Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Nevertheless. het volgende:
Mijn meisje wordt in november 1 jaar en ben heeeeeeeeel erg op zoek naar een verjaardagsoutfit maar kan niet echt wat vinden. Of ik vind het niet bijzonder genoeg of ik heb geen flauw idee hoe ik het moet combineren..Ben wel van de jurkjes/shortjes/rokjes met een maillot maar wat?
Iemand ideeën? Oh en geen lichtroze, meisje is rossig en dat vind ik niet zo'n mooie combi..
Heb je de jas besteld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zal ik t maar gewoon doen dan? k twijfel zo omdat er nog veel meer jassen komen eerdaags, maar ik vind m wel heel erg leuk
Dat hoop ik ook voor jequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We hopen dat je veel plezier van je aankoop zult hebben.
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze kleuren moeten wel haast geweldig staan bij d'r rossige haar(er zit wel rose in, maar doordat ie met bruin begint bovenaan is dat denk ik geen probleem):
[ afbeelding ]
ohhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had t van de week ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Isabeau heeft hem vandaag aan met een bruine maillot en een lichtgele speld in dr haar. Superjurkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel weer even genoeg toch
hahaha jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef becky27 het volgende:
wow rebel angel, veeeeeeel, en nu alles verstoppen?
Dat gaat niet, want ze is met haar vader op stap. Bestemming geheimquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken, kan Nevertheless zien dat het rossige meisjes geweldig staat. Mijn blonde prulleke overigens ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |