Vind je zoiets leuk?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:12 schreef Keshet het volgende:
Hou op met 't posten van allemaal dingen die ik wil hebben.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef kleinzusje het volgende:
oh die mutsjes !![]()
linkje please ..................
WE?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Lamb29 het volgende:
Toevallig net zara aangeslingerd maar helaas is dat het niet helemaal...En zelf maken doe ik dat arme kind niet aan
Niet op de site.. Ga van de week wel even in de stad kijken daar...quote:
bij mij ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Juud79 het volgende:
Die kortingscode doet het bij mij niet bij Goedvantoen...
Hahaha, ik heb op de blauwe trui en schoenen na gister precies t zelfde besteld voor mijn kleine meneer <3quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
winterinkopen aan t doen voor Laks
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef GvT het volgende:
Dames, ik heb de kortingscode tijdelijk op non-actief geplaatst... er werd te veel misbruik van gemaakt zoals het hier en elders rondgebrieft wordtDat is nooit de bedoeling geweest!
Wordt fan op facebook, er komt wel een andere leuke actie aan vanavond
precíes. Wordt er verdorie massaal gebruik gemaakt van je actie!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef octopussy het volgende:
Die verdomde sociale media ook tegenwoordig. Tuig is het!
mmmm dan moet je ook niet zo veel flyers verspreiden. Kortingscodes worden gedeeld op internet, dat is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef GvT het volgende:
Dames, ik heb de kortingscode tijdelijk op non-actief geplaatst... er werd te veel misbruik van gemaakt zoals het hier en elders rondgebrieft wordtDat is nooit de bedoeling geweest!
Wordt fan op facebook, er komt wel een andere leuke actie aan vanavond
Thx !quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hier vind je de mutsjes, op ebay. 6 pond, geen verzendkosten, top rated seller
Je kan het ook koppelen aan je betaalrekening. Dan duurt het een paar dagen, omdat er 2 (dacht ik) bedragen worden afgeschreven en dan moet je doorgeven welke bedragen dat zijn. En dan is ie gekoppeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
Snap alleen niks van die paypalGister een acount aangemaakt en nu vragen ze om een creditcard. Maar die heb ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 26-09-2012 11:23:40 ]
Oh, was ik vergeten! Heb er een linkje van gemaakt!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Plaats ook even de link naar de store dan Spees want ze zijn leuk!
Nog in basket. Heb dat mutsje los kunnen betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedoel je dat ze nog in je Basket zitten, of dat je ze er al bij hebt besteld en ze wil annuleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |