dus wat O. moet hebben...
6/7 is te groot als Elin ze past..
Maar Anne met 4/5? Dan gok ik dat die weer te klein is voor O?
Of valt deze dan groot voor Anne denk je Fannetje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb deze besteld in maat 4-5Y
[ afbeelding ]
Ja, dat is vind ik ook heel fijn aan die shirts. Dan maakt het ook niet uit dat het net wat te lang is zo'n mouw. Mooi voor meteen en op de groei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo, kinderbijslag rijker (en ondertussen ook weer armer) heb ik wat boden- en lindexspul aangeschaft.
En ik ben echt zo weg van de lindexlongsleeves voor mijn zoon.![]()
Dees bijfvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En toevallig hebben alldrie de shirts zo'n net wat strakker boordje onderaan de mouwen. Heel fijn.
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar een baby stroop je de mouwen toch nog niet op?
Ik vind hem geweldig![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Marrije het volgende:
Onderweg naar mij(n dochter)![]()
[ afbeelding ]
Moonkids. Ik heb hem ook in het rood. Dit is maat 92. Nog iets te lang gelukkig. Kunnen we er nog even mee door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:32 schreef bitterend het volgende:
Wat een gave pakje!!! waar issie van? <3
staat m leuheukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och voor de verandering is het slechts een paar klikken op internet en geen pakketjes zelf versturen. Scheelt een hele hoop!
![]()
[ afbeelding ]
Hier nog niet...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog meer ebay pakketjes aangekomen? Mineola, Sandous? Dan kan ik feedback geven op Ebay.
oh, die pakken zijn ook fijn. Heb ze met korte mouwen. Ze zijn er echt uit alsof ze heel lekker zitten en het staat heel stoer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Marrije het volgende:
Onderweg naar mij(n dochter)![]()
[ afbeelding ]
Zelfde hier, van de week eens gebeld en er was vertraging, maar het zou zeker deze week nog bezorgd worden, maar er staat nogsteeds niks bij de t&t. Zou bijna zeggen hou het maar!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
H&M wordt ook steeds debieler. Mijn pakketje staat al 5! dagen aangemeld maar er gebeurt maar niks![]()
Maar mijn moonkids bestelling is wel binnen![]()
Zijn er nog meer ebay pakketjes aangekomen? Mineola, Sandous? Dan kan ik feedback geven op Ebay.
Het kan tot 30 dagen duren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hier nog niet...Wilde het je maandag laten weten als ik dan nog niks had dus je bent me net voor.
Geen idee hoe lang de leveringsduur is overigens, dus misschien ben ik al veel te vroeg in afwachting.
ik kreeg vrijdag een brief binnen dat ze mn pakket retour gekregen hadden of ik even 4 euro 90 wilde betalen.. nooit een pakket gehad, was nu 3 weken na bestelling.. ff gebeld, was waarschijnlijk bij de post retour gekomen ivm beschadigd pakket..quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zelfde hier, van de week eens gebeld en er was vertraging, maar het zou zeker deze week nog bezorgd worden, maar er staat nogsteeds niks bij de t&t. Zou bijna zeggen hou het maar!
Die eBay link is wel heel erg leuk *twijfel*
Oohh, zo lief! Rood staat hem geweldig ook (en die romperquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Inca ik ken de pakjes van Stef!Daarom wist ik dat ze goed zouden staan
De rode die je beschrijft heb ik in 98 liggen.
Deze combi met een lindex romper heeft hij vandaag aan maar hij wilde niet poseren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |