Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
Leuk! EN You've ordered the right size dame! 4FF valt redelijk klein, mijn dame is een 74/80 en 86/92 zit haar helemaal goed! We willen nu natuurlijk wel een foto zien :-). Jammer was dat de bijpassende legging niet meer voorradig was. Die is er zo mooi bij!quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Nevertheless. het volgende:
[..]
Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knapquote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Rienk is 95 cm, moet ik dan 92 of toch maar 98 gaan kopen?
Ja, Maar Rienk is zo smal, het past allemaal prima, het begint alleen nu te trekken bij de mouwen en uiteindes van de pijpen. Straks eens kijken in de kast wat ik aan 98 in huis hebquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knap
Dyon is ook zoiets en heeft al even maat 98. Qua broeken is hij net overgegaan naar 98.
Naar zoiets ben ik al een tijdje aan het zoeken!! Vertel vertel, waar kun je die kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
een paar voor Elin en een paar voor lex
duuuur, niet normaal, samen 7,00
Ohquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Lamb!
en sproet, kruidvat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |