Zowel jas als gympen staan leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk Lamb!
en sproet, kruidvat
Tof wiefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga vanmiddag even kijken voor DML en Gerb.
Dank voor.de.reviewquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Marrije het volgende:
De dino onderbroeken, 4-5 jaar, zijn 23 cm breed. En superleuk!!
En het appelpakjeIs gewoon mooi stevig katoen, niet dik, maar ook niet flut.
Maat 6-12 mnd is 61 cm van bovenkant schouder tot onderkant broekspijp.
En ongeveer 36 cm van bovenkant hals tot kruis.
Appelpakje maat 12-18 mnd is 64 cm van bovenkant schouder tot onderkant broekspijp en ongeveer 38 cm van hals tot kruis. Dat scheelt dus niet zo heel veel met maat 6-12 mnd.
Mijn dochter is over een paar dagen 6 mnd, was gisteren bij het cb 68 cm en past het pakje 6-12 maandValt mooi op de schouders, armlengte ook mooi, niet precies pas, mooi wat ruim en bij de benen ook mooi ruim. Helemaal blij mee
![]()
Supersnelle levering zeg!
Waar was dat ook alweer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dank voor.de.review![]()
Hij is ook hierheen onderweg (nou ja bestelling is geplaatst)
Ze hebben zich wel heel erg laten inspireren door andere merkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://stores.ebay.co.uk/vaenait
het is maar goed dat ik niet zwanger ben... ik zou serieus ongeveer elk plaatje geklikt en besteld hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jup letterlijk gejatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ze hebben zich wel heel erg laten inspireren door andere merkenik herken heel veel boden, letterlijk dezelfde prints
Boden voor Koreaanse prijzen dusquote:
Verschilt van niks tot 1,25 pond ongeveer wat ik gezien heb bij de bestellingen die ik gedaan heb voor een aantal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Boden voor Koreaanse prijzen dus![]()
Bodem heeft de laatste tijd goed aan mij verdiend dus misschien ga ik toch maar wat shirts bestellen. Ik kan de verzendkosten alleen zo snel niet vinden. Iemand?
En betalen met cc zeker? Even kijken hoe ik die meneer ontfutsel... Ik heb vandaag al ehm... enkele dingen gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Verschilt van niks tot 1,25 pond ongeveer wat ik gezien heb bij de bestellingen die ik gedaan heb voor een aantal.
paypalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En betalen met cc zeker? Even kijken hoe ik die meneer ontfutsel... Ik heb vandaag al ehm... enkele dingen gekocht
Merci!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja de lengte staat bij de beschrijving in inches. 1 inch is 2,54cm dus reken maar om.
Hoewel de lengte vrij kort is, lijkt ie best een stuk langer dan de jumpsuitjes die ik hier al had liggen in maat 56-62. Dus denk dat t idd wel even duurt! Vooral het lijfje lijkt best lang!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Mineola het volgende:
Nee nog niet binnen maar hoopte er al wel op, ben heeeeeeel benieuwd! Ik heb uiteindelijk dezelfde als jij besteld Spees, ook die 6-12. Hopelijk groeit hij er niet al te gek snel uit...
Aziatische pakjes zijn trouwens echt anders van maat. Ik heb een paar dingen uit Thailand/Maleisië en de armen en benen zijn even lang als NL maar de romp is veel breder. Stelletje Michelin-kinders daar!
KD stuur me maar een pm met wat je wilt hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
mocht er iemand gaan bestellen, ik heb geen paypal..dus als ik mag meebestellen dan heel graag
Welke maat heb jij genomen voor de pj's?quote:
Hier bleken ze ook 'maar' met 50% korting te zijn, 70% was op textiel. Heb er dus ook 3,- voor moeten betalenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt voor de Bambino sterren schoenen tip, ik heb ze!Niet zo goedkoop als bij Meimeltje, moest er wel 3 hele euro's voor neertellen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef miss_sly het volgende:
De mooie DPAM jas is door S zomaar alsnog afgekeurdik hoop hem nog te kunnen pluggen, en anders moeten we alsnog o zoek naar een nieuwe jas. Ze krijgt wel heel erg een mening
Gewoon een echte meid dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef miss_sly het volgende:
Ze ging vandaag niet mee. Ze had hem aan, maar ze bleef huilen, mouwen te lang, touwtjes niet mooi, geen fijne jas: die moest uit! En ik had echt niet gezegd dat ze wel een andere krijgt, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |