Neen, faalkipje van mequote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Joysa het volgende:
Jammer van die fout in de tt..
het is in Ehv
Bij niemand thuis, gewoon in Leiden.quote:
Hij is leuk. Maar het is de 5de.quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij niemand thuis, gewoon in Leiden.
Tevens de OP even aangepast.
Het is laat he.quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is leuk. Maar het is de 5de.
Maar wij niet.quote:
Nee hoor, maar een.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Er zijn dus 3 meetings in de maak?
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingquote:
Die andere twee ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingen dan nog deze en dan nog een andere meeting in Amsterdam
Die eetmeet en die in Amsterdam zeggen me nietsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingen dan nog deze en dan nog een andere meeting in Amsterdam
Ja dat zijn ook andere topics he, ik date niet online en ik ben nog lang geen 25.quote:
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.quote:
Oke ja ik ga alleen naar die meet met dat eten bij iemand thuis denk ik dus ja. Begrijp je wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.
Ik zit liever in een kroeg of zo waar je nog met elkaar kunt praten en zo
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugdequote:
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugde
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al meequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?
Ach zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al mee![]()
Daarna, ligt iedereen op apegapen
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleidenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach zo.
Kom jij ook naar de meet? Of ben je hier toevallig?
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleiden
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).
En hoezo lurken? Post gewoon gezellig mee joh
Ach, je bent een oudgediende!quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is geblevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je bent een oudgediende!
Hoi, ik ben Koffie
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is gebleven
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
Duke, jwz.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?
Yay!quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik wil mijn nest alweer in.quote:
En wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef Faxie het volgende:
Ik kruip er zo weer in![]()
Moest er vroeg uit voor de dokter, maar kan nu weer terug
Hij vermoedde dat de boel gewoon opgerekt was. Maar voor de zekerheid moest ik foto's laten maken. Naar het ziekenhuis gegaan dus, en d'r was niks gebroken in ieder geval.quote:
Ja idd, wel typischquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat is altijd zo, loop je twee weken pijn te lijden en net als je naar de dokter gaat, is het ineens een stuk minder.
Eh, ik kom soms langs sinds twee weken ofzo? Ik wist eerst niet eens dat deze SC er wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
Sinds weanneer zit jij in deze sc cherry?
Toen was ik er niet voor de ontgroening.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, ik kom soms langs sinds twee weken ofzo? Ik wist eerst niet eens dat deze SC er wasIk heb die hele splitsing gemist.
Ja ik ga ook eens op vakantie, alles overhoop gehaaldquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen was ik er niet voor de ontgroening.
CL kwam altijd al langs voor de samenvoeging in de Singlesquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
Sinds weanneer zit jij in deze sc cherry?
Ik was niet op vakantie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ga ook eens op vakantie, alles overhoop gehaald
Het was niet hetzelfde zonder jou.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie.
Alleen een verplichte "ophoeren van fok" vakantie.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet hetzelfde zonder jou.
Wat had je gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie.
Alleen een verplichte "ophoeren van fok" vakantie.
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden op het forum.
Neuh, pas sinds de Dictator bang is dat zijn gezag ondermijnt wordt.quote:
quote:
Mijn berichten zijn weggehaald door mods.quote:
Mag CL doen.quote:
Ahaquote:
Zou ik ook zeggen als ik CL op facebook had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Mensen die twi niet op fb hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die twi niet op fb hebben.
Zo betrouwbaar is hij nou eenmaal. Hij is alles wat de NS niet is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mij heeft hij nooit geadd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mensen die CL niet stiekem op FB hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent allergisch voor FB.
En Mur, is dat zo? Zou ik CL op FB moeten hebben?
Vind ik leuk.quote:
ZOooo leuk die plaatjes van CLquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
Ga dan maar gewoon door met het posten hoe leuk de plaatjes zijn die CherryLips op Facebook plaatst, Peurac.Ofzo.
Hoi, ben er weerquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
TWIIIIHIIIII
ik verveel me en jij moet wat verzinnen.
Zaaiquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
TWIIIIHIIIII
Nee, ik zit op school.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Heloef
Zit je mobiel?
quote:
Ik verveel me, het werk wil niet lukken.quote:
Vaag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik verveel me, het werk wil niet lukken.![]()
Mijn CAT motion layer wil niet stoppen op de frame waar hij dat moet doen zonder wazige reacties te geven in de paar frames daarvoor.
wordt postbode!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
TWIIIIHIIIII
Ik doe geen fotobewerking.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaag.
Ik heb eens fotobewerking geprobeerd, maar tis niet mijn ding
Heb je nog last van blauwe schermen gehad ondertussen?
Edit:Ik heb m'n mond verbrand
DM.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik er geen verstand van heb![]()
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
nu hebben we haar weggejaagd
Welke leeuw?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In het hol van de leeuw!
Ik ben niet welkom?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee geintje, wees welkom!
quote:
quote:
quote:
Vraag me af of het dan nog zin heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik heb pics nodig om je welkomheid te beoordelen.
Is het zo'n drama?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag me af of het dan nog zin heeft.
Ik had ook niet gedacht dat je ooit iemand zou kunnen vinden die goddelijkere billen had dan ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is niet gewend mij te delen.
Troost je, dat is niet zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat je ooit iemand zou kunnen vinden die goddelijkere billen had dan ik.
Geef me 10 minuten ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij komt ook?
Met mij heb je maar 2 minuten nodig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef me 10 minuten ...
Maar idd, ik ben er ook. Met jouw goedkeuring ofcourse.
Was niet mijn idee, was idee van Kaneel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij heb je maar 2 minuten nodig.
Vertel dan eens wat over jezelf, wie ben je, en hoe kwam je op het idee om mee te gaan?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Was niet mijn idee, was idee van Kaneel.Vrijwillig zou ik dit nooit doen.
Wat kan ik doen om t goed te maken?quote:
Ik betwijfel ten zeerste of er nog wel een mogelijkheid bestaat om dit nog goed te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om t goed te maken?
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er nog wel een mogelijkheid bestaat om dit nog goed te maken.
Zo kleinzerig is hij niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.
I know you like me ...quote:
Oew, jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo kleinzerig is hij niet.
Hij vindt een beetje pijn anders best fijn. Dan houdt hij het langer vol ook.
Nu heb je spijt van je daden he!quote:
Kinky. I'd like to see that.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Mur en ik kennen elkander door en door.
Hoeft niet, ik kijk en sop wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb je spijt van je daden he!
Maar nu is het al te laat, gij zult mijn edele bilpartij niet betasten!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, dan kan je ze net zo goed betasten. Maar niet meer stom doen dan hoor!
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?quote:
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijnquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nog niet naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet naar de dokter geweest?
En lig je nu in bed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meerquote:
Nouja, sterkte dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Je hebt geen laptop meer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meer
Ik heb net geprobeerd naar buiten te gaan maar dat ging niet.
Die had ik toch laten vallen vorige weekquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen laptop meer?![]()
Wtf gebeurt er nu allemaal met jou Loka!
Sukkeltje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had ik toch laten vallen vorige week
Je bent verzekerd voor klunzigheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?
Opmerkelijk.
Dus nu ga je over kaneel heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.
Tegen ongevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleverenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!![]()
Met alle liefde.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen ongevallen
Mijn moeder kreeg zelfs een keer een broek met een chloorvlek erin vergoed
[..]
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleveren
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?quote:
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?
Snap ik, ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Doe maar in DMquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.quote:
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.
Ik denk veel te veel na.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!
Ik lees wel lieveschat.quote:
Verkeerde link gegeven, maar copy-paste helpt.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees wel lieveschat.Hier een pic:
Wat lees je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje oude foto, dit kapsel heb ik ondertussen niet meer.
Ok, welkom.![]()
Klinkt niet bar enthousiast.quote:
Ja, gezien!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde link gegeven, maar copy-paste helpt.
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gezien!
Nu herken ik je tenminste bij de volgende meet
Wil je complimenten op je uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet bar enthousiast.
Ik lees van alles. Maar tegenwoordig vooral studieboeken.
Ja klopt. Leuk toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Urgh, I know.quote:
waar is jouw pica eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik.Ik weet van mezelf al dat ik god's gift aan de mensheid ben.
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien hoe ik eruit zie?
Jij bent mooi.quote:
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?
Nee, maar soms is het wel vervelend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch alleen maar leuk?
Of had je liever dat je er 10 jaar ouder uit zag?
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?
Ik haal echt nooit drank eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.
Overigens zie ik er wat aparter uit, dus weet ik dat de meningen verdeeld zijn, dus hecht ik er bij voorbaat al minder waarde aan denk ik.
Dat vroeg iemand mij laatst ook nog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
Nee hoor, Newb was allang 16 toenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka moet er jong uitzien. Anders wordt ze opgepakt wegens pedofilie.
Hooooooiquote:
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.
Op een zonovergoten terras, waar mooie vrouwen ons bier brengen.
Mwah, paar maanden toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, Newb was allang 16 toen
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.
Maar apart spreekt mij wel aan, ik ben nu wel nieuwsgierig.
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?
het is maar net hoe je het brengt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:
Je ziet er niet slechter uit dan mijn verwachtingen.En mijn verwachtingen zijn gebaseerd op het in de smaak vallen bij kaneel.
het ligt ergens in thailand denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het echt is alles minder hoor
Maar dankje
Dat is een prima compliment hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het brengt.
[..]
het ligt ergens in thailand denk ik.
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?quote:
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen onlinequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neer
En dan maken je ouders het open?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen online
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar soms is het wel vervelend.
Deze is echt heel lelijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.
Ze zijn vet vaak weekendjes wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan maken je ouders het open?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
Bijna 21.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Niet, die is schattig. Niet alleen het aapje btw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
heb jij the beach niet gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een prima compliment hoor.![]()
Dat zou ik dan maar eens moeten onderzoeken.
Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik weet trouwens niet eens hoe oud je bent?
Ja ik weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]tering, die is wel heel erg lelijk ja.
En niet omdat je was aangekomen.
Hm nope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij the beach niet gezien?
bovengemiddeld. en 33. al weleens vaker gemeld hier.
Het boek was beter.quote:
Jij hebt tenminste een excuus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren maar het gaat niet echt.
ja donker is het toch alquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar vast aan het avondeten beginnen...
Hier was er wel 1, maar vorige week gezien dat ie weg is. Is een 1 of andere vage belwinkel voor in de plaats gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
Hier in Putte heb je wel een hoop sexshops
quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kreequote:
Kunst. Mijn kots is lekkerder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kree
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzo
Nee, mijne ziet er netjes uit en smaakt ook nog prima. Tis alleen best wel veel werk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
Erger dan Kree's voer kan het niet zijn nee.
Waar houd jij dan van?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.
Kip tandori.quote:
je moet er maar trek in hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"quote:
Hutspot gore shit vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
Maar hutspot, dat kregen ze vroeger nadat ze bijna gestorven waren van de honger.
Dat ze het toen lekker vonden kan ik begrijpen, maar waarom zou je die gore shit nu nog eten?
Ik ben niet zo van de kip, maar andijvie met spekjes is ook lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip tandori.
Stamppot andijvie met spekjes en pastinaak.
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzoolquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Is het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
goor zal ik het niet noemen, maar prakjes zijn gewoon niet mijn ding...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzool
Maar ik ben dan ook niet bepaald een master chef
Vind hutspot al ingewikkeld genoeg
Wel raar dat jullie het allemaal zo goor vinden, ik vind dat spul gewoon lekker!![]()
Tis alleen best wel veel werk ten opzichte van een diepvriesmaaltijd
toevallig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.
Indoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Echte Nederlanders weten.
Ja, m'n moeder kan die heel goed klaarmaken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig.
ik heb er namelijk ook gebakken aardappeltjes bij (oke oke, krieltjes dan) en heb nog een zakkie verse snijbonen liggen
Tot dat je zegt hoe je heet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan best doorgaan voor Nederlander.
Jan-Henk Smit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan een valse naam verzinnen.
Ik zat te denken aan Mohammed Li.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan-Henk Smit.
Je ziet er wel uit als een Jan-Henk
Hadr Bari anders?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Mohammed Li.
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.quote:
Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |