6-7 had even converters (lbs en inch) van t internet getrokken, en in die maat kan elin nogwel. voor lex 2-3quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Welke maat heb jij genomen voor de pj's?
bij elkaarwas t geloof ik 34 euroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
KD, erg leuke pyjama's!
Wat ben je nou inc verzendkosten kwijt voor 4 pyjama's als ik het vragen mag?
Daar lijkt het wel opquote:
Groot gelijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op
Een eventuele nieuwe jas zoekt ze maar mooi zelf mee uit
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmmmm dan twijfel ik dus wat O. moet hebben...
6/7 is te groot als Elin ze past..
Maar Anne met 4/5? Dan gok ik dat die weer te klein is voor O?
Of valt deze dan groot voor Anne denk je Fannetje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb deze besteld in maat 4-5Y
[ afbeelding ]
Ja, dat is vind ik ook heel fijn aan die shirts. Dan maakt het ook niet uit dat het net wat te lang is zo'n mouw. Mooi voor meteen en op de groei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zo, kinderbijslag rijker (en ondertussen ook weer armer) heb ik wat boden- en lindexspul aangeschaft.
En ik ben echt zo weg van de lindexlongsleeves voor mijn zoon.![]()
Dees bijfvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En toevallig hebben alldrie de shirts zo'n net wat strakker boordje onderaan de mouwen. Heel fijn.
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar een baby stroop je de mouwen toch nog niet op?
Ik vind hem geweldig![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Marrije het volgende:
Onderweg naar mij(n dochter)![]()
[ afbeelding ]
Moonkids. Ik heb hem ook in het rood. Dit is maat 92. Nog iets te lang gelukkig. Kunnen we er nog even mee door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:32 schreef bitterend het volgende:
Wat een gave pakje!!! waar issie van? <3
staat m leuheukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och voor de verandering is het slechts een paar klikken op internet en geen pakketjes zelf versturen. Scheelt een hele hoop!
![]()
[ afbeelding ]
Hier nog niet...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er nog meer ebay pakketjes aangekomen? Mineola, Sandous? Dan kan ik feedback geven op Ebay.
oh, die pakken zijn ook fijn. Heb ze met korte mouwen. Ze zijn er echt uit alsof ze heel lekker zitten en het staat heel stoer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Marrije het volgende:
Onderweg naar mij(n dochter)![]()
[ afbeelding ]
Zelfde hier, van de week eens gebeld en er was vertraging, maar het zou zeker deze week nog bezorgd worden, maar er staat nogsteeds niks bij de t&t. Zou bijna zeggen hou het maar!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
H&M wordt ook steeds debieler. Mijn pakketje staat al 5! dagen aangemeld maar er gebeurt maar niks![]()
Maar mijn moonkids bestelling is wel binnen![]()
Zijn er nog meer ebay pakketjes aangekomen? Mineola, Sandous? Dan kan ik feedback geven op Ebay.
Het kan tot 30 dagen duren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hier nog niet...Wilde het je maandag laten weten als ik dan nog niks had dus je bent me net voor.
Geen idee hoe lang de leveringsduur is overigens, dus misschien ben ik al veel te vroeg in afwachting.
ik kreeg vrijdag een brief binnen dat ze mn pakket retour gekregen hadden of ik even 4 euro 90 wilde betalen.. nooit een pakket gehad, was nu 3 weken na bestelling.. ff gebeld, was waarschijnlijk bij de post retour gekomen ivm beschadigd pakket..quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zelfde hier, van de week eens gebeld en er was vertraging, maar het zou zeker deze week nog bezorgd worden, maar er staat nogsteeds niks bij de t&t. Zou bijna zeggen hou het maar!
Die eBay link is wel heel erg leuk *twijfel*
Oohh, zo lief! Rood staat hem geweldig ook (en die romperquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Inca ik ken de pakjes van Stef!Daarom wist ik dat ze goed zouden staan
De rode die je beschrijft heb ik in 98 liggen.
Deze combi met een lindex romper heeft hij vandaag aan maar hij wilde niet poseren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |