Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Nevertheless. het volgende:
Mijn meisje wordt in november 1 jaar en ben heeeeeeeeel erg op zoek naar een verjaardagsoutfit maar kan niet echt wat vinden. Of ik vind het niet bijzonder genoeg of ik heb geen flauw idee hoe ik het moet combineren..Ben wel van de jurkjes/shortjes/rokjes met een maillot maar wat?
Iemand ideeën? Oh en geen lichtroze, meisje is rossig en dat vind ik niet zo'n mooie combi..
Heb je de jas besteld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zal ik t maar gewoon doen dan? k twijfel zo omdat er nog veel meer jassen komen eerdaags, maar ik vind m wel heel erg leuk
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We hopen dat je veel plezier van je aankoop zult hebben.
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
ohhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had t van de week ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel weer even genoeg toch
hahaha jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef becky27 het volgende:
wow rebel angel, veeeeeeel, en nu alles verstoppen?
Dat gaat niet, want ze is met haar vader op stap. Bestemming geheimquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staat. Mijn blonde prulleke overigens ook!
Ja ik baalde dat hij er niet meer in 122 was...quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh die felle blauwe broek stond ook nog op mijn wensenlijstje Meimel![]()
Ik ook in maat 122quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de felblauwe van de H&M uiteindelijk besteld want goedkopermaar die moet nog bezorgd worden.
Ja ik vond de kleuren ook niet helemaal wat ik er van verwacht had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef Marrije het volgende:
Hier ook het autoshirt binnen dml, ik vind m wel heel anders als op t plaatje.
Tussen de 10 en 30 dagen zeggen ze zelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Sandous het volgende:
Dml thnxx, ben benieuwd. Hoelang duurt dat, week of twee ofso?
nee een andere, apart blauw in prima staat ook beetje rib? of heb ik gewoon niet op die knieen gelet? anyway, prachtig ding! en die met rode koordjes, man als ik die een maat groter kan vinden danquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die met die versleten knieën? Die is prachtig en lekker gevoerd maar helaas mee gekropen al door Puck.
Die met rode koordjes had ik in een korte broek versie voor deze zomer. Maar die was zo lang. Die kan volgende zomer ook nog wel mee geloof ik.
Pyjamapakken en kik kid pak mogen trouwens ook naar Lex vertrekken met pijn in mijn hart.
Ooooh Lizzepopje <3 wat een leuke dingetjes! En dat groene mutsjequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:03 schreef oeke het volgende:
Oh, dat lijken me hele lekkere jasjes KD! Voor deze winter heb ik geen winterjasje gekocht voor Liz, want die brengt ze wrs toch meestal in de doek door. En ik heb nog 1 of 2 skipakken liggen van Ko voor het geval dat.
Nog bedankt voor de Zeemantip, de appeltjesvariant van de romper vond ik ook erg leuk!
[ afbeelding ]
De paddestoeltjes wil ik eigenlijk ook nog, maar hadden ze niet meer in de juiste maat, dus ik zoek nog even verder.
[ afbeelding ]
Bij de Wibra nog een mooie kleur broek gevonden voor de peuter en bij de Hema de sterretjesromper voor mijn meisje meegenomen.
En een heel fijn elfenmutsje van groene wol gekocht, daar ben ik helemaal vlieft op, het was dan ook de duurste aankoop.
Gisteravond nog 3 paar beenwarmers gescoord via Ebay, en mijn meisje is klaar voor de winter.
Nummer 13, 15 en 16 met lieveheersbeestjes.
[ afbeelding ]
Leuk ! thx !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:11 schreef oeke het volgende:
Kleinzusje, ik heb hem gekocht bij de Zaailing in Amsterdam. Maar BabyNatura heeft hem ook.
In de uitverkoop en in het rood. Een klein maatje.
Prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef oeke het volgende:
Yup! Ze hebben veel kleurtjes liggen.
En sowieso, deze collectie hebben ze ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het, ik wil het!
Maar het is een beetje te duur voor mij helaas.
Oh oeke, je wordt gek............................. zodemieters wat prachtig !quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Oja, dat kan inderdaad ook, ik was al aan het kijken voor breipatronen.
Lekker zelf proberen te breien.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Goh... lijstje komt me bekend voor: http://mobiel.viva.nl/for(...)a940e75d4bcd72e513bf
Mwhihi ben jij nijnepijn daar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]Schaamteloos van hier gepikt!
Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
Leuk! EN You've ordered the right size dame! 4FF valt redelijk klein, mijn dame is een 74/80 en 86/92 zit haar helemaal goed! We willen nu natuurlijk wel een foto zien :-). Jammer was dat de bijpassende legging niet meer voorradig was. Die is er zo mooi bij!quote:Op zondag 30 september 2012 12:29 schreef Nevertheless. het volgende:
[..]
Ooooh ik heb direct bestelt wat een prachtig jurkje! Weet alleen niet of deze gaat passen, ze zit nu in maatje 80. en Dit was 86/92. Iemand enig idee hoe 4ff valt?
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knapquote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Rienk is 95 cm, moet ik dan 92 of toch maar 98 gaan kopen?
Ja, Maar Rienk is zo smal, het past allemaal prima, het begint alleen nu te trekken bij de mouwen en uiteindes van de pijpen. Straks eens kijken in de kast wat ik aan 98 in huis hebquote:Op zondag 30 september 2012 15:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als jij Rienk nog in 92 gepropt krijgt met die lengte vind ik dat heel knap
Dyon is ook zoiets en heeft al even maat 98. Qua broeken is hij net overgegaan naar 98.
Naar zoiets ben ik al een tijdje aan het zoeken!! Vertel vertel, waar kun je die kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
een paar voor Elin en een paar voor lex
duuuur, niet normaal, samen 7,00
Ohquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Lamb!
en sproet, kruidvat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |