Ooooh Lizzepopje <3 wat een leuke dingetjes! En dat groene mutsjequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:03 schreef oeke het volgende:
Oh, dat lijken me hele lekkere jasjes KD! Voor deze winter heb ik geen winterjasje gekocht voor Liz, want die brengt ze wrs toch meestal in de doek door. En ik heb nog 1 of 2 skipakken liggen van Ko voor het geval dat.
Nog bedankt voor de Zeemantip, de appeltjesvariant van de romper vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
De paddestoeltjes wil ik eigenlijk ook nog, maar hadden ze niet meer in de juiste maat, dus ik zoek nog even verder.
[ afbeelding ]
Bij de Wibra nog een mooie kleur broek gevonden voor de peuter en bij de Hema de sterretjesromper voor mijn meisje meegenomen.
En een heel fijn elfenmutsje van groene wol gekocht, daar ben ik helemaal vlieft op, het was dan ook de duurste aankoop.
Gisteravond nog 3 paar beenwarmers gescoord via Ebay, en mijn meisje is klaar voor de winter.
Nummer 13, 15 en 16 met lieveheersbeestjes.
[ afbeelding ]
Leuk ! thx !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef oeke het volgende:
Kleinzusje, ik heb hem gekocht bij de Zaailing in Amsterdam. Maar BabyNatura heeft hem ook.
In de uitverkoop en in het rood. Een klein maatje.
Prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef oeke het volgende:
Yup! Ze hebben veel kleurtjes liggen.
En sowieso, deze collectie hebben ze ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het, ik wil het!
Maar het is een beetje te duur voor mij helaas.
Oh oeke, je wordt gek............................. zodemieters wat prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Oja, dat kan inderdaad ook, ik was al aan het kijken voor breipatronen.
Lekker zelf proberen te breien.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Goh... lijstje komt me bekend voor: http://mobiel.viva.nl/for(...)a940e75d4bcd72e513bf
Mwhihi ben jij nijnepijn daar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]Schaamteloos van hier gepikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |